Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare,azi am facut rost de alt debitmetru toate bune pana cand l-am pus pe masina ,am dat cheie si cum nu o mai acceleram murea motoru,am repet aceiasi procedura insa nimik tot murea,l-am dat jos si l-am pus p al meu merge "normal"adika nu sa mai opreste motorul dar tot da in nas,cum dau sa plec mai tare de pe loc parca "ingenunchiaza"cum ridic picioru de pe acceleratie te baga in scaun cum va explicati ca nu mai stiu ce sa ii mai fac, ca sa plec un pik mai tare de pe loc tre sa ii dau sprituri am schimbat si furtunu ala la admisie ca al meu era crapat sperand ca trage aer fals pe akolo insa nimik la fel....help me...va multumesc si app este normal cand sta masina la relantii bc-ul sa imi arate consum 1,4 ?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
consumul e oarecum normal.cam 1,2-1,3-1,4. asa statea a mea.

debitmetrul probat esti 100% sigur ca e ok?intereseaza-te pe la tine cine are opel scanner sa iti faca o diagnoza.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
da debimetrul era bun deoarece l-am luat de pe o masina care mergea in parametrii normali...
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
macar o idee cv nu mai stie nimeni....ms
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
intrebare! daca nu imi sta aprins chek engine este posibil sa am vreo eroare?
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da, cand ai erori la senzori nu iti sta aprins tot timpul check engine, dar la tester sau test cu agrafa iti da eroarea. Am patit eu de curand cu un senzor pozitie arbore cotit
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
o sa incerc testul ala cu agrafa sa vad daca reusesc sa il fac si revin cu detalii ms
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ar trebui verificata si presiunea de benzina si eventual filtru de benzina inlocuit.
totusi cauta pe cineva cu un tester opel scanner.
cu agrafa posibil sa nu afli nimic.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da, am patit la fel ca tine. e am dat si schiuloasa jos degeaba , luandu-ma dp niste mecanici mioritici am crezut k sunt supapele. da jos rampa de injectoare si curata injectoarele cu niste diluant. vezi ca prin partea unde intra benzina in fiecare injector are o sita si acolo se strange toata mizeria. si ar mai fi un simptom.este posibil daca se strica pompa de benzina ea nu mai face suficienta presiune in rampa(la masina mea pornea si dupa cateva secunde se oprea la loc). dar 100% daca iti da in nas, si da rateuri, parca merge in 3 cand accelerezi brusc e din cauza injectoarelor infundate. scoate si filtrul de benzina si daca il ai murdar inlocuieste-l! daca nu iti da erori la testul agrafa nu mai inlocui nimic, ca toate sunt ok. doar injectoarele infundate nu iti apar la testul asta!bafta!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si filtru infundat ce cod de eroare da?
injectoarele se curata cu ultrasunete si aparat specializat nu cu diluant.

in rest ai dreptate poate fi de la injectoare infundate.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am desfacut si nu era nici urma de mizerie erau ff curate,filtru benzina skimbat.... am inceract sa fac azi testul cu agrafa si am o nelamurire in loc da chek engine imi licare becul la abs este normal? va multumesc
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai depinde unde pui agrafa. pe a si b e pt motor si licare check engine.
pe a si k e pt abs si licare becul de abs.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
aaaa.eu am pus la primele doua de sus mufa avand 10 picioruse si p ea nu scrie nimic,cum imi dau seama care sunt A si B app si pompa am verificat-o,m-a invatat un meserias ca daca baga intr-un minut cu,contactul pus aproape 2 litri inseamna ca e buna ,...ms
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut,schema mufei de diagnosticare este cea din poza .Nu stiu de ce a iesit asa,da click pe poza si se vede bine.Bafta cu diagnoza !
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
scrie si pe mufa sigur.dar se vede mai greu.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
o sa ma uit azi mai atent .
ms
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
fratiilor problema aproape rezolvata ,am pus debitmetru inca o data cel care nu mai statea la relantii si data trecuta uitasem sa dau cu mastic la etansare dintre filtru sport si debitmetru si tragea aer fals pe acolo....multumesc tuturor care m-au ajutat cu sfaturi
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca iti trage aer intre debitmetru si filtru nu are treaba, dupa debitmetru apar probleme din cate stiu eu
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
exact, la mine trage si dupa debitmetru pe la suruburile acelea din carcasa si pe la racord si masina merge perfect, nu se observa absolut deloc. ( curatarea injectoarelor cu diluant la mine a functionat 100% si mai este si gratis pe deasupra).
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
precizez ca am pus filtru sport si a trebuit sa fac un racort sudat akolo,poi altfel cum va explicati ca inainte sa pun mastic nu tragea deloc,ingenunchia,si apoi merge normal,asa am dedus eu ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR