Ok, masina este o Vectra C,motor Z19DT,88Kw, An 2005. Problema ar fi urmatoarea: Acul din bord care indica rotatiile, a inceput sa aiba fluctuatii pe o plaja de la 700 la 900 rpm si daca apesti BC,la consum instant la relanti se joaca intre 0,5 si 0,6 constant! Pana astazi,relantiul statea fix,fara fluctuatii! Inainte de aceasta problema,am inlocuit furtunasul acela mic de la vacuum pt ca era crapat. Saptamana trecuta masina a suferit urmatoarele interventii: bujii noi,filtre noi,ulei,termostat,curatat EGR,curatat clapeta acceleratie,curatat senzor presiune turbo,inlocuit becuri xenon! Ce ar putea cauza aceasta fluctuatie a relantiului?
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
😠
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
edit by Stefan Tolos.