ioanefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am un vectra b 1.6 16v din 97' de doi ani, si pana acum nu am avut probleme speciale cu el.....insa astazi a trebuit sa schimb pozitiile pe fata si se pare ca am facut un scurtcircuit acolo, la becul de pozitie de pe dreapta fata.....sa auzit un mic sunet si becul nu a mai functionat cu toate ca nu era ars, am verificat luminile si mergeau normal cu exceptia pozitiei dreapta fata si spate.....sunt sigur ca de vina este siguranta pe care trebuie sa o inlocuiesc!.....
Insa problema cea mai importanta a aparut in momentul in care am vrut sa pornesc masina....NU A miscat nimik nimic la electromotor..s-au aprins becurile toate, cel galben luminand intermitent....apoi s-a mai intamplat ceva ciudat :..... cheia nu mai revenea singura la pozitia din timpul mersului, parca contactul nu mai avea acel arc care intoarce cheia.... SI ULTIMA SI CEA MAI TARE FAZA A FOST CA DUPA CE AM SCOS CHEIA DIN CONTACT TOATE BECURILE MARTOR DIN BORD AU CONTINUAT SA FUNCTIONEZE CA SI CUM CHEIA SE AFLA INCA IN CONTACT.....SI a TREBUIT SA IAU BORNA DE LA BATERIE
TOATE DE LA UN SCURT-CIRCUIT LA BECUL DE LA POZITIE?!
CAT DE GRAV E SI CUM SE POATE REZOLVA ACEASTA PROBLEMA!
AJUTATI-MA VA ROG!MULTUMESC
Am un vectra b 1.6 16v din 97' de doi ani, si pana acum nu am avut probleme speciale cu el.....insa astazi a trebuit sa schimb pozitiile pe fata si se pare ca am facut un scurtcircuit acolo, la becul de pozitie de pe dreapta fata.....sa auzit un mic sunet si becul nu a mai functionat cu toate ca nu era ars, am verificat luminile si mergeau normal cu exceptia pozitiei dreapta fata si spate.....sunt sigur ca de vina este siguranta pe care trebuie sa o inlocuiesc!.....
Insa problema cea mai importanta a aparut in momentul in care am vrut sa pornesc masina....NU A miscat nimik nimic la electromotor..s-au aprins becurile toate, cel galben luminand intermitent....apoi s-a mai intamplat ceva ciudat :..... cheia nu mai revenea singura la pozitia din timpul mersului, parca contactul nu mai avea acel arc care intoarce cheia.... SI ULTIMA SI CEA MAI TARE FAZA A FOST CA DUPA CE AM SCOS CHEIA DIN CONTACT TOATE BECURILE MARTOR DIN BORD AU CONTINUAT SA FUNCTIONEZE CA SI CUM CHEIA SE AFLA INCA IN CONTACT.....SI a TREBUIT SA IAU BORNA DE LA BATERIE
TOATE DE LA UN SCURT-CIRCUIT LA BECUL DE LA POZITIE?!
CAT DE GRAV E SI CUM SE POATE REZOLVA ACEASTA PROBLEMA!
AJUTATI-MA VA ROG!MULTUMESC
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ioanefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
am schimbat bineinteles siguranta si exact cum ma asteptam luminile merg dar la contact este aceesi problema:CUM II PUN BORNA SE APRINDE BORDUL FARA CHEIE IN CONTACT SI DACA TOTUSI OBAG IN CONTACT NU SE INTAMPLA NIMIC INDIFERENT DE POZITIE
DACA A MAI AVUT CINEVA O ASTFEL DE PROBLEMA SA MA AJUTE, PENTRU CA DACA MA DUC LA REPREZENTANTA AIA O SA MA JUPOAIE DE BANI PE CARE NU-I AM
Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos
DACA A MAI AVUT CINEVA O ASTFEL DE PROBLEMA SA MA AJUTE, PENTRU CA DACA MA DUC LA REPREZENTANTA AIA O SA MA JUPOAIE DE BANI PE CARE NU-I AM
Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ioanefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
Multumesc intr-un tarziu pt sfaturi !
Intradevar problema mea nu avea legatura cu partea electrica ci cu cea mecanica. Am rezolvat problema de unul singur si m-a costat destul de putin zic eu.
care a fost problema: Am reusit sa desfac contactul multumita unor tutoriale postate de cativa binefacatori de pe acest site si am avut parte de o mare surpriza ,contactul era pur si simplu rupt mai bine zis capatul lui, foarte ciudat mai ales ca nu am simtit rezistenta cand incercam sa pornesc,[u], am cautat apoi pe le dezmembrari si sub 300 d lei nu au vrut sa lase, cica era original.....am gasit insa pe net undeva pana in 100 de lei, l-am pus la loc tot ajutat de tutorialele de aici, am schimbat cipul la cheia cea noua de la cea veche si da-i bataie...nu am mai avut nici o problema pana acum
Multumesc din nou celor care m-au ajutat!
Intradevar problema mea nu avea legatura cu partea electrica ci cu cea mecanica. Am rezolvat problema de unul singur si m-a costat destul de putin zic eu.
care a fost problema: Am reusit sa desfac contactul multumita unor tutoriale postate de cativa binefacatori de pe acest site si am avut parte de o mare surpriza ,contactul era pur si simplu rupt mai bine zis capatul lui, foarte ciudat mai ales ca nu am simtit rezistenta cand incercam sa pornesc,[u], am cautat apoi pe le dezmembrari si sub 300 d lei nu au vrut sa lase, cica era original.....am gasit insa pe net undeva pana in 100 de lei, l-am pus la loc tot ajutat de tutorialele de aici, am schimbat cipul la cheia cea noua de la cea veche si da-i bataie...nu am mai avut nici o problema pana acum
Multumesc din nou celor care m-au ajutat!