- daniel samy
- OP
- 5 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 1993
- Salaj
daniel samy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- posesor opel
- **
- 80 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
posesor opel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- daniel samy
- OP
- 5 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 1993
- Salaj
daniel samy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
adi_0106
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- vl30tax
- **
- 243 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Valcea
vl30tax
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
eu tot la fel iti spun ca este din cauza ca nu ai suficient ulei in cutia de viteza ,prima data te bagi sub masina si pe lateralul cutiei de viteza o sa ai un capac vezi ca sunt 2 unul chiar sub cutie acela este de golire si unul pe lateral doar pe acela de pe lateral in vei desface dupa ce l-ai desfacut ridici capota si pe deasupra cutiei de viteze o sa ai un capacel de plastic il vei vedea sigur ,scoti capacelul afara cu o surubelnita sau chiar cu mana si pe acolo vei incepe sa completezi cu ulei de cutie pana in momentul in care iti va curge ulei pe lateralul cutiei unde vei desface prima data cand a inceput sa dea pe lateral pui capacul la loc si asta a fost completarea .nu e chiar asa de greu bafta .busonul de umplere se afla deasupra planetarei stanga. Nivelul trebuie sa fie putin sub nivelul busonului (cat sa nu curga).
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- daniel samy
- OP
- 5 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 1993
- Salaj
daniel samy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
bastan5
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2011
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
@radu_print - eu am dat jos selectorul sa schimb simeringul si am completat cu ulei . Completat e putin spus , am pus cam 1.8 l in cutie , deoarece m-am gandit ca daca nu mai pierde ulei nici nu mai are . NU am reusit sa gasesc busonul ala de verificare . Ideea e ca de cand am schimbat simeringul si i-am pus si uleiul , cand e frig afara pana se incalzeste masina se misca mai greu schimbatorul . Poate fi de la un nivel prea mare de ulei ? Interesant este ca face asa numai cand este frig afara .
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- paul_astra
- **
- 429 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
paul_astra
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti.Scuze daca nu postez chiar unde trebuie sa nu am gasit un topic exact sau asemanator cu problemele mele si nu vreau sa incep altul.
Problema este urmatoarea:daca apas frana(pun frana) si dupa aceea apas acceleratia ceva trozneste exact cand accelerez.Nu stiu cum sa va explic mai clar dar ceva troncane ca si cum parca ar pocni.La fel si in momentul in care schimb vitezele la turatii mici, datoriita faptului ca motorul este rece, cand accelerez aceeasi pocnitura se produce.Mentionez ca intra foarte greu in treapta intai si a-3-a(ca si cum ceva ar agata) cu morotul cald si cu el rece. Probleme ar mai fi si cand bag in marsalier deoarece croncane extrem de urat de cele mai multe ori dar are si momente cand intra foarte frumos, ele fiind doar cu motorul rece.Toate acestea se intamplau pana acum cateva zile, dar de ieri a inceput sa faca si cand virez la o curba si volanul revine inapoi.
Am avut ceva probleme acum o luna cu servodirectia dar care sau rezolvat(a fost cureaua care actiona pompa servo foarte larga deoarece se rupsese un surub)
Asadar va intreb pe voi poate a mai avut cineva problema asta.Ore se poate sa se fii stricat caseta de directie, sau e ceva legat de cutia de viteze si ambreaj?
Problema este urmatoarea:daca apas frana(pun frana) si dupa aceea apas acceleratia ceva trozneste exact cand accelerez.Nu stiu cum sa va explic mai clar dar ceva troncane ca si cum parca ar pocni.La fel si in momentul in care schimb vitezele la turatii mici, datoriita faptului ca motorul este rece, cand accelerez aceeasi pocnitura se produce.Mentionez ca intra foarte greu in treapta intai si a-3-a(ca si cum ceva ar agata) cu morotul cald si cu el rece. Probleme ar mai fi si cand bag in marsalier deoarece croncane extrem de urat de cele mai multe ori dar are si momente cand intra foarte frumos, ele fiind doar cu motorul rece.Toate acestea se intamplau pana acum cateva zile, dar de ieri a inceput sa faca si cand virez la o curba si volanul revine inapoi.
Am avut ceva probleme acum o luna cu servodirectia dar care sau rezolvat(a fost cureaua care actiona pompa servo foarte larga deoarece se rupsese un surub)
Asadar va intreb pe voi poate a mai avut cineva problema asta.Ore se poate sa se fii stricat caseta de directie, sau e ceva legat de cutia de viteze si ambreaj?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Este obligatorie folosirea busonului de nivel la umplere/completare deoarece ulei peste nivel inseamna nu numai ca poate sa nu mai intre bine in viteze la rece dar poate iesi ulei pe la simeringul de priza in carcasa ambreiajului si de aici urmeaza o reparatie extrem de costisitoare .
paul_astra poti verifica usor daca nu ai vreun tampon rupt la cutie ,tragand frana de mana si debreind usor sa misti masina fara sa fortezi fata/spate atunci daca ai un ajutor sa faca asta o sa vezi cum se ridica/lasa motorul anormal si apare si zgomotul cu pricina,mai poate fi si de la toba trece aproape de caseta si poate lovi cand se misca motorul pe tampoane......de la caseta poate fi ,dar nu cred sa nu fi fost stransa bine la schimbare.
paul_astra poti verifica usor daca nu ai vreun tampon rupt la cutie ,tragand frana de mana si debreind usor sa misti masina fara sa fortezi fata/spate atunci daca ai un ajutor sa faca asta o sa vezi cum se ridica/lasa motorul anormal si apare si zgomotul cu pricina,mai poate fi si de la toba trece aproape de caseta si poate lovi cand se misca motorul pe tampoane......de la caseta poate fi ,dar nu cred sa nu fi fost stransa bine la schimbare.
- paul_astra
- **
- 429 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
paul_astra
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Caseta de directie nu a fost schimbata, doar verificata vizual, atunci cand a cazut servodirectia si nu avea nici un fel de problema, nu pierdea ulei.
Am sa incerc acel test de care spui tu, dar cred ca asta ar fi si solutia sa schimb acel suport deoarece la schimbarea vitezelor(la orice turatie pana in 2700 rot/min) in momentul in care ridic pedala de ambreiaj masina face niste smucituri.
Am sa incerc acel test de care spui tu, dar cred ca asta ar fi si solutia sa schimb acel suport deoarece la schimbarea vitezelor(la orice turatie pana in 2700 rot/min) in momentul in care ridic pedala de ambreiaj masina face niste smucituri.