- vali zak
- OP
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am si eu o problema ,poate ma puteti ajuta. In timpul mersului,la 80 km/h ,cand ceasul care indica temp. lichidului de racire a ajuns in pozitia in care sta de obicei(pana in 90 grade)a cazut acul turometrului de tot si s-a aprins check engine si patratelul cu steluta(cel legat de sistemul de racire ) mai precis cei doi martori care flancheaza martorul bujiilor incandescente;am putut sa ma deplasez desi mersul motorului nu era acelasi(nu tragea la fel iar in relanti se tureaza singura de parca i-as da sprituri scurte si dese).
Am reusit sa ajung la Buc. fara alte probleme dar cu turom. si cele doua becuri aprinse .Am repornit dupa ~3h si turometul indica normal becurile s-au stins ,totul functiona normal pana a ajuns la temperatura normala cand au revenit problemele.aveti idee ce s-a defectat?pot sa merg pana repar defectiunea fara sa stric si altceva pt ca e pastele iar cel cu testerul poate veni abia luni.Ma gandesc ca pe distante scurte merge(am venit cu ea asa de la Pitesti si nu a patit nimic-100km-ideea este ca am o defectiune a sistemului de racire -senzorul nu citeste temp a.i. sa porneasca GMV sau altceva dar de ce cade si turom. si galopeaza in relanti ?Va multumesc daca ma puteti ajuta pt. ca am nevoie de masina zilele astea si asa face pt. ca stie,simte si vrea sa vada daca o injur...(glumeam).am astra Y20DTH din 2001.
Am reusit sa ajung la Buc. fara alte probleme dar cu turom. si cele doua becuri aprinse .Am repornit dupa ~3h si turometul indica normal becurile s-au stins ,totul functiona normal pana a ajuns la temperatura normala cand au revenit problemele.aveti idee ce s-a defectat?pot sa merg pana repar defectiunea fara sa stric si altceva pt ca e pastele iar cel cu testerul poate veni abia luni.Ma gandesc ca pe distante scurte merge(am venit cu ea asa de la Pitesti si nu a patit nimic-100km-ideea este ca am o defectiune a sistemului de racire -senzorul nu citeste temp a.i. sa porneasca GMV sau altceva dar de ce cade si turom. si galopeaza in relanti ?Va multumesc daca ma puteti ajuta pt. ca am nevoie de masina zilele astea si asa face pt. ca stie,simte si vrea sa vada daca o injur...(glumeam).am astra Y20DTH din 2001.
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
am si eu aceias problema se opreste turometru si se aprinde becul acela cu steluta,checkengine nu!
dar aceasta problema apare in functie si detemperatura exterioara si a motorului!plus ca daca turez motorul mai mult atunci cind apar problemele se opreste turometru si se aprinde becul in functie de turatie
nu cunosc cauzele dar cred ca tine de senzorii de temperatura sau cel de turatiie!nu cunosc dar daca afli ceva in plus sa imi spui si mie te rog!
dar aceasta problema apare in functie si detemperatura exterioara si a motorului!plus ca daca turez motorul mai mult atunci cind apar problemele se opreste turometru si se aprinde becul in functie de turatie
nu cunosc cauzele dar cred ca tine de senzorii de temperatura sau cel de turatiie!nu cunosc dar daca afli ceva in plus sa imi spui si mie te rog!
- vali zak
- OP
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Wolf
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Petrosani
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
sal! am si eu o problema! am dat sa caut d anu am gasit nik ce sa ma ajute! am un opel a din '93 motor 1.6 pe benzina si nu merge turometrul si se aprinde becul "engine" si cateodata se tureaza la relanti chiar si pana la 3500 !!!! turometrul face figurii si merge cand vrea adik in timp ce merg poate sa mearga turometru si se stinga becul engine si cateodata dak ii turata revine la turatie normala adik pe la 900 !! dak ma poate ajuta cineva!!!! 10x !!
nikolas
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sigur ai cautat?
Citeste regulamentul si renunta la limbajul de chat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6273
Topic inchis!
Citeste regulamentul si renunta la limbajul de chat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6273
Topic inchis!
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
imi cer scuze ca am inviat un topic din 2006, dar nu am vrut sa mai deschid altul, forumul este si asa destul de imbacsit!
acelasi lucru l-am patit si eu ... pls help me
e doar ce a fost la vali_zak ?
deci ... inainte :
motorul pornit, in mers, s-a aprins martor lichid racire motor + masinuta cu cheie, turometrul nu functiona, nu imi arata condum intantaneu!
am turato peste 2500 rpm becurile respective s-au stins masina a mers normal!
s-a intamplat de veo 2 ori asta si ca 80% din romani nu am bagat in seama si am uitat de problema!
aseara :
pe A1 dupa o zdruncinatura zdravana (o denivelare, eu le simt pe astea din plin pt ca am suspensie sport) aceleasi simptome numai ca, turat peste 2500 rpm, motorul nu a revenit la normal ci a mers asa cateva secunde dupa care s-a oprit!
in prima instanta am incercat sa pornesc motorul si nu a pornit!
la a 2-a cheie a luat-o insa cu aceleasi simptome, si motorul mergea intrerupt, tindea sa se opreasca insa nu se oprea, era la limita!
dupa zeci de incercari si verificat mufe, mi-am dat seama ca la 3000 rpm martorii respectivi se stingeau iar motorul mergea rotund!
asa am mers tot drumul in treapta a 4-a la 3000rpm ~ 110 km/h
undeva dupa pitesti, dupa ce am mers cu ea asa vreo 60 km, motorul si-a revenit, statea la relanti ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic!
asta pana azi- dimineata cand am fost cu ea pe tester unde a dat vreo 4 erori (pompa injectie, senzor RPM(motorul nu era pornit), senzor lichid racire motor si EGR)
nu mai stiu exact codurile dar am retinut cateva din cauze posibile, acestea fiind:
- contact imperfect
- releu pompa injectie(parca) defect
- pompa injectie defecta
dupa ce am pus-o pe tester si au fost sterse erorile, erorile au revenit, motorul parca mergea intrerupt
am ajuns cu ea in fata blocului, unde am turato foarte tare din cauza dracilor pe care ii aveam, iar erorile sau stins si din nou motorul merge perfect!
in ultima vreme s-au schimbat si curatat la masina :
radiator racire apa - schimbat
antigel
intercooler curatat cu diluant (parca)
mi s-a rupt un colier la EGR (asta daca EGR este chiar cum ridici capota in fata, unde pe centru), la un furtun de la EGR, pe unde scoate putin ulei
aaaa da...si ieri mi-am schimbat muzica in masina, fapt care chiar nu cred ca are vreo legatura cu asta, dar cine stie!
+ o improvizatie facuta la senzor racire lichid motor, dar e facuta de mult ~ 6 luni, consta in legarea a 2 fire la un capat de senzor iar la celalalt capat la un buton care ajuta la incalzirea bujiilor cand am eu chef, din cate mi-a spus carpaciul care a facut-o!
motor y20dth
fabricatie 2001
hatchback in 3 usi
142.000 km
ce sa fie?
va rog veniti cu idei ca m-au rupt astia cu testerele pentru ca am fost la 4 service-uri deoarece e sambata si am cautat un mecanic care sa o repare azi!
daca e nevoie revin si cu poze cu uleiul care sa scurs pe la EGR si cu tot ce mai trebuie!
acelasi lucru l-am patit si eu ... pls help me
e doar ce a fost la vali_zak ?
deci ... inainte :
motorul pornit, in mers, s-a aprins martor lichid racire motor + masinuta cu cheie, turometrul nu functiona, nu imi arata condum intantaneu!
am turato peste 2500 rpm becurile respective s-au stins masina a mers normal!
s-a intamplat de veo 2 ori asta si ca 80% din romani nu am bagat in seama si am uitat de problema!
aseara :
pe A1 dupa o zdruncinatura zdravana (o denivelare, eu le simt pe astea din plin pt ca am suspensie sport) aceleasi simptome numai ca, turat peste 2500 rpm, motorul nu a revenit la normal ci a mers asa cateva secunde dupa care s-a oprit!
in prima instanta am incercat sa pornesc motorul si nu a pornit!
la a 2-a cheie a luat-o insa cu aceleasi simptome, si motorul mergea intrerupt, tindea sa se opreasca insa nu se oprea, era la limita!
dupa zeci de incercari si verificat mufe, mi-am dat seama ca la 3000 rpm martorii respectivi se stingeau iar motorul mergea rotund!
asa am mers tot drumul in treapta a 4-a la 3000rpm ~ 110 km/h
undeva dupa pitesti, dupa ce am mers cu ea asa vreo 60 km, motorul si-a revenit, statea la relanti ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic!
asta pana azi- dimineata cand am fost cu ea pe tester unde a dat vreo 4 erori (pompa injectie, senzor RPM(motorul nu era pornit), senzor lichid racire motor si EGR)
nu mai stiu exact codurile dar am retinut cateva din cauze posibile, acestea fiind:
- contact imperfect
- releu pompa injectie(parca) defect
- pompa injectie defecta
dupa ce am pus-o pe tester si au fost sterse erorile, erorile au revenit, motorul parca mergea intrerupt
am ajuns cu ea in fata blocului, unde am turato foarte tare din cauza dracilor pe care ii aveam, iar erorile sau stins si din nou motorul merge perfect!
in ultima vreme s-au schimbat si curatat la masina :
radiator racire apa - schimbat
antigel
intercooler curatat cu diluant (parca)
mi s-a rupt un colier la EGR (asta daca EGR este chiar cum ridici capota in fata, unde pe centru), la un furtun de la EGR, pe unde scoate putin ulei
aaaa da...si ieri mi-am schimbat muzica in masina, fapt care chiar nu cred ca are vreo legatura cu asta, dar cine stie!
+ o improvizatie facuta la senzor racire lichid motor, dar e facuta de mult ~ 6 luni, consta in legarea a 2 fire la un capat de senzor iar la celalalt capat la un buton care ajuta la incalzirea bujiilor cand am eu chef, din cate mi-a spus carpaciul care a facut-o!
motor y20dth
fabricatie 2001
hatchback in 3 usi
142.000 km
ce sa fie?
va rog veniti cu idei ca m-au rupt astia cu testerele pentru ca am fost la 4 service-uri deoarece e sambata si am cautat un mecanic care sa o repare azi!
daca e nevoie revin si cu poze cu uleiul care sa scurs pe la EGR si cu tot ce mai trebuie!
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
nu am unde fiind sambata, sunt in slatina acum si pe aici service-urile sunt : ori inchise ori nu au piese pe stoc !
luni o sa schimb senzorul asta, iar apoi sa vad ce fac cu EGR !
are cineva idee cam ce pret are acest senzor (pe original / pe S.C.)?
am turat masina pana in 4500 - 5000 rpm si martorii au disparut, motorul merge normal!
acum ma duc sa vad daca merge si la mine metoda de citire a erorile folosind cele 2 pedale, frana respectiv acceleratie.
daca merge o sa pun codurile de eroare !
luni o sa schimb senzorul asta, iar apoi sa vad ce fac cu EGR !
are cineva idee cam ce pret are acest senzor (pe original / pe S.C.)?
am turat masina pana in 4500 - 5000 rpm si martorii au disparut, motorul merge normal!
acum ma duc sa vad daca merge si la mine metoda de citire a erorile folosind cele 2 pedale, frana respectiv acceleratie.
daca merge o sa pun codurile de eroare !
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salut.
Ma confrunt cu aceeasi problema si a vrea sa stiu daca tu ai reusit sa o rezolvi. In cursul zilei de ieri, am venit din Bucuresti pana in Turda in conditiile descrise mai sus [turometrul pe "0", martorii "Check Engine" si "Racire Motor" aprinsi] si tare mi-e sa nu fi agravat in vreun fel problema. O sa te rog asadar, in cazul in care ai rezolvat problema, sa revii cu mai multe detalii.
Multam fain!
Ma confrunt cu aceeasi problema si a vrea sa stiu daca tu ai reusit sa o rezolvi. In cursul zilei de ieri, am venit din Bucuresti pana in Turda in conditiile descrise mai sus [turometrul pe "0", martorii "Check Engine" si "Racire Motor" aprinsi] si tare mi-e sa nu fi agravat in vreun fel problema. O sa te rog asadar, in cazul in care ai rezolvat problema, sa revii cu mai multe detalii.
Multam fain!
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
sa nu mai scrii cu albastru ca se iau moderatorii de tine!
am rezolvat prin schimbarea senzorului de turatie!
desi cel vechi era bun, doar adunase pilitura pe capul cu magnet si nu mai citea cum trebuie (citea numai pana se incalzea motorul)!
senzor de turatie BOSCH a fost undeva pe la 230 lei iar manopera 20 lei!
a durat numai 3 - 5 minute sa il defaca pe cel vechi si sa il puna pe cel nou!
o poti face singur fara sa te mai duci la service! daca ai nevoie de detalii , oricand !
bafta!
am rezolvat prin schimbarea senzorului de turatie!
desi cel vechi era bun, doar adunase pilitura pe capul cu magnet si nu mai citea cum trebuie (citea numai pana se incalzea motorul)!
senzor de turatie BOSCH a fost undeva pe la 230 lei iar manopera 20 lei!
a durat numai 3 - 5 minute sa il defaca pe cel vechi si sa il puna pe cel nou!
o poti face singur fara sa te mai duci la service! daca ai nevoie de detalii , oricand !
bafta!
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
marius007zo2 a scris:sa nu mai scrii cu albastru ca se iau moderatorii de tine!
am rezolvat prin schimbarea senzorului de turatie!
desi cel vechi era bun, doar adunase pilitura pe capul cu magnet si nu mai citea cum trebuie (citea numai pana se incalzea motorul)!
senzor de turatie BOSCH a fost undeva pe la 230 lei iar manopera 20 lei!
a durat numai 3 - 5 minute sa il defaca pe cel vechi si sa il puna pe cel nou!
o poti face singur fara sa te mai duci la service! daca ai nevoie de detalii , oricand !
bafta!
am rezolvat prin schimbarea senzorului de turatie!
desi cel vechi era bun, doar adunase pilitura pe capul cu magnet si nu mai citea cum trebuie (citea numai pana se incalzea motorul)!
senzor de turatie BOSCH a fost undeva pe la 230 lei iar manopera 20 lei!
a durat numai 3 - 5 minute sa il defaca pe cel vechi si sa il puna pe cel nou!
o poti face singur fara sa te mai duci la service! daca ai nevoie de detalii , oricand !
bafta!
Salut!
Si multam fain pentru raspuns. De detalii am nevoie, oricand si cu cat mai repede cu atat mai bine. Ma intereseaza care e procedura de identificare a problemei. Exista vreo cale de urmat prin care sa fiu sigur ca e vorba despre acest senzor?
Si daca senzorul vechi e doar incarcat cu span, nu poate fi curat, pur si simplu?
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
eu am citit ce a scris @vali_zak si atat ... toata lumea de la toate service-urile m-au luat cu "amenintari" din alea ca e sigur pompa de injectie sau cine dracu mai stie ce ...
avand aceleasi simptome descrise de vali am schimbat si eu senzorul acesta RPM costul acestuia fiind mult sub costul reparatiei in cazul in care ar fi fost injectia defecta!
deci? ce aveam de pierdut ?! nimic ! 250 lei!a
am facut comanda l-am schibat si totul mergea ca uns !
95% sigur ca si la tine este aceeasi problema!
nu stiu cine spunea pe aici intr-un alt topic parca @LDivora ca merge curatat si totul se rezolva
tot el spunea si ca acest senzor aduna spanul rezultat din frecarea dintre volanta si bendix parca!
incearca intai sa il cureti - nu o sa iti ia mult timp si pe deasupra mai scutesi si vreo 250 de lei!
bafta! sa ne spui ce ai facut si cu ai rezolvat-o!
avand aceleasi simptome descrise de vali am schimbat si eu senzorul acesta RPM costul acestuia fiind mult sub costul reparatiei in cazul in care ar fi fost injectia defecta!
deci? ce aveam de pierdut ?! nimic ! 250 lei!a
am facut comanda l-am schibat si totul mergea ca uns !
95% sigur ca si la tine este aceeasi problema!
nu stiu cine spunea pe aici intr-un alt topic parca @LDivora ca merge curatat si totul se rezolva
tot el spunea si ca acest senzor aduna spanul rezultat din frecarea dintre volanta si bendix parca!
incearca intai sa il cureti - nu o sa iti ia mult timp si pe deasupra mai scutesi si vreo 250 de lei!
bafta! sa ne spui ce ai facut si cu ai rezolvat-o!
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
marius007zo2 a scris:eu am citit ce a scris @vali_zak si atat ... toata lumea de la toate service-urile m-au luat cu "amenintari" din alea ca e sigur pompa de injectie sau cine dracu mai stie ce ...
avand aceleasi simptome descrise de vali am schimbat si eu senzorul acesta RPM costul acestuia fiind mult sub costul reparatiei in cazul in care ar fi fost injectia defecta!
deci? ce aveam de pierdut ?! nimic ! 250 lei!a
am facut comanda l-am schibat si totul mergea ca uns !
95% sigur ca si la tine este aceeasi problema!
nu stiu cine spunea pe aici intr-un alt topic parca @LDivora ca merge curatat si totul se rezolva
tot el spunea si ca acest senzor aduna spanul rezultat din frecarea dintre volanta si bendix parca!
incearca intai sa il cureti - nu o sa iti ia mult timp si pe deasupra mai scutesi si vreo 250 de lei!
bafta! sa ne spui ce ai facut si cu ai rezolvat-o!
avand aceleasi simptome descrise de vali am schimbat si eu senzorul acesta RPM costul acestuia fiind mult sub costul reparatiei in cazul in care ar fi fost injectia defecta!
deci? ce aveam de pierdut ?! nimic ! 250 lei!a
am facut comanda l-am schibat si totul mergea ca uns !
95% sigur ca si la tine este aceeasi problema!
nu stiu cine spunea pe aici intr-un alt topic parca @LDivora ca merge curatat si totul se rezolva
tot el spunea si ca acest senzor aduna spanul rezultat din frecarea dintre volanta si bendix parca!
incearca intai sa il cureti - nu o sa iti ia mult timp si pe deasupra mai scutesi si vreo 250 de lei!
bafta! sa ne spui ce ai facut si cu ai rezolvat-o!
Maine dimineata o sa execut operatiunea de curatare. Va tin la curent cu evolutia lucrurilor.
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
OK, revin cu detaliile legate de operatiunea de curatare.
Am identificat relativ usor senzorul de presiune [masina pe o rampa, capacul scutului motor dat jos, senzorul e vizibil in partea anterioara a motorului, deasupra imbinarii baii de ulei cu blocul motor] si l-am scos folosind pentru desurubarea surubului torx un cap scurt de tubulara de 1/4" [~6,35mm] si un T-eu. Surpriza a constat in faptul ca piesa era curata, fara urme de span / pilitura metalica. Am procedat la remontarea piesei pe motor si, bine-nteles ca fenomenele negative au reinceput odata cu incalzirea motorului. Fapt pentru care am comandat un senzor nou. Am optat pentru Facet [150 RON] datorita faptului ca Hella sau Bosch nu erau disponibile decat intr-o saptamana. In cursul zilei de maine , daca primesc senzorul in timp util, o sa-l schimb. Va tin la curent.
Bafta tuturor si cat mai putine probleme!
Am identificat relativ usor senzorul de presiune [masina pe o rampa, capacul scutului motor dat jos, senzorul e vizibil in partea anterioara a motorului, deasupra imbinarii baii de ulei cu blocul motor] si l-am scos folosind pentru desurubarea surubului torx un cap scurt de tubulara de 1/4" [~6,35mm] si un T-eu. Surpriza a constat in faptul ca piesa era curata, fara urme de span / pilitura metalica. Am procedat la remontarea piesei pe motor si, bine-nteles ca fenomenele negative au reinceput odata cu incalzirea motorului. Fapt pentru care am comandat un senzor nou. Am optat pentru Facet [150 RON] datorita faptului ca Hella sau Bosch nu erau disponibile decat intr-o saptamana. In cursul zilei de maine , daca primesc senzorul in timp util, o sa-l schimb. Va tin la curent.
Bafta tuturor si cat mai putine probleme!
- vali zak
- OP
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
lexrex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2000 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat