chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
salutare. sunt posesorul unui astra g, 2001, 3 usi, si ieri am observat ca scaunul soferului nu mai rabateaza, desi tija de actionare functioneaza normal. scaunul culiseaza fata-spate, dar spatarul nu se rabateaza pt a putea intra pe locurile din spate. pana acum nu am patit asa ceva, si nici nu a dat semne de ''imbatranire''. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? problema este ca are si airbaguri in scaune, si as prefera sa nu defectez ceva. va multumesc
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
edit by Stefan Tolos.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
edit by Stefan Tolos.
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu am schimbat acele cabluri, la ambele scaune, asestea trebuie "dezbracate" pana la os (pardon... pana la sarma )
Pentru aceasta, scaunul se "desface" incepand cu partea din spate, apoi se desolidarizeaza levierul cu care scaunul se rabateaza, suporturile pentru tetiere si se trage de capitonajul scaunului, de "jos in sus".
Cablurile (10-15E bucata la Opel, in cazul meu) se instaleaza usor, dupa care scaunul se monteaza... invers decat la demontare.
In interior se gasesc circa 10-15 agrafe din metal, pe care eu le-am inlocuit cu coliere din plastic, din alea care se strang si nu se mai desfac, pentru electricieni.
Primul scaun l-am facut in 3 ore, al doilea in 30 de minute
Pentru aceasta, scaunul se "desface" incepand cu partea din spate, apoi se desolidarizeaza levierul cu care scaunul se rabateaza, suporturile pentru tetiere si se trage de capitonajul scaunului, de "jos in sus".
Cablurile (10-15E bucata la Opel, in cazul meu) se instaleaza usor, dupa care scaunul se monteaza... invers decat la demontare.
In interior se gasesc circa 10-15 agrafe din metal, pe care eu le-am inlocuit cu coliere din plastic, din alea care se strang si nu se mai desfac, pentru electricieni.
Primul scaun l-am facut in 3 ore, al doilea in 30 de minute
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat