- nvmoldovan
- OP
- 18 mesaje
- din 07 Dec 2004
- Buc
nvmoldovan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salutare,
Tocmai am dat avansul pt un Astra Clasic II CDTI.
Am o mare dilema: ce e cu motorul CDTI ?
Am inteles de la dealer ca sunt noile motoare euro 4 si ca masina se fabrica in Polonia. se vinde in Europa centrala si de est.
Pina aici ok, am facut un studiu si pe net si am observat ca :
in Polonia se vinde CDTI 80CP, Cehia DTI 75CP, Slovenia DTI 75CP, Ungaria DTL 80CP.
Care e diferenta intre CDTI, DTL, DTI?
Multumesc
Tocmai am dat avansul pt un Astra Clasic II CDTI.
Am o mare dilema: ce e cu motorul CDTI ?
Am inteles de la dealer ca sunt noile motoare euro 4 si ca masina se fabrica in Polonia. se vinde in Europa centrala si de est.
Pina aici ok, am facut un studiu si pe net si am observat ca :
in Polonia se vinde CDTI 80CP, Cehia DTI 75CP, Slovenia DTI 75CP, Ungaria DTL 80CP.
Care e diferenta intre CDTI, DTL, DTI?
Multumesc
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
CDTI-ul este o evolutie a motorului DTI, faza la care a castigat 5CP.
Sunt practic identice, cel mai puternic fiind, evident, mai "placut de condus"
In mod "normal" DTL este asociat cu motoarele de 82/100 CP de 2000 cmc deci banuiesc ca in Ungaria e o schimbare de denumire din motive comerciale/marketing.
Ultima modificare făcută de sorin666 la Sam 22 Jan, 2005 7:07 pm
Sunt practic identice, cel mai puternic fiind, evident, mai "placut de condus"
In mod "normal" DTL este asociat cu motoarele de 82/100 CP de 2000 cmc deci banuiesc ca in Ungaria e o schimbare de denumire din motive comerciale/marketing.
Ultima modificare făcută de sorin666 la Sam 22 Jan, 2005 7:07 pm
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- nvmoldovan
- OP
- 18 mesaje
- din 07 Dec 2004
- Buc
nvmoldovan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- nvmoldovan
- OP
- 18 mesaje
- din 07 Dec 2004
- Buc
nvmoldovan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- nvmoldovan
- OP
- 18 mesaje
- din 07 Dec 2004
- Buc
nvmoldovan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
in mod normal nu cred ca e mare problema, motoarele sunt preluate si de la alte masini (vectra, zafira, etc).
cand a aparut astra classic II a aparut parca cu cel 75 CP (cred ca Y17DT, apoi cel 80 CP (Z17DTL) - asta e de tip common rail.
CDTI-ul de 1.7 a aparut mai tarziu, si fiind mai puternic s-a impus de la sine.
cand a aparut astra classic II a aparut parca cu cel 75 CP (cred ca Y17DT, apoi cel 80 CP (Z17DTL) - asta e de tip common rail.
CDTI-ul de 1.7 a aparut mai tarziu, si fiind mai puternic s-a impus de la sine.
- nvmoldovan
- OP
- 18 mesaje
- din 07 Dec 2004
- Buc
nvmoldovan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
1.Schimbarea optima a vitezei depinde de ce intelegi prin optim: consum minimc, protejare motor, acceleratie maxima. In general se schimba in treapta superioara pe la 2500 si 3000 rpm ca un compromis intre toate cele 3 puncte de vedere.
2.Turbina are, si intra de la 1500 ture aproximativ.
3. Dupa aproximativ 5200 rpm. Pana in acea turatie nu strici motorul ci doar se uzeaza, si de trecut de acea turatie nu poti pt. ca nu te lasa ECU.
2.Turbina are, si intra de la 1500 ture aproximativ.
3. Dupa aproximativ 5200 rpm. Pana in acea turatie nu strici motorul ci doar se uzeaza, si de trecut de acea turatie nu poti pt. ca nu te lasa ECU.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
draggos
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
draggos
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
draggos
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2004
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:1.7cdti este motorul vechi Isuzu dti care avea 75 cai si acuma are 80 cai.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.
Esti sigur? In fisa tehnica la 1.7CDTI scrie ca este cu rampa comuna.
Motoarele Isuzu nu aveau asa ceva. De unde sti ca cel de 1.7CDTI este de origine Isuzu si cel de 1.9 de Fiat (Alfa)?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
draggos a scris:
Esti sigur? In fisa tehnica la 1.7CDTI scrie ca este cu rampa comuna.
Motoarele Isuzu nu aveau asa ceva. De unde sti ca cel de 1.7CDTI este de origine Isuzu si cel de 1.9 de Fiat (Alfa)?
sandumbogdan a scris:1.7cdti este motorul vechi Isuzu dti care avea 75 cai si acuma are 80 cai.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.
Esti sigur? In fisa tehnica la 1.7CDTI scrie ca este cu rampa comuna.
Motoarele Isuzu nu aveau asa ceva. De unde sti ca cel de 1.7CDTI este de origine Isuzu si cel de 1.9 de Fiat (Alfa)?
*
Este motorul Isuzu la care s-a pus... rampa comuna si a castigat 5 CP