- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am observat urmatorul fenomen...dupa o perioada scurta de timp masina nu mai baga caldura iar temperatura la motor scade la prima dunga.....apoi chiar daca creste masina tot nu mai baga caldura. Care e problema?
Astept raspunsuri urgent pentru ca vine frigul si cu Polar nu ai voie la volan. merci.
PS Kadett 1.6I ..deci nu vreau raspunsuri pentru carburatie....am shock automat, turatia e normala si tot restul.
Astept raspunsuri urgent pentru ca vine frigul si cu Polar nu ai voie la volan. merci.
PS Kadett 1.6I ..deci nu vreau raspunsuri pentru carburatie....am shock automat, turatia e normala si tot restul.
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Incearca sa schimbi termostatul cu unul nou si sa aerisesti (eventual sa schimbi lichidul) instalatia. Poate n-ar fi rau sa demontezi si radiatorul de sub consola centrala si sa-l speli (se aduna mult mil acolo in timp). De obicei, daca termostatul ramine deschis cind e frig afara, temperatura creste cind merge motorul pe loc (in mersul in coloana la stopuri de exemplu) insa odata ce ajungi pe sosea, radiatorul raceste lichidul si adio caldura. Insa cred ca cel mai simplu ar fi sa schimbi intii termostatul. Incearca sa iei unul de firma buna pt ca oricum astea cedeaza dupa citiva ani. Eu de ex am pus odata unul frantuzesc care dupa un an a cedat si de atunci am pus doar pe original GM. Pe de alta parte, functionarea motorului cu un termostat care nu mentine temp constanta in jur de 90 C, creste considerabil uzura motorului, mai ales in zona unde lucreaza segmentii pistoanelor.
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
Fumanchu a scris:Multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat problema dupa sfaturile voastre...banal si simplu dar eram prea concentart sa ma gandesc la lucruri complicate cat situatia era asa de evidenta. Thk!!
si totusi ...care era de fapt problema, lipsa lichid in instalatie (calorifer) cum a zis "dodo" sau termostatul defect?
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat