Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ce am gasit pe un forum:

"Initial se da jos galeria de admisie pentru a putea avea acces la pompa de injectie

Sub galeria de admisie se vede pompa de injectie. Pe pompa de injectie(sus) se afla un capac prins in 4 surube de 10mm, care are atasat un furtun de cauciuc
Furtunul de cauciuc se poate scoate cu mana, se desfac cele 4 surube de 10mm.


Odata ce capacul este dat jos, in interiorul lui se vede o gropita chiar in mijloc. Se pune capacul pe ceva drept si tare (menghina, ) si se ciocaneste gropita pana ce devine dreapta, trebuie doar cateva lovituri de ciocan pentru a obtine asta.

Inapoi la masina acum. Sub capacul pe care l-am luat jos se afla o diafragma din guma, aceasta se deslipeste usor cu ajutorul unei surubelnite.Se pune un semn la diafragma cu markerul pentru a nu ii modifica pozitia la remontare. Se ridica diafragma in sus pana ce atinge galeria de admisie. Cu ajutorul unei lanterne, se observa printre golurile galeriei de admisie ca sub aceasta diafragma se afla un inel alb. Se tine de diafragma in sus cu o mana , cu cealalta mana se ia un cutit (cuter) si se taie inelul alb intr-o parte, se ia clestele si se trage inelul afara.

Se pune capacul inapoi si se reataseaza furtunul.

In spatele pompei de injectie se afla surubul de reglaj al debitului de combustibil. Acesta este acoperit de un capac de culoare argintie sau aurie. Se indeparteaza capacul cu ajutorul unei surubelnite, unui patent si a unui ciocan. Este destul de greu de scos acest capac.
Odata ce capacul este scos, se observa directie pe care cade taietura de surubelnita din capul surubuilui de reglaj si se margheaza aceasta directie pe pompa cu vopsea sau un marker.( asta doar pentru a sti starea initiala in cazsul in care se doreste revenirea). Se slabeste piulita de siguranta , se roteste surubul cu ½ in directia acelor de ceasornic, se strange piulita de siguranta.

Acum mergem la partea cu turbina. In fata motorului se apla evacuarea si turbina. In partea dreapta a turbinei se vede un furtun de cauciuc . Se desfac colierele si se scoate furtunul.O parte a furtunului se desface pe deasupra masini cealalta pe dedesupt.
Acest furtunas se inlocueste cu unul mai lung pe care se monteaza o supapa de evacuare prin intermediul caruia se regleaza presiunea dorita pentru turbina. Presiunea de boost la turbina se regleaza la 1 bar.
Cu ajutorul unui barometru se masoara presiunea inaintea montarii robinetului si dupa.
Se observa ca supapa de siguranta din interiorul galeriei de admisie (sub filtrul de aer) se deschide in jurul valorii de 1.1 bar, de aceea se limiteaza presiunea la 1 bar.
Inainte de modificare turbo dadea 0.5bar (7 psi) , dupa modificare 1.2 bar (17psi)


Like I said on the message board the car is greatly improved, smoother reving, seems quieter to me, less smoke and boy does she go, at 2500 rpm it just revs up so fast, 2nd and 3rd gear is amazing, motorway acceleration is also much improved.

Relantiul trebuie redus deoarece acesta va creste odata cu rotirea surubului de reglaj al debitului. Se regleaza si relantiul pornirii la rece."



nu cred ca sunt singurul caruia i se pare motorul diesel cam "puturos". e convenabil ca si consum insa eu as fi dispus sa mai bag 1 l de motorina pt 10 cai in plus sau pt o acceleratie mai buna
acum intrebarea mea: se pricepe cineva? a facut cineva asa ceva? cam ce riscuri implica tot tutorialul asta? pot sa-mi stric turbina sau motorul?
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Te rog frumos sa ma crezi ca, desi am avut rabdarea sa citesc tot carnatul de mai sus, nu am inteles o iota! Mad
Ce naiba se vrea cu "tutorialul" ala?
Ma rog. Este prea probabil sa fii singurul caruia motorul diesel sa i se para puturos.
Nu ai precizat nici ce masina ai, nici ce motor...
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
e un tutorial de tunning pt motorul TC4EE1 adica diesel-ul de la opel vectra A (motorul ISUZU)...
este explicat intradevar nu foarte in amanunt ce trebuie sa faci pentru un plus de putere... eu am gasit pe alt forum ceea ce e scris mai sus si am postat aici pentru cei pe care ii intereseaza...
daca iti place diesel-ul si esti multumit de performante e ok, si eu is fan diesel doar ca il vreau mai puternic...

stiai ce masina am daca te uitai in garaj si oricum e scris codul motorului si in subiectul topicului
  • dasi35

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mah aline, pana la urma ai facut reglajele de care vorbeai acum 3 ani? cu ce rezultat..?
  • cei8pitici

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1994 ISUZU TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut !

Ei ? a reusit cineva sa faca tuningul descris mai sus ? si daca da vrem detalii !

Numa-i bune !
  • shjnock

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
http://masini.ro/forum/cont...ing-vectra-1-7td/
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am facut asta si un pic mai mult; rezultatele sunt surprinzatoare ca si diferenta; mult mai multe aveti aici:
http://www.migweb.co.uk/for...tuning-guide.html
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@gabonne
Ziceai ca ai facut un pic mai mult poti detalia putin pe forum pasii. Am vazut si linkurile dar mai bine explicati pas cu pas ca sa poata fi facut si de amatori Smile

Mersi.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83437
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR