Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La mine cand e cald scade pana sub semn. Cand e rece, urca pana aproape de semn. Nu se pierde, fiind tot asa de 2 ani, deci e ok.
Skip ads

  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:La mine cand e cald scade pana sub semn. Cand e rece, urca pana aproape de semn. Nu se pierde, fiind tot asa de 2 ani, deci e ok.


apa cirucula sub presiune, atunci cand motorul porneste (este cald) presiunea este crescuta, nu ar trebuii sa scada nivelul atunci cand motorul este cald, ci, ar trbuii sa fie mai ridicat iar atunci cand motorul este rece ar trbuii sa fie nivelul putin scazut, cel putin asa scrie in carte Very Happy (verifica supapele de pe capacul vasului de expansiune Wink )

p.s: nu are rost sa ii faci necaz omului ca masina ta merge oke si a lui nu Razz
  • JAD

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2009

  • Mesaj Privat
te aprob marele_pitik
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da intradevar daca o las un pic cu motorul mergand creste un pic nivelul dupaia cand se raceste mai scade, ma bucur ca e normal, era pacat sa curga bunatatea de antigel abea schimbat(cam scump;)))
  • oanceagabriel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut ,am si eu o problema asemanatoare la mine nu imi incalzeste apa foarte greu ajunge acul la 80 si nu stiu ce ar pute fi Crying or Very sad
  • JAD

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2009

  • Mesaj Privat
intereseazate la ce temperatura se deschide termostatu la x16xel spre exemplu la 92 grade si pune si tu un tester care sa-ti masoare temperatura lichid racire poate nu indica bine sonda catre bord Wink
  • JAD

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2009

  • Mesaj Privat
desi are temperatura de 90 grade
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mare_pitik, in primul rand imi cer scuze pentru incurcatura pe care am scris-o acolo. Era de fapt direct proportional nivelul cu temperatura, ca sa zic mai pe scurt. Si te-ai gandit ca eu vream doar sa fac o lamurire, si nu sa a afirm/laud, si ceea ce era scris acolo poate fi o greseala? Zic ca nu. Nu am nici o placere sa fac necaz de ingrijorarile sau necazurile cuiva. SI stai tu linistit de masina mea. Pana acum nu am vazut sau auzit de masina sa nu se strice. Mai nou, se pare ca le dau din fabrica gata stricate. Laughing
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
"oanceagabriel" mai mult ca sigur termostatul tau a ramas pe deschis, fiind benzina antigelul ar trebui sa se incalzeasca destul de repede, mai ales pe loc.Testeaza in felu urmator,Cu motorul rece, il pornesti si ti mana pe radiator, care tre sa fie rece, daca se incalzeste deodata cu motorul at e ramas pe deschis, deci iti face circuit intreg, daca sta rece si dupa ce temperatura ajunge peste80 grade si se incalzeste, atunci e totu in regula sau ai alta problema
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@ florinianc

nu am vrut sa atac pe nimeni, imi pare rau daca asta ai inteles Smile doar ca omul cerea o parere, iar postul tau mi s-a parut putin...asa! imi cer scuze daca a deranjat in vreun fel postul meu Smile
cat despre masina ta, ma bucur ca iti merge si iti doresc sa mearga multi inainte, cat de masini in gnereal, da, toate se farama, parerea mea esta ca este un lucru firesc.
bafta!

@ oanceagabriel

asa cum a spus si colegul andrei_sebi18, este posibil sa ai probleme cu termostatu, sa fi ramas blocat pe deschis. exact cum a spus si andrei_sebi18, pune mana pe radiator dupa 2 minute de mers si vezi cum sta:) daca este cald, este blocat pe deschis, daca este rece problema vine din alta parte si trebuie sa ii faci o diagnoza mai amanuntita:)
multa bafta!
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut..
am si eu o problema cu lichidul din vasul de expansiune si anume: dupa un drum de 400 km am parcat in fata blocului si am zis sa verific nivelul antigelului, acesta era foarte scazut astfel ca am deschis usurel capacul vasului de expansiune moment in care a disparut tot antigelul...in momentul imediat urmator am verificat nivelul uleiului, iar acesta este nemodificat fata de cum era anterior. Am mai dat o tura cu masina sa vad daca se ridica temperatura, dar aceasta a stat la nivelul ei normal... ce credeti ca ar putea fi? Ce mai pot spune e ca inainte sa plec la drum, cand am pornit motorul facea ca si cum ar fi mers in 3 pistoane, dar sincer nu cred ca are legatura...
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
merutzu a scris:salut..
am si eu o problema cu lichidul din vasul de expansiune si anume: dupa un drum de 400 km am parcat in fata blocului si am zis sa verific nivelul antigelului, acesta era foarte scazut astfel ca am deschis usurel capacul vasului de expansiune moment in care a disparut tot antigelul...in momentul imediat urmator am verificat nivelul uleiului, iar acesta este nemodificat fata de cum era anterior. Am mai dat o tura cu masina sa vad daca se ridica temperatura, dar aceasta a stat la nivelul ei normal... ce credeti ca ar putea fi? Ce mai pot spune e ca inainte sa plec la drum, cand am pornit motorul facea ca si cum ar fi mers in 3 pistoane, dar sincer nu cred ca are legatura...



inainte sa mai dai acea tura ai completat cu antigel? a disparut din nou?
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
planetara a scris:inainte sa mai dai acea tura ai completat cu antigel? a disparut din nou?


nu am completat in acel moment, dar ieri am mai completat si am mers cu masina vreo de 30 km, am forjato putin si a mancat iarasi antigelul, dar nu asa mult...sunt aproape sigur ca e garnitura de chiulasa deoarece furtunul de sus de la radiator se intareste, nu foarte foarte tare, dar se intareste plus ca dupa ce am oprit motorul si l-am pornit din nou, a mers in 3 pistoane vreo 30 de secunde (adica bujia era uda) dupa care a revenit la normal. Semne sa se duca lichidul de racire in alta parte nu se vad...daca era sa fie spart ventilatorul de caldura ar fi curs in interior si s-ar fi vazut calumea in schimb eu am doar niste pete micute care nu par a fi proaspete.
  • *ionutz*

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema asemanatoare cu lichidul de racire.Am o vectra c 1.9 cdti imi pierde antigelul pe la vas expansiune am schimbat buson dar degeaba.Ce poate fi ,sper ca nu garnitura chiuloasa.Posibil sa fie de la termostat ca temberatura cand este frig ca acum nu sare de 60 grade.va rog ajut si pa mn Sad
  • *ionutz*

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2009

  • Mesaj Privat
a si pierde numai atunci cand merg tare cu ea peste 2500 rot\min
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
*ionutz* a scris:sal am si eu o problema asemanatoare cu lichidul de racire.Am o vectra c 1.9 cdti imi pierde antigelul pe la vas expansiune am schimbat buson dar degeaba.Ce poate fi ,sper ca nu garnitura chiuloasa.Posibil sa fie de la termostat ca temberatura cand este frig ca acum nu sare de 60 grade.va rog ajut si pa mn Sad




termostatul se verifica usor Smile
incalzeste motorul pana pe la 50-60 grade si pune mana pe furtunul care intra in radiatorul de racire, normal acel furtun ar trebuii sa fie rece. Daca este cald, ai termostatul blocat pe deschis.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR