- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salutare, vreau sa va intreb daca ati auzit de solutia asta, sau daca ati folosit-o sau daca ati folosi-o : Wynn`s Engine Stop Leak
Am gasit acest produs intr-un hypermarket, si costa 22 de lei. Mi-a atras atentia pentru ca eu am o problema cu o scurgere de ulei de pe undeva, nu stiu exact de unde si ma gandeam daca sa bag asa ceva in motor sau nu. Ma gandesc , ca in cel mai rau caz nu face nimic, rau nu cred ca ar putea sa faca ... parerea mea. Incerc in acest moment sa fac rost de textul exact al etichetei in limba romana. Ca idee, cica "revitalizeaza garniturile si etanseaza eventualele gauri" .... hai, da-ti cu pareri, dar incercati sa aduceti si o motivatie, nu gen "ca nu imi place mie de hypermarketuri" sau ca "nu am incredere in Wynn`s" ... ceva logic
Am gasit acest produs intr-un hypermarket, si costa 22 de lei. Mi-a atras atentia pentru ca eu am o problema cu o scurgere de ulei de pe undeva, nu stiu exact de unde si ma gandeam daca sa bag asa ceva in motor sau nu. Ma gandesc , ca in cel mai rau caz nu face nimic, rau nu cred ca ar putea sa faca ... parerea mea. Incerc in acest moment sa fac rost de textul exact al etichetei in limba romana. Ca idee, cica "revitalizeaza garniturile si etanseaza eventualele gauri" .... hai, da-ti cu pareri, dar incercati sa aduceti si o motivatie, nu gen "ca nu imi place mie de hypermarketuri" sau ca "nu am incredere in Wynn`s" ... ceva logic
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
acea solutie poate sa iti blocheze si gaurile care trebuie sa existe in motor pentru ungere cu ulei... daca chiar vrei sa bagi ceva incearca cu metabond gold. Eu aveam un consum de ulei maricel (si uleiul era prost dar si turbina putin obosita). Dupa ce am pus un metabond gold si alt ulei am ajuns la un consum de ulei super bun (400ml/10.000km) fata de aproape 1l/10.000 cat aveam inainte sau chiar 1.5 cu ulei Mobil1 Super S (turcesc cred ). Verifica si nivelul de antigel din vas sa nu ai si alta problema daca am inteles eu bine tu lasi pata destul de mare dar nu scade nivelul de ulei asa de tare... si vezi sa fie sigur ulei...
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sau incerci sa identifici zona unde ai scurgeri spaland motorul. Asa am facut la fosta masina si am reusit sa dezleg misterul. Cu motorul spalat iti va fi foooarte usor sa vezi pe unde se prelinge uleiul. La mine a fost garnitura capac culbutori, si o garnitura de la un injector. Am remediat problemele in 20 minute. Aditivi bagi in cazul in care e inevitabila o interventie majora la motor, gen segmentare, pentru a amana interventia. In rest, spune nu "minunilor" in motorul tau.
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Ideea din spatele acestui "aditiv" este aceea ca revitalizeaza garniturile de la diversele imbinari ale motorului cu alte componente, si in felul acesta acelea isi vor face treaba ca la inceput, nu cred ca e vorba de astupat ceva gauri, de asemenea este precizat ca nu rezolva probleme de ordin mecanic, ci doar in cazul in care problema ar fii de la o asemenea garnitura/plasticaraie.
@florinianc : la mine banuim (eu si mecanicul) ca ar fi de la simeringul dintre motor si cutie
@florinianc : la mine banuim (eu si mecanicul) ca ar fi de la simeringul dintre motor si cutie
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
bx3m, nu e moarte de om. Se poate inlocui simeringul. Nu ar trebui sa te coste prea mult, insa daca chiar curge pe acolo, e bine sa faci operatiunea de inlocuire simering. Uleiul in zona ambreajului nu e prea sanatos, si sa nu te trezesti ca iti patineaza ambreajul, ca o sa trebuiasca mai apoi sa il schimbi si pe ala.
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Pai nu e moarte de om, dar manopera tot costa cat pentru desfacut motorul de cutie ... ceea ce e ceva, si am inteles ca nici cu ambreiajul nu stau prea bine, si cand desfac acolo n-as vrea sa vad ca trebuie schimbat si ala si sa trebuiasca sa "produc" 180 de euro, sau sa nu-l schimb si sa mai platesc odata aceeasi manopera ...
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- posesor opel
- **
- 80 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
posesor opel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- bx3m
- OP
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mocca
- ***
- 510 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 510
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la cum arata zona incercuita as spune ca e scurgerea pe la garnitura de chiuloasa ca din cate vad eu acolo unde ai facut tu cu rosu este zona de imbinare intre blocul motor si chiuloasa... sper sa ma insel dar daca este asa atunci e cam nasol... se mai poate incerca strangerea putin a suruburilor chiuloasei dar e cu risc sa nu se rupa...
- mocca
- ***
- 510 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 510
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:la cum arata zona incercuita as spune ca e scurgerea pe la garnitura de chiuloasa ca din cate vad eu acolo unde ai facut tu cu rosu este zona de imbinare intre blocul motor si chiuloasa... sper sa ma insel dar daca este asa atunci e cam nasol... se mai poate incerca strangerea putin a suruburilor chiuloasei dar e cu risc sa nu se rupa...
Garnitura de chiuloasa e mai jos acolo e partea de sus a chiuloasei..unde e garnitura de chiuloasa nu curge nimic...acolo un am incercuit eu nu este garnitura
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
mocca a scris:
Garnitura de chiuloasa e mai jos acolo e partea de sus a chiuloasei..unde e garnitura de chiuloasa nu curge nimic...acolo un am incercuit eu nu este garnitura
Mai jos unde anume e garnitura? In baia de ulei? In zona incercuita de tine numai garnitura de chiulasa poate fi.
mikyboy a scris:la cum arata zona incercuita as spune ca e scurgerea pe la garnitura de chiuloasa ca din cate vad eu acolo unde ai facut tu cu rosu este zona de imbinare intre blocul motor si chiuloasa... sper sa ma insel dar daca este asa atunci e cam nasol... se mai poate incerca strangerea putin a suruburilor chiuloasei dar e cu risc sa nu se rupa...
Garnitura de chiuloasa e mai jos acolo e partea de sus a chiuloasei..unde e garnitura de chiuloasa nu curge nimic...acolo un am incercuit eu nu este garnitura
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
atat de mult au evoluat motoarele ca bujiile se monteaza in blocul motor?
si pe acolo parca vad eu si galeria de evacuare care din cate tin eu bine minte de la dacia 1300 aceasta nu se afla pe blocul motor ci pe chiulasa
(denumita gresit chiuloasa)
LE1:
deasupra se afla compartimentul arborelui cu came si dedesubt chiulasa
intre ele ar trebui sa fie o garnitura, dar nu o gasesc in EPC sa-ti dau cod...
garnitura ar trebui sa fie exact acolo unde tie iti curge ulei...
LE2:
nu am gasit nimic...
probabil acolo se pune silicon sau ceva...
si pe acolo parca vad eu si galeria de evacuare care din cate tin eu bine minte de la dacia 1300 aceasta nu se afla pe blocul motor ci pe chiulasa
(denumita gresit chiuloasa)
LE1:
deasupra se afla compartimentul arborelui cu came si dedesubt chiulasa
intre ele ar trebui sa fie o garnitura, dar nu o gasesc in EPC sa-ti dau cod...
garnitura ar trebui sa fie exact acolo unde tie iti curge ulei...
LE2:
nu am gasit nimic...
probabil acolo se pune silicon sau ceva...