- mihai pompiliu
- OP
- 9 mesaje
- din 29 Aug 2006
- Astra 2001
mihai pompiliu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- mihai pompiliu
- OP
- 9 mesaje
- din 29 Aug 2006
- Astra 2001
mihai pompiliu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu itzi mai face atatea probleme !!
Am avut aceeasi nelamurire si m-am lamurit ca nu e de fapt nici o problema!!
De fapt si la mine fluctueaza luminile dar doar atat timp cat motorul este rece si deci bujiile functioneaza iar dupa ce sunt decuplate bujiile nu mai am aceasta problema!
Ce e drept la tine e si trepidatul acela dar care poate fi o alta problema distincta de ce ti-am povestit pana acum respectiv vreun injector bocat, filtre infundate, etc.
Bafta!!!
Am avut aceeasi nelamurire si m-am lamurit ca nu e de fapt nici o problema!!
De fapt si la mine fluctueaza luminile dar doar atat timp cat motorul este rece si deci bujiile functioneaza iar dupa ce sunt decuplate bujiile nu mai am aceasta problema!
Ce e drept la tine e si trepidatul acela dar care poate fi o alta problema distincta de ce ti-am povestit pana acum respectiv vreun injector bocat, filtre infundate, etc.
Bafta!!!
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
@gabonne: Imi pare rau ca tre sa te contrazic insa la motoarele mai noi, cu functzionarea controlata de un computer bujiile "ies din joc" la o temperatura a motorului de aprox 60°C(chestie comunicata de meseriashii de la reprezentantza shi apoi verificata de mine personal).
In prima faza ele functioneaza la 12V iar mai apoi undeva variabil la 5-7V.
Insa da ai dreptate ca in cazul dieselului clasic ele (bujiile) se opresc chiar inainte de a porni motorul, insa la mihai pompiliu nu e cazul fiind vb de astra g y 17dti .
Bafta!!!
In prima faza ele functioneaza la 12V iar mai apoi undeva variabil la 5-7V.
Insa da ai dreptate ca in cazul dieselului clasic ele (bujiile) se opresc chiar inainte de a porni motorul, insa la mihai pompiliu nu e cazul fiind vb de astra g y 17dti .
Bafta!!!
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Ai cel putin o dioda din puntea de diode dusa... Exact aceleasi simptome le'am avut si eu si am lasat'o asa pana cand s'a dus si releul din cauza acelei diode si am ramas fara incarcare si servo. Eu zic sa schimbi puntea de diode inainte sa se duca si releul. Ambele piese sunt aprox 7 mil la reprezentanta, respectiv 2 mil pe la magazine.
Bafta!
Bafta!
- mihai pompiliu
- OP
- 9 mesaje
- din 29 Aug 2006
- Astra 2001
mihai pompiliu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
vibratiile ( si intensitatea luminii din bord (si faruri) se observa doar la relantii (indiferent daca este motorul cald sau rece) si am mai observat ceva cu motorul pornit la relantii daca trag de volan brusc scade turatia cam la 600 deci este o pierdere de curent (servo consuma )problema este din alternator diode si releu ,asa cum spune si elegance dar inca nu se aprinde becul de baterie (mai stau pana se aprinde)(am citit ca se aprinde cand exista o broblema si la alternator)la tine se aprindea becul elegance inainte sa schimbi piesele respective,oricum concluzia la 5- 6 ani la 1,7dti c-am cad releele si puntea de diode ,merci baieti.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Eu am observat intr'o seara ca NU se mai aprindea becul de la baterie, iar dimineata am scos masina din garaj si dupa 2-3 viraje s'a aprins becul, am ramas fara servo, motorul statea la 1000 rpm la relanti.
Apropo, nu am gasit in Cluj un electrician care sa poata verifica puntea de diode si nici releul asa ca le'am schimbat amandoua si am scapat si de palpaitul luminilor pe care si eu il catalogasem drept normal. Oricum la cat de greu se da jos alternatorul nu cred ca se merita sa schimbi doar una dintre piese.
Apropo, nu am gasit in Cluj un electrician care sa poata verifica puntea de diode si nici releul asa ca le'am schimbat amandoua si am scapat si de palpaitul luminilor pe care si eu il catalogasem drept normal. Oricum la cat de greu se da jos alternatorul nu cred ca se merita sa schimbi doar una dintre piese.