- mariuzel
- OP
- 118 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Omega 1993 C20NE
- Suceava
mariuzel
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Suceava
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salve.
Am un C20NE pe un Omega A si am niste probleme "minore" la pornire. Dupa ce am schimbat fisele, capacul delco si bujiile, inca mi le face. Specialistii zic ca ar fi de la pompa de benzina, ca nu se aude deloc. Ar trebui sa se auda? La voi se aude ca porneste cand puneti contactul?
Simptomele sunt ca uneori porneste numai dupa ce ii dau o pedala si atunci merge prost (ca si cum ar fi in 3 cilindri) putin, dupa care isi revine (cel mai des dupa ce trece turometrul de 2000 RPM sau dupa ce da sa se opreasca si se redreseaza).
Ar putea fi de la pompa sau de la filtrul de benzina? Sau de la injectoare? (avand in vedere ca la partea de aprindere cam totul e nou...)
....
Orice sugestie e apreciata - mersi!
Am un C20NE pe un Omega A si am niste probleme "minore" la pornire. Dupa ce am schimbat fisele, capacul delco si bujiile, inca mi le face. Specialistii zic ca ar fi de la pompa de benzina, ca nu se aude deloc. Ar trebui sa se auda? La voi se aude ca porneste cand puneti contactul?
Simptomele sunt ca uneori porneste numai dupa ce ii dau o pedala si atunci merge prost (ca si cum ar fi in 3 cilindri) putin, dupa care isi revine (cel mai des dupa ce trece turometrul de 2000 RPM sau dupa ce da sa se opreasca si se redreseaza).
Ar putea fi de la pompa sau de la filtrul de benzina? Sau de la injectoare? (avand in vedere ca la partea de aprindere cam totul e nou...)
....
Orice sugestie e apreciata - mersi!
- vl30tax
- **
- 243 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Valcea
vl30tax
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
- florin_cars
- *
- 49 mesaje
- din 19 Sep 2007
- Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Timis
florin_cars
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Timis
- Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mariuzel
- OP
- 118 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Omega 1993 C20NE
- Suceava
mariuzel
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Suceava
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
vl30tax a scris:cand pui contactul trebuie sa se auda un bazait 2 ,3 secunde si acel bazait vine de la pompa atunci cand iti baga benzina,daca zici ca nu se aude e clar ca are toane pompa, cand amorseaza cand nu
...pompa asta nu s-a auzit niciodata. Benzina imi vine doar cand dau pe demaror...
asa face si cand porneste ok si cand porneste cu probleme.
Am masurat tensiunea la pompa si nu am 12V decat la demaror sau daca motorul functioneaza.
- florin_cars
- *
- 49 mesaje
- din 19 Sep 2007
- Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Timis
florin_cars
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Timis
- Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- TitusRomcea
- **
- 96 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Omega 1998 X20DTH
- Alta tara
TitusRomcea
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- florin_cars
- *
- 49 mesaje
- din 19 Sep 2007
- Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Timis
florin_cars
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Timis
- Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mariuzel
- OP
- 118 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Omega 1993 C20NE
- Suceava
mariuzel
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Suceava
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
...am schimbat senzorul de temperatura a apei
...am schimbat filtru benzina
...am curatat debitmetrul cu toate ca nu era murdar tare (inclusiv contactele din partea lui electronica)
...am curatat clapeta de acceleratie
...am curatat stabilizatorul de relanti
...am masurat presiunea benzinei in rampa (e de 2bari si sta fix asa, constant, pana cand incepe sa "faca figuri")
...am facut un bypass la teava de retur pentru ca se tot infunda (si circul asa acum).
Prima chestie observata e ca mi-a scazut dramatic consumul (8-9 fata de 10.5-11.5 and beyond; asta e conform BC-ului - odata cu multe din cele de mai sus am schimbat si cablul de kilometraj, care mi se rupsese), dar porneste tot greu - adica deloc fara o pedala sanatoasa - iar dupa ce porneste, merge inecat o bucata (sau pana o turez putin), dupa care se stabilizeaza la 750, unde fluctueaza foarte putin. Dupa ce se incalzeste - abia aici ma enerveaza cu adevarat - incepe sa "faca figuri". Adica pica turatia pana cam pe la 500 rpm - aproape sa se opreasca si apoi incearca sa o redreseze turand-o pana pe la 900-1000 - moment in care, logic, creste si presiunea din rampa. Intre timp - rateuri, miros puternic de benzina pe evacuare. Apoi iar la 750 vreo 2-3 minute. Apoi de la capat.
Bujiile sunt innegrite/umede. Schimbate de o luna (2-3000km). Beru.
Draci. Spume. Help!
...am schimbat filtru benzina
...am curatat debitmetrul cu toate ca nu era murdar tare (inclusiv contactele din partea lui electronica)
...am curatat clapeta de acceleratie
...am curatat stabilizatorul de relanti
...am masurat presiunea benzinei in rampa (e de 2bari si sta fix asa, constant, pana cand incepe sa "faca figuri")
...am facut un bypass la teava de retur pentru ca se tot infunda (si circul asa acum).
Prima chestie observata e ca mi-a scazut dramatic consumul (8-9 fata de 10.5-11.5 and beyond; asta e conform BC-ului - odata cu multe din cele de mai sus am schimbat si cablul de kilometraj, care mi se rupsese), dar porneste tot greu - adica deloc fara o pedala sanatoasa - iar dupa ce porneste, merge inecat o bucata (sau pana o turez putin), dupa care se stabilizeaza la 750, unde fluctueaza foarte putin. Dupa ce se incalzeste - abia aici ma enerveaza cu adevarat - incepe sa "faca figuri". Adica pica turatia pana cam pe la 500 rpm - aproape sa se opreasca si apoi incearca sa o redreseze turand-o pana pe la 900-1000 - moment in care, logic, creste si presiunea din rampa. Intre timp - rateuri, miros puternic de benzina pe evacuare. Apoi iar la 750 vreo 2-3 minute. Apoi de la capat.
Bujiile sunt innegrite/umede. Schimbate de o luna (2-3000km). Beru.
Draci. Spume. Help!
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mariuzel
- OP
- 118 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Omega 1993 C20NE
- Suceava
mariuzel
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Suceava
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariuzel
- OP
- 118 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Omega 1993 C20NE
- Suceava
mariuzel
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Suceava
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
mariuzel a scris:
3.5bari? esti sigur? C20NE? Ce se intampla dupa ce tai contactul? la mine in vreo 5 minute ajunge la 0...
claurs a scris:(e de 2bari si sta fix asa
la mine-i de 3.5 bari
la mine-i de 3.5 bari
3.5bari? esti sigur? C20NE? Ce se intampla dupa ce tai contactul? la mine in vreo 5 minute ajunge la 0...
Si daca n-as avea destula presiune de benzina... n-ar mai trage masina sau s-ar opri in timpul mersului (simptome de pompa de benzina muribunda), ceea ce n-am patit pana acum.
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu am avut probleme cu pompa decât odatã acum 3 ani : mi s-a oprit din mers ; am demontat pompa ; i-am scos o pietricicã(un fir de piatrã) dintre pinioanele pompiței și merge bine mulțumesc și-n ziua de azi.
anul trecut, la cererea unui prieten cu astra, am mãsurat ambele pompe sã facem comparața ....el avea 1.5........eu aveam 3.5 presiunea , lui îi lua viața motorului dacã-i dãdea talpã
dupã ce poresc motorul nu m-a mai interesat dar sigur scade presiunea cã doar nu o fi pompã bunã(lucrul acesta influențeazã pornirea la rece ca sã-i spun așa ) atunci când e defect releul acela de sub capotã
anul trecut, la cererea unui prieten cu astra, am mãsurat ambele pompe sã facem comparața ....el avea 1.5........eu aveam 3.5 presiunea , lui îi lua viața motorului dacã-i dãdea talpã
dupã ce poresc motorul nu m-a mai interesat dar sigur scade presiunea cã doar nu o fi pompã bunã(lucrul acesta influențeazã pornirea la rece ca sã-i spun așa ) atunci când e defect releul acela de sub capotã
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
" pentru ca vreau sa-i fac si eu toate operatiile de curatare pe care le-ai facut si tu "......pompa am curãțat-o de nevoie , deci nu-ți recomand s-o demontezi decât dacã o schimbi
despre pistonul 4 .....am pãțit-o odatã tare de tot ...Mi-a mers motorul în 3 cilindri cu bãtaie mare ca de piston spart , eu am intrat în panicã , nu avea logicã pentru cã nu-l forjasem deloc , nu-mi bãteam joc de motor .........oare ce o avea mi-am zis ? am scos mai apoi fișele la injectoare și am constatat cã la pistonul problemã , attunci când scot fișa, nu mai bate pistonul ...OK, mi-am zis și am plecat în cãutare de meseriaș la reședința de județ , acolo unde soarele rãsare mai devreme și lumea e mai deșteaptã. am colindat vreo 5....6 service-uri renumite dar........nu mi-a putut spune nimeni ce are. am plecat acasã și mi-am demontat singur chiulasa (am constatat ...), mi-am schimbat garnitura de chilasã și gata......motor reparat .
despre pistonul 4 .....am pãțit-o odatã tare de tot ...Mi-a mers motorul în 3 cilindri cu bãtaie mare ca de piston spart , eu am intrat în panicã , nu avea logicã pentru cã nu-l forjasem deloc , nu-mi bãteam joc de motor .........oare ce o avea mi-am zis ? am scos mai apoi fișele la injectoare și am constatat cã la pistonul problemã , attunci când scot fișa, nu mai bate pistonul ...OK, mi-am zis și am plecat în cãutare de meseriaș la reședința de județ , acolo unde soarele rãsare mai devreme și lumea e mai deșteaptã. am colindat vreo 5....6 service-uri renumite dar........nu mi-a putut spune nimeni ce are. am plecat acasã și mi-am demontat singur chiulasa (am constatat ...), mi-am schimbat garnitura de chilasã și gata......motor reparat .
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
astea le are schimbate de curand, segmentare facuta (inainte sa iau eu motorul de la tipul respectiv, le schimbase el) si la mine nu bate nimic, pur si simplu nu merge, decat din cand in cand mai da cate un rateu... eu am o lista luunga rau de tot cu ce ar trebui verificat. D'easta caut un service prin Bucuresti un de as putea sa o duc sa stiu ca o face calumea, si o pune la punct. Ca sunt prea multe legate
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Da, imi cer scuze, m-am exprimat eu aiurea, rateul ala il da..1 la 3-4 minute... cam atit.
Am cautat, o sa mai caut, deocamdata nu am gasit nimic concludent (de genul "la serivce-ul x se repara si masini din generatia y, au mecanici si electricieni, sunt ok") o sa mai caut sa vad poate e ceva. Vreau sa merg la service la sigur ca am fost deja la 2 cu ea, si tot nu merge, vreau daca tot dau banii sa ii dau intr-un singur loc si sa stiu ca e treaba facuta... da sa nu mai fac asa cu jumatati de masura ca nu merge
Am cautat, o sa mai caut, deocamdata nu am gasit nimic concludent (de genul "la serivce-ul x se repara si masini din generatia y, au mecanici si electricieni, sunt ok") o sa mai caut sa vad poate e ceva. Vreau sa merg la service la sigur ca am fost deja la 2 cu ea, si tot nu merge, vreau daca tot dau banii sa ii dau intr-un singur loc si sa stiu ca e treaba facuta... da sa nu mai fac asa cu jumatati de masura ca nu merge