Mar 31 Oct, 2006 7:26 pm
Dragi forumisti, am mai pus cateva intrebari si raspunsurile voastre mi-au fost foarte folositoare. Drept urmare, as mai dori un sfat din partea voastra. Am avut un accident (am intrat intr-un sant), iar urmarile au fost destul de "grele" din punct de vedere mecanic. Am schimbat cadrul versou (in exprimarile unor mecanici - broasca sau jug, sincer nu stiu cum ii spune, e un cadru care se intinde sub motor, iar in extremitati are basculele. cadrul l-am schimbat deoarece era indoit, cu tot cu bascule (si ele indoite). insa am o problema in continuare la directie, dupa ce virez, si las volanul liber, acesta nu mai revine de unu singur decat daca virez eu, altfel ramane bracat, iar la trecere peste denivelari este foarte sensibil, bracheaza imediat intr-o directie oarecare. in linie dreapta, daca las volanul drept, si nu sunt denivelari, nu trage in nici o parte. de asemenea nu vibreaza volanul deloc, la nici o viteza (de pana la 130 kmh, mai mult nu am depasit). imi puteti da un sfat ce sa mai schimb? deoarece mai am o calibra pt piese, deci indiferent de piesa, nu este problema. inca o nelamurire..pe bascula din stanga exista o contragreutate de vreo 1 kg (cu insemne GM pe ea), iar pe cele demontate de pe calibra de piese, aceasta contragreutate nu exista. este indicat sa o montez la loc, atat timp cat nu trage in nici o parte? va multumesc anticipat!