Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am gasit ECU.sa vedem daca este asta
Skip ads

  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
buna!xcuseme ai id de mess sa vb?adresa mea este camishoru26.nu-i dau de cap deloc
mersi mult
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ar putea sa nu pornesca din cauza filtrului de motorina?
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
bineinteles... cand i-ai facut ultimul schimb de filtre?
obisnuiesti sa mai bagi si motorina de pe la camioane vapoare etc.
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
apoi am mai bagat si de pe la camioane .de la vapoare nu,ca nu stau in port dar de la camione ,da. Rolling Eyes .ar fi un noroc ffffffffffffffffff mare sa fie doar filtru.parerile sant impartite. uni zic ca nu are cum sa fie de la filtru si alti ca tot ce este posibil ca au mai patit
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
mda.
dupa cum vezi... economia care o faci cu motorina de la camioane... se duce pe reparatii la motor Smile

schimba filtrul de motorina... nu e f scump... si fa si o drenare a apei din el.
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
buna!cum se face aceasta drenare ,daca nu te superi?nu stiu

L.E. ok am inteles.ideea este ca filtrul meu este cartus.adica nu se poate drena.oricum il schimb.mersi mult
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Au fost cazuri cand filtrul era foarte imbacsit si nu pornea masina... orice e poibil...
mai bine iei filtrul si vezi daca merge decat sa iei ECU, si dupa aceea sa constati ca tot nu merge si sa fie problema de la filtru...
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
maine asta o sa fac.o sa iau filtru si apoi vedem ce si cum.o sa va spun daca filtru este problema.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
camelia26 a scris:buna!cum se face aceasta drenare ,daca nu te superi?nu stiu

L.E. ok am inteles.ideea este ca filtrul meu este cartus.adica nu se poate drena.oricum il schimb.mersi mult


sa le luam pe rand:
- in primul rand schimba filtrul de motorina care este de tip cartus si inainte sa bagi noul filtru, vezi ca sub paharul negru mare in care sta filtrul are un fel de rozeta pe care o rotesti in sens invers acelor de ceas si o sa curga toata motorina din filtru. Apoi in insurubezi la loc. asta este asa numita drenare care scoate apa din filtru. E o operatiune care se poate face teoretic si cu filtru montat dar o sa porneasca mai greu masina dupa aceea. (asta daca totul este Ok) Sa ai intr-o sticla motorina ca sa poti completa dupa ce schimbi filtrul. Pui cartusul in interiorul cupei in care este filtrul si apoi completezi cu motorina pana ajunge la nivelul de sus. Schimbi ambele garnituri care iti vin odata cu noul filtru (cea mare este pe capacul filtrului si cea mica pe surub). Stangi apoi surubul dupa ce ai asezat bine capacul. Sa nu strangi prea tare surubul sa nu crape capacul.
- incerci si dai la automat maxim 20 de secunde dupa care faci pauza minim 5 minute si incerci iara. Daca dupa 3 incercari nu porneste atunci nu e de la asta.
- ECU este una si calculatorul de injectie este alta. Sunt doua elemente total diferite. ECU este cel de sus de pe motor cu 2 mufe si calculatorul de injectie este in partea din spate undeva pe langa pompa de injectie (nu cunosc asa de bine motorul de 1.7 DTI).
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
buna!vreau sa va spun ca [editat] mi-a facut masina.este un tip super priceput in opel si un tip de treaba.vi-l recomand,din toata inima.ESTE MECANIC IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI!II MULTUMESC DIN SUFLET.
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
camelia26 a scris:buna!vreau sa va spun ca [editat] mi-a facut masina.este un tip super priceput in opel si un tip de treaba.vi-l recomand,din toata inima.ESTE MECANIC IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI!II MULTUMESC DIN SUFLET.


Rezolvarea?
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
rezolvare:masina porneste.nu stiu exact ce a avut,dar acum porneste.si de o saptamana ne chinuim sa-i dam de cap.oricum a stiut unde sa umble.nu este genul de om care merge pe bajbaite.
  • camelia26

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am aflat exact.filtru de motorina si instalatia goala si din cauza asta nu pornea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR