Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

In vara asta am avut o problema cu turbina. Tatal meu mergea cu ea pe autostrada si a inceput sa se tureze singura si sa scoata fum. A tras pe dreapta si pana sa apuce sa faca ceva s-a oprit.
Urmatorul pas a fost sa reconditionez turbina. Am montat turbina si masina a pornit. Am avut probleme cu ea. La 120km/h se aprindea martorul check engine, nu tragea etc.
Am cumparat o turbina noua. Cu turbina asta merge o idee mai bine, nu se aprinde martorul dar tot nu trage. Te rogi de ea intr-o depasire. Pana si in oras te chinui. Acum cand ajungi la ~1800 - 2000 rot/min se chinuie, parca da sa moara, nu mai are acceleratie.
Pe tester totul este ok, EGR-ul functioneaza.

Masina este o Astra G din 2001, ~130.000km. Motor Y17DT.
Daca are cineva vreun sfat e binevenit.
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Scoate cumva si fum negru mult? Debitmentrul e ok?
Verifica tot traseul de turbo, vacuumuri, functionarea corecta a electrovalvelor, waste-gate. EGR sigur nu a fost curatat niciodata...
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cat ulei a apucat sa cunsume? Test de compresie ai facut?
Totusi in 130.000 km sa se duca turbina? De astea numai la passat am mai auzit. Laughing
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am auzit eu si la alta masina ........

La golf Laughing

Pe tester da bine valorile de boost?
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La VW se duce din alte cauze... si anume conducerea masinii subturat. Turbina fiind cu geometrie variabila... palele alea se gripeaza si in final masina ajunge sa mearga in limp mode.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Limp mode nu inseamna ax rupt sau motor luat pe ulei. Sa revenim la turbinele noastre.
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la un tester si mi-a spus ca totul e ok. A masurat si vacumul in diferite puncte din instalatie si nu a aparut vreo problema.
Nu scoate fum deloc.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
E gripat ceva... de cand s-a turat. Nu cumva are 16 valve si merge numa in 14-15? De obicei cand o ia pe ulei, s eopreste numa dupa ce se caleaza motorul..la tine de ce s-a oprit?
Nu cumva pt ca s-a bulit ceva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Y17DT nu reuseste reconditionarea turbinei, este scris pe forum destul. Deci ai aruncat banii pe fereastra, iti cumperi noua originala Mitsubishi de la Brasov, cauta discutia ca gasesti si datele firmei, poate imi dai link sa le unesc.
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu am fost de fata cand s-a stricat turbina.
Turbina era gripata cand a fost scoasa si presupun ca asa s-a oprit. S-a spart si radiatorul dar nu cred ca are vreo legatura cu oprirea motorului.

Cum pot afla daca nu merg toate valvele?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu gura sau limba ca alte scule costa.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
phantomro a scris:Am fost la un tester si mi-a spus ca totul e ok. A masurat si vacumul in diferite puncte din instalatie si nu a aparut vreo problema.
Nu scoate fum deloc.

Salut, unde ai fost de ai masurat vacuumul ? Sau ai vazut macar cum se face ? Vreau si eu sa masor instalatia, banuiesc, ca am o scapare pe undeva dar nu stiu cum sa fac treaba asta ... Mersi si bafta !
P.S. Sau poate ma poate indruma altcineva cu treaba asta
P.P.S. Scuze de off-topic
  • phantomro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
O sa vorbesc cu cine mi-a facut masuratorile si daca este de acord o sa postez pe forum numarul lui.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca vacumul ar lipsi sau ar fi slab turbosuflanta ar face presiune cat ar putea scoate la turatia respectiva a motorului iar EGR oprit deci nu gazelor de evacuare in galeria de admisie de aici ar trebui sa traga mai bine .
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cu vacuum slab nu cred ca i-ar face presiune turbo.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Tu ai citit ce am scris eu mai sus sau o dam cu presupusul ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
E greu de citit fara virgule....
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da te prinzi bine daca nu............ghinion .
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca tu mergi fara vacuum la turbo. Sa traga mai bine, corect?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nicidecum nu merg cu vacumul scos .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR