petres
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Calan
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Atentie Petres la montarea alarmei. Spune-le celor care iti fac montajul ca la Agila manunchiul principal de cabluri este pe partea dreapta a masinii (spre deosebire de marea majoritate a masinilor unde cablul este pe stanga).
Agila avand imobilizator pe cheie nu este necesar ca alarma sa intrerupa circuitul electromotorului (eu am avut mai multe belele la masina anterioare cu releul cuplat pe circuitul de pornire asa ca te sfatuiesc sa nu intrerupi circuitul)
Nu a avut inchidere centralizata din dotare?
Adrian
Agila avand imobilizator pe cheie nu este necesar ca alarma sa intrerupa circuitul electromotorului (eu am avut mai multe belele la masina anterioare cu releul cuplat pe circuitul de pornire asa ca te sfatuiesc sa nu intrerupi circuitul)
Nu a avut inchidere centralizata din dotare?
Adrian
petres
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Calan
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2005
- Mesaj Privat
petres
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Calan
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2005
- Mesaj Privat
Baieti mi-au montat alarma si inchiderea centralizata totul e OK! dar la haion merge in doua trepte, in momentul cand deschid trebuie sa fiu cu mana pe haion altfel se cupleaza piedica si nu se deschide. Are cineva detalii? (adica se poate si altfel- ei au zis ca haionul e prea greu sau cam asa ceva)
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
petres a scris:... haionul e prea greu...
Greutatea hayonului nu are nici o legatura, oricum sta inchis atunci cand se da comanda incuiat/descuiat. Problema este ca actuatorul trebuie sa actioneze piedica de la incuietoarea respectiva. Ori actuatorul nu este montat corect (si nu face complet cursa pentru deblocarea incuietorii) ori nu este suficient de puternic.
petres
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Calan
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2005
- Mesaj Privat
Multumesc, o sa discut cu cei de la montaj aspectul problemei cu actuatorul, dupa ce tin apasat butonul telecomenzi 2 sec se aude cum deschide dar in cateva clipe daca nu ridic haionul se inchide din nou. Apropo de manual am vazut ca ai versiunea engleza nov 2002, te rog daca poti sa mi-o trimiti si mie pe adresa de email: petrestanciu@gmail.com
- Corsa_1.2
- **
- 155 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Corsa 2002
Corsa_1.2
- Mesaje scrise: 155
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- harrypotter
- *
- 8 mesaje
- din 13 Oct 2006
- Agila 2003
- Craiova
harrypotter
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Craiova
- Masina: Agila 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am pus inchidere centralizata si alarma pe Agila mea dupa ce in prealabil mai pusesem si la alta masini - inchidere +alarma de la Selgros cca 150 ron- evident chinezeasca ca si cele de la toate atelierele de specialitate numai ca acestia din urma confectioneaza diverse abtibilduri care le pun pe geamuri.
Inchiderea poate fi comandata din telecomanda de la alarma, caz in care evident se monteaza in tandem cu alarma sau functioneaza la cheie -de la usa soferului sau ambele usi din fata -depinde de model.
pe usile din fata motorasele se monteaza foarte usor- nu este nevoie de nici o gaura, acestea existand deja, cablurile se trag relativ usor prin burduful dintre balamalele usii .
In spate situatia este un pic mai delicata in sensul ca mototasele se pun orizontal-oblic si au o pozitie mai ciudata fiind cam blocate de capacul usii-si nu in ultimul rand alimentarea lor se face invers.
Montajul electric se face ca in schema, insa cablurile originale nu ajung, asa ca trebuie prelungite si cositorite(desizolezi capetele, le rasucesti axial, le "bobinezi" cu un fir f. subtire de fludor dupa care-l arzi cu bricheta-)se va forma o lipitura perfecta.
Oricum, nu-i foarte usor, trebuie un pic de rabdare si indemanare...
Succes!
Inchiderea poate fi comandata din telecomanda de la alarma, caz in care evident se monteaza in tandem cu alarma sau functioneaza la cheie -de la usa soferului sau ambele usi din fata -depinde de model.
pe usile din fata motorasele se monteaza foarte usor- nu este nevoie de nici o gaura, acestea existand deja, cablurile se trag relativ usor prin burduful dintre balamalele usii .
In spate situatia este un pic mai delicata in sensul ca mototasele se pun orizontal-oblic si au o pozitie mai ciudata fiind cam blocate de capacul usii-si nu in ultimul rand alimentarea lor se face invers.
Montajul electric se face ca in schema, insa cablurile originale nu ajung, asa ca trebuie prelungite si cositorite(desizolezi capetele, le rasucesti axial, le "bobinezi" cu un fir f. subtire de fludor dupa care-l arzi cu bricheta-)se va forma o lipitura perfecta.
Oricum, nu-i foarte usor, trebuie un pic de rabdare si indemanare...
Succes!
Celenhein
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2005
- Mesaj Privat
Salutare.
Mi-a montat un mester pe Agila mea o larma ALCAR H21 DL.
La inchidere deschidere apare o problema aleatoare dar destul de des.
Cand armez alarma se inchid usile dar uneori de deschid imediat si raman deschise, sau cand dezarmez usile se deschid si se inchid la loc.
Ca sa o aduc la normal trebui sa deschi cu cheia sau sa folosesc bunonul de pe portiera.
Mesterul zice ca nu stie ce sai faca din cauza ca inchiderea e la un fir si ......
Din cate am vazut ambele fire de la releele de inchidere- deschidere le-a legat le firul care vine de la butonul de inchidere din portiera. O fi corect.
Daca nu unde vin oare legate.
Pentru cei care cunosc postez schitele de montare.
Multumesc anticipat.
Mi-a montat un mester pe Agila mea o larma ALCAR H21 DL.
La inchidere deschidere apare o problema aleatoare dar destul de des.
Cand armez alarma se inchid usile dar uneori de deschid imediat si raman deschise, sau cand dezarmez usile se deschid si se inchid la loc.
Ca sa o aduc la normal trebui sa deschi cu cheia sau sa folosesc bunonul de pe portiera.
Mesterul zice ca nu stie ce sai faca din cauza ca inchiderea e la un fir si ......
Din cate am vazut ambele fire de la releele de inchidere- deschidere le-a legat le firul care vine de la butonul de inchidere din portiera. O fi corect.
Daca nu unde vin oare legate.
Pentru cei care cunosc postez schitele de montare.
Multumesc anticipat.
- harrypotter
- *
- 8 mesaje
- din 13 Oct 2006
- Agila 2003
- Craiova
harrypotter
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Craiova
- Masina: Agila 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
Problema vine de la montarea defectuoasa a actuatoarelor (motorasele cu 5 fire) .Cursa parghiei -tijei metalice este prea scurta astfel incat la miscarea de inchis sau deschis - axul motorasului nu mai actioneaza la capatul de cursa -unde sunt montate contactele electrice de comanda si confirmare.
Nu stiu daca ai inteles mare lucru , nici eu nu sunt un mare explicator... ideea este ca motorasele trebuie montate astfel incat cursa lor sa nu fie limitata de incuietorile masinii sau de altceva- trebuie probate la "rece" asa incat sa-si pota face cursa maxima in ambele sensuri.
Cam tarziu a venit raspunsul dar poate-ti este de folos pe viitor.
Nu stiu daca ai inteles mare lucru , nici eu nu sunt un mare explicator... ideea este ca motorasele trebuie montate astfel incat cursa lor sa nu fie limitata de incuietorile masinii sau de altceva- trebuie probate la "rece" asa incat sa-si pota face cursa maxima in ambele sensuri.
Cam tarziu a venit raspunsul dar poate-ti este de folos pe viitor.
- opelagila2003
- *
- 1 mesaje
- din 19 Dec 2006
- Agila
- galati
opelagila2003
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: galati
- Masina: Agila
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2006
- Mesaj Privat
De curand mi-am luat un opel agila, la care una din chei nu merge pe telecomanda... Persoana de la care l-am cumparat mi-a zis de la inceput ca asa l-a adus din elvetia, doar cu o cheie functionala.
Am schimbat bateria, dar se pare ca partea electrica de la cea de-a doua cheie, este de la alta masina... difera seria.
De unde pot lua partea electrica, "potrivita" pentru cea de-a doua cheie?.
Radu
Am schimbat bateria, dar se pare ca partea electrica de la cea de-a doua cheie, este de la alta masina... difera seria.
De unde pot lua partea electrica, "potrivita" pentru cea de-a doua cheie?.
Radu
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut toturor. Revin si eu cu o noua problema. Am o problema cu inchiderea centralizata la o usa. Daca dau inchidere usa se inchide iar apoi daca dau deschidere ea nu se mai deschide adica ramane tot inchisa. Nu sare tumburusul. Sunt probleme cu electromotorasul de la inchidere?
Sau ceva probleme la firele care ies din stalp in usa. Am vazut ca sunt doua fire. Ce rol au amandoua? Unul e pt inchidere si altul pt deschidere? N-am avut cum sa desfac sa vad eun frig de mori.
Sau ceva probleme la firele care ies din stalp in usa. Am vazut ca sunt doua fire. Ce rol au amandoua? Unul e pt inchidere si altul pt deschidere? N-am avut cum sa desfac sa vad eun frig de mori.
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am achizitionat de curand o inchidere centralizata & alarma (promotie supermarket) pe care as vrea sa le montez singur. (pe Agila)
inchiderea este de 1 + 3.
Intrebarea mea este unde ma sfatuiti sa montez unitatea centrala a inchiderii? (cutiuta neagra din care pleaca firele) si pe unde pot trece mai usor cu firele pana in dreptul usilor.
...si mai ales unde ma pot lega in conditii de siguranta la un +
Multumesc.
Am achizitionat de curand o inchidere centralizata & alarma (promotie supermarket) pe care as vrea sa le montez singur. (pe Agila)
inchiderea este de 1 + 3.
Intrebarea mea este unde ma sfatuiti sa montez unitatea centrala a inchiderii? (cutiuta neagra din care pleaca firele) si pe unde pot trece mai usor cu firele pana in dreptul usilor.
...si mai ales unde ma pot lega in conditii de siguranta la un +
Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Prefer sa raspund asa lui Robert chiar daca am vorbit cu el la tel acum o ora.
Sunt ceva erori dar nu de la mine, eu selectez una el pune alta...caut sa rectific cumva.
Este destul de clar cred de unde se alimenteaza. Mufa se gaseste sub bord, stinga, linga deschidere capota exact linga cutia de sigurante. Tot acolo se monteaza unitatea noua. Nu se taie fire si alte improvizatii cum au patit altii :
Se folosesc papuci care intra in mufa, folie si poxipol sau rasini. Astfel se confectioneaza o mufa si cu un cable ties se va asigura blocarea. La celelalte mufe mici numai papuci, tub termocontractil pentru izolare si cable ties ca sa ne asiguram ca nu vor iesi.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 18 Apr, 2007 12:31 pm
Sunt ceva erori dar nu de la mine, eu selectez una el pune alta...caut sa rectific cumva.
Este destul de clar cred de unde se alimenteaza. Mufa se gaseste sub bord, stinga, linga deschidere capota exact linga cutia de sigurante. Tot acolo se monteaza unitatea noua. Nu se taie fire si alte improvizatii cum au patit altii :
Gata , am rezolvat-o.
Am reusit sa ajung din nou la service dar de data asta cu becul la EPS aprins si cu directia moarta.Toate bune si frumoase pana cand sa o iau inapoi. Greseala era a celor care mi-au montat alarma ( adica tot ei ) in sensul ca ,nu am inteles prea bine , era un scurt pe undeva pe sub volan care se datora unui fir de la alarma pe care ei au vrut sa il ataseze la instalatia electica a masinii ( ceva masa cred ).Asta am aflat-o datorita faptului ca am cativa prieteni pe acolo, ca de altfel in deviz mi-au scris : refacut contact alimentare servodirectie.
Pana la urma tot romanul strica treba,varza service-urile din romania !!!!
Am reusit sa ajung din nou la service dar de data asta cu becul la EPS aprins si cu directia moarta.Toate bune si frumoase pana cand sa o iau inapoi. Greseala era a celor care mi-au montat alarma ( adica tot ei ) in sensul ca ,nu am inteles prea bine , era un scurt pe undeva pe sub volan care se datora unui fir de la alarma pe care ei au vrut sa il ataseze la instalatia electica a masinii ( ceva masa cred ).Asta am aflat-o datorita faptului ca am cativa prieteni pe acolo, ca de altfel in deviz mi-au scris : refacut contact alimentare servodirectie.
Pana la urma tot romanul strica treba,varza service-urile din romania !!!!
Se folosesc papuci care intra in mufa, folie si poxipol sau rasini. Astfel se confectioneaza o mufa si cu un cable ties se va asigura blocarea. La celelalte mufe mici numai papuci, tub termocontractil pentru izolare si cable ties ca sa ne asiguram ca nu vor iesi.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 18 Apr, 2007 12:31 pm
- negroiurazvan
- *
- 3 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 1999
negroiurazvan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
salut!
sunt nou pe forum si cred ca aici ar trebui sa pun problema pe care o am de cateva zile la masina mea.
desi am schimbat bateria din telecomanda (cheie) nu mai pot actiona inchiderea centralizata din ea. cheia pare sa functioneze din moment ce se aprinde ledul rosu cand apas pe unul din butoane, dar nimic... nici un raspuns din partea masinii.
a mai patit cineva asa ceva? de la ce ar mai putea fi daca nu de la cheie?
multumesc!
sunt nou pe forum si cred ca aici ar trebui sa pun problema pe care o am de cateva zile la masina mea.
desi am schimbat bateria din telecomanda (cheie) nu mai pot actiona inchiderea centralizata din ea. cheia pare sa functioneze din moment ce se aprinde ledul rosu cand apas pe unul din butoane, dar nimic... nici un raspuns din partea masinii.
a mai patit cineva asa ceva? de la ce ar mai putea fi daca nu de la cheie?
multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- negroiurazvan
- *
- 3 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 1999
negroiurazvan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- negroiurazvan
- *
- 3 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 1999
negroiurazvan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat