Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare,

Luna trecuta mi-am vandut Astra F Caravan. Acum intentionez sa plec in august in Germania sa-mi aduc un G Caravan. Dilema pe care o am este sa aleg intre 1,8 16v 125 cp benzina sau 2,0 DTi 100 cp diesel. Aveti ceva experienta cu cele 2 modele? Stiti cumva ce puncte tari/slabe au motoarele respective? Din experienta voastra ce recomandati sa-mi iau?

Thanx.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In mare, pana la 12 000 Km/an benzina, peste asta, motorina, e singurul criteriu de alegere. Personal asi alege cea de 1600 benzina 100 cai (excelent raport pret de achizitie, CONSUM, prestatii rutiere) dar... tu hotarasti. BAFTA (si NU lua de la turci ! )
Iti trebuie clima si geamuri electrice in fata, restul sunt mofturi (dar daca sunt, nu se refuza...)
Sorin (ex COrsa GT & Astra F 1600 Si, iar acum... uite-te la "ce masini avem")
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4 Sorin
Intr-adevar merg 12 max 15MKm/an. Am avut pe fosta Astra F Caravan motorul de 16,16v 100cp. Am fost f multumuit de el, dar cu masina plina in serpentine TDI-urile ma cam faceau. Astra G Caravan are peste 100 de kile in plus fata de F, deci cred ca va fi ceva mai puturoasa, de aceea vreau sa fac un upgrade la 1,8. Problema cu 1,8 care ma cam pune pe ganduri este consumul, de aceea as fi luat in calcul un diesel.....inca oscilez:).

Thanx.
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Ce TDI-uri "te faceau" in serpentine? Te intreb pentru ca sunt aproape sigur ca raspunsul tau nu va contine vreo referire la OPEL Astra G.
Am dreptate?
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4 Gabi,

Ai dreptate nu alte Opel-uri ci VW-uri mai ales Passat-urile ale cu I.. Oricum nu ma puneam cu ele nici pe autostrada.Sad

Bye
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cu un G de 2000 (benzina) le cam dai cu tifla pe autostrada... Twisted Evil
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4 Sorin

Te cred si tentatia e mare Smile numai ca diferenta de taxa vamala intre 1800 si 2000 benzina este de 500 de Euro Sad. Cam multishor. La motorina e altceva. Acciza (4,5%) e egala cu benzina la 1800 cc deci si taxele vamale egale, la 2000 de cc benzina are 9%, iar motorina tot 4,5%!!!!.

Bye
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sa stii ca am mers si cu un 1400 si cei 90 de cai ai sai sunt suficienti pentru un om "normal" (deci nu pentru mine, HI HI HI) daca diferenta e asa de mare la taxe, gindeste-te si la asta...
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
1.4 16V ecotec consuma prea mult pt cei 90cai ... 10l/100km in orash ... nu cred ca merita ... mai bine un 1.6 16V care consuma cam 9-10l/100km in orash, si are si 100cai!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca diferenta de vama e de 500 Euro (adica f aproximativ pretul a 1000 L de benzina) asta inseamna 100 000 de Km condusi numai prin oras (sau, sa admitem) 200 000 in condus mediu pana "iti scoti banii"... Wink
In plus, motorul de 1400 "are caracter" pe cand cel de 1600 (desi nu rau de loc...) este cam "clasic"...
Era vorba doar de vama, cum cele doua se gasesc in GER la pret aproape identic, si eu tot pe cel de 1600 l-asi alege...
Si, recunosc, in calculele de altfel f aproximative m-am bazat pe o diferenta vamala de 500 E (200 cmc de diferenta, adica identica cu cea intre 1800 si 2000, cum zicea el), nu stiu dca este adevarat sau nu... Rolling Eyes
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4 Sorin,
Cei 500 de Euro diferentza de taxa vamala sunt pentru cresterea de la 1800 la 2000 BENZINA. 2000cc motorina au taxa vamala egala cu 1800 benzina (aprox 1500 E). E adevarat ca intre 1600 si 1800 benzina mai sunt tot vreo 500 de E diferentza, dar suma asta sunt dispus sa o platesc ca upgrade. Astra F Caravan=1095 kile iar Astra G Caravan=1295 kile. Motorul de 1600 va simti cele 200 de kile diferentza si in performantze si in consum, de asta vreau sa trec la 1800 benzina sau 2000 diesel. Luni voi fi in Germania si inca nu m-am decis ce sa cumpar Sad. E mai ieftin sa merg cu motorina dar nu stiu cat de fiabile sunt dieselurile lui Opel!!!
Bye
  • dizy

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: BACAU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
apropo stie cineva pt . ce este acel burete verde din dreapta soferului sub pres? Question
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Ai cumparat masina?
Eu am 1.8 benzina cu 125 cai si e belea...ti-o recomand cu caldura..
sportiva...ceva consum in plus fata de 1.6 cu 100 cai dar MERITA

Z18XE..e cotat ca euro 4 la noi..eu asa am inscris-o si platesti mai putine accize
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@astra-nos
Da, inca din august am cumparat-o. O poti vedea in "garajul meu". Motor 2000 DTi de 101 cai. Nu stiu cum merge 1,8 cu 125 cai DAR iti spun sigur ca e mai vioaie decat 1,6 16 v tot cu 101 cai, adica cea veke care am vandut-o. La consum sa nu mai zic, daca nu sar de 130 (Austria, Ungaria a luat 5,5), Germania unde insa n-am sarit de 180 in cateva depasiri si-n rest 140-150 constant a luat 6,5. In Bucuresti in oras consuma 8,5...motorina!!!. Cea de 1,6 pe benzina lua pe autostrada intr-un regim similar de viteza cam un litru in plus la suta dar in oras 10,5...benzina:(. Vama intr-adevar a fost cam mare 1500 Euro....Sad, pentru ca e numai Euro3. In rest sunt in faza de inceput in care sunt f multumit de ea.

Bye
  • Cata B

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ktgorik a scris:@astra-nos
Da, inca din august am cumparat-o. O poti vedea in "garajul meu". Motor 2000 DTi de 101 cai. Nu stiu cum merge 1,8 cu 125 cai DAR iti spun sigur ca e mai vioaie decat 1,6 16 v tot cu 101 cai, adica cea veke care am vandut-o. La consum sa nu mai zic, daca nu sar de 130 (Austria, Ungaria a luat 5,5), Germania unde insa n-am sarit de 180 in cateva depasiri si-n rest 140-150 constant a luat 6,5. In Bucuresti in oras consuma 8,5...motorina!!!. Cea de 1,6 pe benzina lua pe autostrada intr-un regim similar de viteza cam un litru in plus la suta dar in oras 10,5...benzina:(. Vama intr-adevar a fost cam mare 1500 Euro....Sad, pentru ca e numai Euro3. In rest sunt in faza de inceput in care sunt f multumit de ea.

Bye


Care a fost pretul final al masinii?
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@Cata B
masina am luat-o de aici www.asl.com de langa Frankfurt
pret de vitrina 8300E, pret de achizitie 8000E
din ei am recuperat 1300E TVA-ul lor
pret final achizitie masina = 6700E
acte + numere zoll germania = 160E
motorina+vignete (A+HU) = 120E
taxa vamala in Romania = 1500E
basca cheltuieli RAR + inmatriculare... in lei in Romania, dar cred ca si astea sar pe la 100E
pretz final = 8600 E inmatriculata definitiv in RO.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ai uitat cheltuielile cu transportul/cazare ...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Masina mea (vezi garaj) a costat asa:
6650 euro in germania dupa recuperarea tva-ului lor (cu tot cu acesta cam 7500 parca).
1400 taxe aici
500 euro aproximativ alte cheltuieli (motorina, acte in romania)
deci 8500 euro in total, 1.7dti din 2002 cu 5 usi (scurta), selection (casetofon cu telefon, jante, proiectoare si alte detalii)
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@chiciuc
asa e in mod normal se pun si keltuielile astea, dar eu...n-am uitat, n-a fost cazul...le-am avut asigurate Smile.
@sandumbogdan
A mea (vezi garaj) e 2001, 2000 cmc DTI, avea 80MKm, un singur proprietar, caiet revizii la zi, paket selection, radio CD cu handsfree pt Nokia, jenti alu, proiectoare, etc...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai am vazut ca e selection si a ta (cel putin banuiam), cam aceleasi dotari, cam aceleasi preturi, cu ce e mai scumpa a mea ca e cu 1 an mai noua si e scurta, nu caravan, compenseaza a ta prin motor mai putenic.
Legat de km si carte de service aceeasi situatie si la mine (90 mii) si restul dotarilor identice.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR