- lucian
- OP
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
luat de pe forum-no ofense-
Bara din fata este prinsa in multe suruburi pe toate partile.
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
Bara din fata este prinsa in multe suruburi pe toate partile.
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
- GabiB77
- ****
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
lucian a scris:luat de pe forum-no ofense-
Bara din fata este prinsa in multe suruburi pe toate partile.
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
Bara din fata este prinsa in multe suruburi pe toate partile.
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
Nu stiu de unde e luat tutorialul sau pentru ce masina, dar sunt cativa pasi gresiti... probabil e facut pentru Astra F, acolo nu ma bag ca nu stiu... la Astra G:
Pasul 2) nu cred ca e pentru Astra G pentru ca nu vad ce treaba are grila (care e montata pe capota) cu bara... acolo pe bara, intre faruri sunt doar 2 asa-zise suruburi... nu stiu exact denumirea... sunt din plastic si se scoate partea superioara a lor - cred ca sunt cele de la pasul 6))
La pasul 3) sunt doar 3 suruburi care tin bara in scutul de plastic
As mai adauga un Pas 8 (sau ce numar o avea dupa ce as sterge pasul 5 si 6): Inainte sa desprindeti definitiv bara, ATENTIE la senzorul de temperatura din bara , din partea de jos
Eu cam asta am intalnit si nu am desfacut doar o singura bara de Astra G
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat