- steff
- OP
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- steff
- OP
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
- steff
- OP
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
daca vrei tu...
hai sa fiu eu ala...
cind mi-am luat zamfira aveam un prieten care avea tot zafira dar cu motorul tau...
gurmand... si el conduce linistit fata de mine....
mai mult, in ultimul nr. al Quattroruote e un test cu vreo 15 modele (din toate clasele!).
testul se refera la care masina strabate distanta cea mai mare cu 27 litri de motorina in rezervor (de ce 27 si nu 31 sau 30 fix habar n-am...)
prima care s-a oprit dupa 370-400 km a fost Zafira cu motor 2.0 DTI
Xsara Picasso (care oricum nu-mi place) a intrat in top si a batut chiar modele din clasa compacta....desi e o diferenta de kg.
toate masinile au mers in coloana, soferii s-au rotit a.i. sa nu fie diferente intre stilurile de condus
iti stau la dispozitie cu articolul...
chiar si in specificatiile tehnice zafira cu motor 2.0DTI are consum mediu urban 8.8 (cam marisor....)
oricum in afara de chestia asta nu am auzit nimic rau despre fiabilitate...
hai sa fiu eu ala...
cind mi-am luat zamfira aveam un prieten care avea tot zafira dar cu motorul tau...
gurmand... si el conduce linistit fata de mine....
mai mult, in ultimul nr. al Quattroruote e un test cu vreo 15 modele (din toate clasele!).
testul se refera la care masina strabate distanta cea mai mare cu 27 litri de motorina in rezervor (de ce 27 si nu 31 sau 30 fix habar n-am...)
prima care s-a oprit dupa 370-400 km a fost Zafira cu motor 2.0 DTI
Xsara Picasso (care oricum nu-mi place) a intrat in top si a batut chiar modele din clasa compacta....desi e o diferenta de kg.
toate masinile au mers in coloana, soferii s-au rotit a.i. sa nu fie diferente intre stilurile de condus
iti stau la dispozitie cu articolul...
chiar si in specificatiile tehnice zafira cu motor 2.0DTI are consum mediu urban 8.8 (cam marisor....)
oricum in afara de chestia asta nu am auzit nimic rau despre fiabilitate...
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- hellrider
- **
- 111 mesaje
- din 28 Oct 2004
- Bucuresti - la serviciu
hellrider
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti - la serviciu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2004
- Mesaj Privat
Subscriu la parerile PRO despre aceasta masina. Aproape 70.000 km fara nici o problema, dar absolut nici una. Cat despre consum.....zilele trecute am obtinut un nou record...6.2% in oras, ce-i drept mi-am dat seama ca la ce aglomeratie e zilele astea in Bucuresti chiar nu mai are rost mersul sportiv, efectiv nu ai unde sa te duci. Pe de alta parte, 180km/h pana la Constanta m-au costat cam 8.5%. Parerea mea e ca la ce poate motorul asta consumul e mai mult decat satisfacator. Cat despre intretinere???? Am avut o SuperNova care ma rupea (reparatii dese, consum de 12% in oras), la asta inafara de ulei si filtre....absolut nici un leu.
Ah, era sa uit, un mare minus la aceasta masina sunt oglinzile care se fura in draci, am rezolvat problema spargandu-le astfel incat sa nu-mi deranjeze vederea si de 6 luni nu mi le-a mai luat nimeni.
Ah, era sa uit, un mare minus la aceasta masina sunt oglinzile care se fura in draci, am rezolvat problema spargandu-le astfel incat sa nu-mi deranjeze vederea si de 6 luni nu mi le-a mai luat nimeni.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Cam cu intarziere, dar subscriu si eu la PRO
Am avut consum mediu de 7.22%, 3 sferturi facuti in oras, cu un stil de condus de-a dreptul idiot (promit sa ma cumintesc)
La capitolul vioiciune sunt 100% de acord cu VectraDTI: motorul asta te va uimi (daca e totul in regula cu el)
Despre fiabilitate, ce sa mai zic: am luat masina cand avea 114mii km, propitarul schimbase doar ulei la ea, eu am mai facut 12000 si, spre deosebire de primul propitar, tot doar ulei am schimbat la ea
Despre aspectul masinii... foarte subiectiv iti spun ca e superba.
Poate tu ai luat-o deja, dar o parere in plus nu strica
Am avut consum mediu de 7.22%, 3 sferturi facuti in oras, cu un stil de condus de-a dreptul idiot (promit sa ma cumintesc)
La capitolul vioiciune sunt 100% de acord cu VectraDTI: motorul asta te va uimi (daca e totul in regula cu el)
Despre fiabilitate, ce sa mai zic: am luat masina cand avea 114mii km, propitarul schimbase doar ulei la ea, eu am mai facut 12000 si, spre deosebire de primul propitar, tot doar ulei am schimbat la ea
Despre aspectul masinii... foarte subiectiv iti spun ca e superba.
Poate tu ai luat-o deja, dar o parere in plus nu strica
- steff
- OP
- 144 mesaje
- din 23 Mai 2005
- Vectra 2005 2.2DTI
- IASI
steff
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: IASI
- Masina: Vectra 2005 2.2DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
salutare! si eu , cu intarziere, dar nu mai putin optimist ca ultima data cand am scris aici. am luat masina de aproape o saptamana si am mers ceva ceva prin oras. Duminica am calcat-o putin prin afara orasului pana la munte si inapoi vreo 500km. Sunt complet satisfacut de ce poate motorul, de modul cum se aude si nu in ultimul rand de consum care mi-a iesit 6,1-6,2 (cu aproximatie pt ca nu am MID ci am TID) - in conditiile in care din cei 500km , 70 i-am facut in oras, 50 la deal prin serpentine cu a I-a si a II-a iar restul de km i-am facut cam cu 120-140km/h . Se simtea ca poate duce si mai mult dar nu mi-a permis traficul. Am descoperit un scartzait in scaunul de la sofer (singurul zgomot dealtfel produs de masina , in rest ffff silentioasa) si nu stiu cum sa scap de el pt ca mai totul e acoperit cu plastic pe acolo.
Am auzit ca trebuie sa schimb ulei si filtre acum ca am luat-o. Ce inseamna asta? De care ulei? CE filtre? Si cat ma costa fiecare??
Raspundeti repede !
p.s. : poze cat de curand
Am auzit ca trebuie sa schimb ulei si filtre acum ca am luat-o. Ce inseamna asta? De care ulei? CE filtre? Si cat ma costa fiecare??
Raspundeti repede !
p.s. : poze cat de curand
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cristian_28051982
- *
- 28 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Vectra 1998 x20dth
- Alta tara
cristian_28051982
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut baieti as vre sa zic si eu cate ceva despre x20dth:este o masina spatioasa ,se comporta bine la drum,exteriorul este intre sport si elegant ,consum 6% autstrada 7,5 oras mers mai nervos,pana aici totul bine si frumos:in cazul meu :de la 180,000, pana la 310,000km ,3500e piese de schimb si mana de lucru,in afara de turbo,radiator si pompa de apa totul sa chimbat ;;si voi credeti ca este o masina fiabila in care bagi acceasi bani in piese cu cat ai cumparato in 4 ani ,sa ma iertati dar este o rusine pentru cei de la opel,si pentru noi romani care o cumparam ca ni se pare o masina ieftina si fiabila,,,lista cu ce sa chimbat,,,la vectra pompa motorina -1400e,injectoare 300e, pompa vacuum 200e,electrovalve(3)320e,termostat cu senzori cu tot 100e,senzor carter ulei 10e ,senzor presiune ulei 25e, electroventilator 50e,senzor acceleratie 100e,sezorul care este pe radiator 35e senzor galeria de admisie 45e,caudalimetru100e,furtunase vacuum10e, furtunase retur15e,baterie 130e,telescoape monroe sport 400e,rulmenti fata 150e,suporti motor 150e ,curatare galerie admisie100e mam speriat ce era acolo,modulul de ichidere usa sofer si capac rezervor45e, in afara de uleiuri ,filtre ,discuri,pastile,cauciucuri,,,,atentie pentru acei ce vor sa o cumpere,,un var de al meu si-a luat pe benzina cun un an mai noua din 1999,a luato cu 145,000,si acum are 345,000 si tot ce a bagat in aceasta masina 450e,1.8xe115cv,care consuma cu aproximativ 2litri mai mult ,acum va las pe voi sa faceti socotelile care este mai avantajos motorina sau benzina,numai bine
- DB77AAA
- *******
- 6,689 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,689
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca ar fi sa dau 1500 E pe pompa, as prefera oricand varianta unui Matiz si asta pe dreapta sau la vanzare...
Eu zic ca e un motor suficient de performat si fiabil, judecand dupa concurenta ce are probleme mai multe. Insa intradevar, acum nu mai merita cumparat. E mult mai bun un motor pe benzina si daca ii mai pui si GPL, chiar profitabil.
Stiu ca topicul e vechi, dar merita continuat.
Eu zic ca e un motor suficient de performat si fiabil, judecand dupa concurenta ce are probleme mai multe. Insa intradevar, acum nu mai merita cumparat. E mult mai bun un motor pe benzina si daca ii mai pui si GPL, chiar profitabil.
Stiu ca topicul e vechi, dar merita continuat.
hopasuss- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
acu depinde si dupa norocul fiecaruia de unde ia masina , cum a fost exploatata, intretinuta si asa mai departe.
In general motoarele sunt fiabile si suficient de puternice pentru drumurile patriei noastre, ca doar nu mergi acu sa depasesti viteza sunetului cu ea.
Daca ipotetic sa zicem ca cineva ar fi schimbat atatea componente la motor as spune ca e nebun la cap sau e fan inrait opel ,ca ai baga atatia bani intr-o masina doar sa fie functionala.Eu m-as gandii sa iau alta la banii pe care i-ai investii, sau chiar un motor nou la 3500 de euro
Asa ca off topic m-i s-a cerut la reprezentanta pe un injector 1700 lei pentru un y22dtr
In general motoarele sunt fiabile si suficient de puternice pentru drumurile patriei noastre, ca doar nu mergi acu sa depasesti viteza sunetului cu ea.
Daca ipotetic sa zicem ca cineva ar fi schimbat atatea componente la motor as spune ca e nebun la cap sau e fan inrait opel ,ca ai baga atatia bani intr-o masina doar sa fie functionala.Eu m-as gandii sa iau alta la banii pe care i-ai investii, sau chiar un motor nou la 3500 de euro
Asa ca off topic m-i s-a cerut la reprezentanta pe un injector 1700 lei pentru un y22dtr