Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am observat urmatorul fenomen...dupa o perioada scurta de timp masina nu mai baga caldura iar temperatura la motor scade la prima dunga.....apoi chiar daca creste masina tot nu mai baga caldura. Care e problema?

Astept raspunsuri urgent pentru ca vine frigul si cu Polar nu ai voie la volan. merci.




PS Kadett 1.6I ..deci nu vreau raspunsuri pentru carburatie....am shock automat, turatia e normala si tot restul.
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca mai ai lichid de racire in borcan(apa sau antigel0 dc nu ai nu are ce sa icalzeasca radiatorul.eu am patit asa ceva.nu era suficient lichid in instalatie si dupa cateva min dupa ce facea circuitul complet nu mnai baga caldura.
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
caloriferul am vrut sa zic Embarassed
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi termostatul cu unul nou si sa aerisesti (eventual sa schimbi lichidul) instalatia. Poate n-ar fi rau sa demontezi si radiatorul de sub consola centrala si sa-l speli (se aduna mult mil acolo in timp). De obicei, daca termostatul ramine deschis cind e frig afara, temperatura creste cind merge motorul pe loc (in mersul in coloana la stopuri de exemplu) insa odata ce ajungi pe sosea, radiatorul raceste lichidul si adio caldura. Insa cred ca cel mai simplu ar fi sa schimbi intii termostatul. Incearca sa iei unul de firma buna pt ca oricum astea cedeaza dupa citiva ani. Eu de ex am pus odata unul frantuzesc care dupa un an a cedat si de atunci am pus doar pe original GM. Pe de alta parte, functionarea motorului cu un termostat care nu mentine temp constanta in jur de 90 C, creste considerabil uzura motorului, mai ales in zona unde lucreaza segmentii pistoanelor.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat problema dupa sfaturile voastre...banal si simplu dar eram prea concentart sa ma gandesc la lucruri complicate cat situatia era asa de evidenta. Thk!!
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Fumanchu a scris:Multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat problema dupa sfaturile voastre...banal si simplu dar eram prea concentart sa ma gandesc la lucruri complicate cat situatia era asa de evidenta. Thk!!

si totusi Question ...care era de fapt problema, lipsa lichid in instalatie (calorifer) cum a zis "dodo" sau termostatul defect?
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
lipsa lichid in calorifer
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR