- petrubv
- OP
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am bagat cheia in contact am invartit si nu s-a aprins NIMIC, nici un bec, turometru vitezometru, etc. Am pornit masina si la fel, am si mers cu ea vreo 5min fara sa am vre-un indicator in bord. Dupa ce am stat de am alimentat10-15 min, si-a revenit ca prin minune singura, dupa care a mai facut inca intr-o noapte la fel. Ce ar putea fii?
Mentionez ca am Vectra C 2006, Z19DT.
Mentionez ca am Vectra C 2006, Z19DT.
Coax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Acelasi lucru l-am patit si eu tot la o Vectra C 2006 Z19DT. La mine trebuia doar sa scot cheia din contac si sa pornesc din nou si bordul isi revenea. Mai am avut si probleme in timpul mersului se aprindeau toti martorii de bord dupa care pica tot turometru, vitezometru, martori ,etc ca si cand ar fii fost oprita masina, dar in rest functionau toate: lumini, faruri, clacson, motor si isi revenea dupa ce opream motorul si porneam iara.
Primul lucru ar trebui sa cauti pe forum dupa CIM ( cam nasoala problema). Eu am rezolvat-o momentan ( sper ca si definitiv) mai simplu si mult mai ieftin. Acum vreo saptamana dupa ce am citit cam tot ce se putea pe forum despre CIM si problemele cu bordul am demontat ceasurile de bord si am curatat contactele din spate, iar la motor in partea dreapta sus mai sunt doua mufe cu niste contacte pt ESP parca, pe care le-am curatat ( spray pt. contacte). Nu stiu daca asta era problema, dar de o saptamana nu mai am probleme, si asta tinand cont ca la mine a inceput la un moment dat sa imi faca figura cu stinsul bordului si de 3-4 ori pe zi ( mai mult mergeam fara indicatori si martori).
Acelasi lucru l-am patit si eu tot la o Vectra C 2006 Z19DT. La mine trebuia doar sa scot cheia din contac si sa pornesc din nou si bordul isi revenea. Mai am avut si probleme in timpul mersului se aprindeau toti martorii de bord dupa care pica tot turometru, vitezometru, martori ,etc ca si cand ar fii fost oprita masina, dar in rest functionau toate: lumini, faruri, clacson, motor si isi revenea dupa ce opream motorul si porneam iara.
Primul lucru ar trebui sa cauti pe forum dupa CIM ( cam nasoala problema). Eu am rezolvat-o momentan ( sper ca si definitiv) mai simplu si mult mai ieftin. Acum vreo saptamana dupa ce am citit cam tot ce se putea pe forum despre CIM si problemele cu bordul am demontat ceasurile de bord si am curatat contactele din spate, iar la motor in partea dreapta sus mai sunt doua mufe cu niste contacte pt ESP parca, pe care le-am curatat ( spray pt. contacte). Nu stiu daca asta era problema, dar de o saptamana nu mai am probleme, si asta tinand cont ca la mine a inceput la un moment dat sa imi faca figura cu stinsul bordului si de 3-4 ori pe zi ( mai mult mergeam fara indicatori si martori).
- petrubv
- OP
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
Coax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2006
- Mesaj Privat
Tot asa a inceput si la mine, o data la o saptamana, doua, trei ca nici nu m-a interesat, pana cand a inceput din ce in ce mai des si la pornire si in timpul mersului. Daca e vorba de CIM, da, ala trebuie schimbat si unul nou e destul de scump. Incearca sa elimini prima data alte cauze , pentru ca dupa cum au spus si alti colegi de pe forum, mai bine informati, probleme cu cim-urile au avut in special cele fabricate pana in 2005. Dupa aia Opel-ul a schimbat producatorul si sunt mult mai rare problemele legate de CIM. Pentru ca simptomele sunt aceleasi ca la defectarea cim-ului si eu am vrut sa cumpar initial unul, dar datorita pretului si tinand cont ca e fabricat dupa 2005 am preferat prima data sa elimin celelalte posibile cauze ( contacte imperfecte la diverse mufe ) si pana acuma vad ca a functionat.
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
dan_4ev3r
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Coax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2006
- Mesaj Privat
@dan_4ev3r - cred ca atat eu cat si @petrubv avem o alta problema. La noi nu functioneaza nici indicatori ( vitezometru, turometru,temperatura) nu doar luminile.
@xenon88 - avand, se pare, aceiasi problema cu a lui @petrubv pot sa zic ca, in prima faza am curatat toate sigurantele, dupa care am trecut la inlucuirea lor. Nicio varianta nu a dat rezultate, doar cea cu, curatatul contactele vad ca functioneaza pana acuma.
@xenon88 - avand, se pare, aceiasi problema cu a lui @petrubv pot sa zic ca, in prima faza am curatat toate sigurantele, dupa care am trecut la inlucuirea lor. Nicio varianta nu a dat rezultate, doar cea cu, curatatul contactele vad ca functioneaza pana acuma.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- petrubv
- OP
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
Coax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2006
- Mesaj Privat
- petrubv
- OP
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
Coax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2006
- Mesaj Privat
Prima data trebuie sa dai jos cele doua bandouri decoratrive din stanga si dreapta volanului si care merg pe toata lungimea bordului- sunt de culoare gri sau mahon - tragand de ele incet sau bagand sub ele o surubelnita subtire ( oricum merge usor) ,dupa care tragi volanul spre tine si in jos. Tragi spre tine de burduful acela care este intre volan si bord ( e o chestie de plastic jos pe dunga ceasurilor de bord de care e prinsa musamaua care merge pana la volan- tragi incet de plasticul ala - si asta merge usor si repede), iar sub vei gasi doua suruburi care tin ceasurile de bord. Dupa ce le desfaci, poti sa scoti ceasurile fara probleme ca nu mai sunt prinse in nicio clema. In spatele ceasurilor ai o singura mufa pe care trebuie sa o deconectezi. Dupa ce am scos mufa am dat cu spray de contacte si pe contactele de pe blocul cu ceasuri si pe cele de la cablu si le-am lasat sa stea asa vreo 15-20 min sa se usuce. Vezi sa scoti minusul de la baterie, pentru siguranta sa nu ai curent pe circuit ca, doamne fereste.
Acelasi lucru l-am facut si la contactele de la motor, in partea dreapta sus in colt sunt doua mufe mari negre, pe care le-am deconectat si le-am dat si pe alea cu spray.
De intamplat nu se intampla nimic atata timp cat ai deconectata bateria. Mie nu mi-a cerut niciu cod la computerul de bord sau radio-cd, dupa conectarea bateriei ( avand acelasi tip de masina, motor si an nu cred ca tie o sa-ti ceara, dar pt. siguranta ar fii bine sa ai codul de radio-CD). Singurul lucru care se intampla e ca se anuleaza datele din computer ( consum, viteza medie - BC1 si BC2-), dar asta se va intampla oricum si oriunde o sa mergi sa rezolvi problema, caci oricine iti va deconecta bateria ( chestii electrice).
Chiar daca poate ti se pare complicat, nu e. E prima data cand m-am bagat sa repar ceva la o masina - prefer sa o duc in service; nu le am cu lucru manual foarte mult - ( nu se pune dacia prin 98 ) si toata treaba cu demontatul a durat vreo 15 min, iar cu tot cu montat inapoi se poate termina in 30 min. La mine a durat ceva mai mult, caci daca tot am demontat m-am pus sa scot si gurile de ventilatie ca sa le streg si pe alea.
Acelasi lucru l-am facut si la contactele de la motor, in partea dreapta sus in colt sunt doua mufe mari negre, pe care le-am deconectat si le-am dat si pe alea cu spray.
De intamplat nu se intampla nimic atata timp cat ai deconectata bateria. Mie nu mi-a cerut niciu cod la computerul de bord sau radio-cd, dupa conectarea bateriei ( avand acelasi tip de masina, motor si an nu cred ca tie o sa-ti ceara, dar pt. siguranta ar fii bine sa ai codul de radio-CD). Singurul lucru care se intampla e ca se anuleaza datele din computer ( consum, viteza medie - BC1 si BC2-), dar asta se va intampla oricum si oriunde o sa mergi sa rezolvi problema, caci oricine iti va deconecta bateria ( chestii electrice).
Chiar daca poate ti se pare complicat, nu e. E prima data cand m-am bagat sa repar ceva la o masina - prefer sa o duc in service; nu le am cu lucru manual foarte mult - ( nu se pune dacia prin 98 ) si toata treaba cu demontatul a durat vreo 15 min, iar cu tot cu montat inapoi se poate termina in 30 min. La mine a durat ceva mai mult, caci daca tot am demontat m-am pus sa scot si gurile de ventilatie ca sa le streg si pe alea.
- petrubv
- OP
- 148 mesaje
- din 08 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Brasov
petrubv
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
Coax
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2006
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
badea79
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2014
- Mesaj Privat
Sal.Am avut si eu problema cu ceasurile din bord,la Astra H z17dth,nu funcționa faza scurta/lunga,avarii,iar ceasurile erau pe 0,nu indicau nimic,iar când scoteam mufa de la ceasuri funcționa faza scurta/lunga,doar avariile nu funcționau.Dupa ce a verificat electricianul instalatia,traseul calculator-bord,a ajuns la concluzia cã ceasurile sunt defecte,le-am schimbat cu unele identice,de pe o masina identica,recalibrare si acum funcționeazã totul.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
TRosca
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2018
- Mesaj Privat