Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mihai pompiliu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
salut la relanti masina astra g y 17dti 3 usi are vibratii si scade intensitatea luminii din bord(palpaie) ce poate fii, vreun releu ,vreo dioda de la alternator ,vreo bujie sau injector la prima vedere pot fi multe dar poate a mai patit cineva asa ceva ca sa plec de la ceva merci mult.
Skip ads

  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
salutare...

mai intai, era bine sa dai o cautare...

apoi, ca un hint, vezi ca e puntea de diode de pe alternator....

spor la reparat!
  • mihai pompiliu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
dupa ce am citit pe forum ma asteptam si eu sa fie puntea de diode dar am masurat bateria si cu motorul pornit arata 14.2 adica perfect deci nu este de-la alternator ,alte pareri
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu itzi mai face atatea probleme !!
Am avut aceeasi nelamurire si m-am lamurit ca nu e de fapt nici o problema!!
De fapt si la mine fluctueaza luminile dar doar atat timp cat motorul este rece si deci bujiile functioneaza iar dupa ce sunt decuplate bujiile nu mai am aceasta problema!
Ce e drept la tine e si trepidatul acela dar care poate fi o alta problema distincta de ce ti-am povestit pana acum respectiv vreun injector bocat, filtre infundate, etc.
Bafta!!!
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Tensiunea aia de 14,2 este constanta s-au variaza usor in timp adica 14,8...14,2..14,9? Daca variaza este releul din alternator. Idea
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
E normal sa fluctueze!
Insa nu trebuie sa depaseasca anumite limite minime/maxime.
Verifica daca e problema doar cat e rece motorul ori tot timpul, iar daca e doar cat e rece nu itzi face probleme!
Bafta!!!
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la diesel bujiile isi ies din rol in momentul in care a pornit motorul. verifica releul sau periile colectoare din alternator.
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@gabonne: Imi pare rau ca tre sa te contrazic insa la motoarele mai noi, cu functzionarea controlata de un computer bujiile "ies din joc" la o temperatura a motorului de aprox 60°C(chestie comunicata de meseriashii de la reprezentantza shi apoi verificata de mine personal).
In prima faza ele functioneaza la 12V iar mai apoi undeva variabil la 5-7V.
Insa da ai dreptate ca in cazul dieselului clasic ele (bujiile) se opresc chiar inainte de a porni motorul, insa la mihai pompiliu nu e cazul fiind vb de astra g y 17dti .
Bafta!!!
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ai cel putin o dioda din puntea de diode dusa... Exact aceleasi simptome le'am avut si eu si am lasat'o asa pana cand s'a dus si releul din cauza acelei diode si am ramas fara incarcare si servo. Eu zic sa schimbi puntea de diode inainte sa se duca si releul. Ambele piese sunt aprox 7 mil la reprezentanta, respectiv 2 mil pe la magazine.
Bafta!
  • mihai pompiliu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
vibratiile ( si intensitatea luminii din bord (si faruri) se observa doar la relantii (indiferent daca este motorul cald sau rece) si am mai observat ceva cu motorul pornit la relantii daca trag de volan brusc scade turatia cam la 600 deci este o pierdere de curent (servo consuma )problema este din alternator diode si releu ,asa cum spune si elegance dar inca nu se aprinde becul de baterie (mai stau pana se aprinde)(am citit ca se aprinde cand exista o broblema si la alternator)la tine se aprindea becul elegance inainte sa schimbi piesele respective,oricum concluzia la 5- 6 ani la 1,7dti c-am cad releele si puntea de diode ,merci baieti.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu am observat intr'o seara ca NU se mai aprindea becul de la baterie, iar dimineata am scos masina din garaj si dupa 2-3 viraje s'a aprins becul, am ramas fara servo, motorul statea la 1000 rpm la relanti.
Apropo, nu am gasit in Cluj un electrician care sa poata verifica puntea de diode si nici releul asa ca le'am schimbat amandoua si am scapat si de palpaitul luminilor pe care si eu il catalogasem drept normal. Oricum la cat de greu se da jos alternatorul nu cred ca se merita sa schimbi doar una dintre piese.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR