Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
S-a defectat ECU (Omega 2.2 Z22XE/Simtec71). Greseala mea sa apelez la un necunoscut un anume domn Mihai pe undeva prin Electronicii nr.19 (are si un site www.ecu.ro) cu care am vorbit la telefon si i-am trimis ECU prin posta. Mare greseala. Am dat peste un tip ultra infumurat, fara pic de respect pt. client, fara cuvant, nu exista notiunea de termen macar ultra aproximativ, ultra sensibil, asteptati-va sa va trateze de parca ar fi CEO la Siemens si de el ar depinde viitorul omenirii.
Dupa o saptamana am indraznit sa cer un termen aproximativ si am obtinut doar zeflemeaua unui om greu de calificat. In plus m-am ales cu ECU returnat fara a fi macar desigilat din ambalaj cu mentiunea ca nu se poate repara. Sper sa nu mai am prea curand de a face cu un asemenea individ. M-am comportat cu el de parca era unicul om care ar fi putut sa-mi rezolve problema cu o supunere demna de anii de trista amintire.
Acum inginer programator/electronist fiind am hotarat sa rezolv reparatia pe cont propriu si sa impartasesc la toata lumea cateva din detaliile tehnice care ii face pe asemennea indivizi sa para niste zei ai tehnicii si aroganta sa fie modul lor de a trata pe cei care au si alte prioritati in viata decat tehnica.
Am sa revin cu multe detalii tehnice in legatura cu aceasta reparatie, cat si diverse date tehnice despre diagnoza, scriere flash, conectare ECU fara a fi montat pe masina, osciloscop pt. diagnoza gratis din laptop pe intrarea de sunet etc.
Pentru inceput sa va dau un link interesant care arata cam in ce ar consta o reparatie veritabila (implicit durabila) pt. un ECU model Simtec70/71: Reparatie ECU
Detalii cat mai curand
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Inteleg ca sunteti frustrat ca v-am refuzat ca si client,insa ati incalcat niste conditii pe care vi le-am comunicat de la bun inceput.
Ori nu le-ati inteles,desi erau scrise (pe messenger) caz in care aveti probleme de IQ,ori nu le-ati luat in considerare,crezind ca trebuie sa fiti tratat inaintea altora,caz in care aveti probleme de educatie.
In ce priveste firma aia ,nici nu viseaza la ce pot face eu profesional;in afara de asta,materialul lor video este mincinos.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asteptam cu interes revenirea cu informatiile promise. Rolling Eyes
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Draga domnule Mihai, tin sa-ti explic ca nivelul de IQ l-au stabilit altii mult mai elevati decat dumneata. Nu este cazul sa-ti explic dumneatale ca sunt licentiat in Automatizari si Calculatoare, Economist si Master in Audit Financiar. IQ mi-l apreciaza clientii la care le ofer servicii de calitate si ma refer la clienti occidentali. Cat despre conditii: pe site spune reparatia in 72 ore. Eu dupa 72 ore nici macat nu am primit un termen. Iar despre tratarea inaintea altora, tin sa-ti amintesc ca inclusiv in cadrul serviciilor oferite de stat (vezi cadastru etc.), exista taxa de urgenta si aceasta nu are nici o legatura cu faptul de a fi sau nu bine crescut. Am o Clinica de Medicina Dentara, iar daca un pacient doreste o lucrare in regim de urgenta, este taxat daca este cazul cu 50% in plus taxa de urgenta. Acelasi lucru il face si tehnicianul. Este o practica curenta in capitalism, dar din pacate dumneata ai multe lacune cand este vorba de management.
Cat despre aprecierea despre o firma Germana probabil, simpla afirmatie ca sunt mincinosi si cat de tare esti dumneata spune totul. Se confirma ce spuneam eu cu privire la faptul ca se crede singurul si cel mai tare din parcare. No more comments!
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cat despre persoanele care sunt in situatia de a apela la cineva care sa le repare calculatorul de injectie (ECU), le pot recomanda pe privat (nu vreau sa incalc regulile acestui forum), inclusiv pe mess daca sunt online o alta varianta din Bucuresti, care a fost ultra dragut si mi-a dat o groaza de informatii, fara ca macar sa aiba cel mai mic avantaj material. In plus este vorba de firma, implicit factura si restul documentelor, nu o persoana privata care nu-ti ofera decat garantia morala, ca alte hartii nu am vazut sa ofere si care daca i s-a pus pata iti inchide telefonul in nas si se face ca nu te cunoaste.
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
S-ar parea ca am rezolvat problema. Dupa ce a verificat "on desk" ECU am realizat ca trebuie sa anlizez cu atentie ce se intampla la motor.
Am sa va atasez conexiunile care trebuiesc facute direct pe pinii ECU pentru a putea face citirea cu o interfata OP-COM.
Tot ce aveti nevoie este o sursa stabilizata 12V preferabil cu protectie la supracurent si cativa pini recuperati de la un tip de conector care sa faca bine legatura pe pinii de la ECU. Conexiunile sunt:
ECU(GND-Surubul de pe carcasa)-->EOBD(pin3,4) --> GND/V--;
ECU/K(pin31,32,47,64)/M(pin23) --> OBD(pin16) - V++ 12V;
ECU/K(pin5) --> OBD(pin7) - K Line;
ATENTIE este valabil pt. SIMTEC71!
Avand in vedere ca demontasem capacul de la ECU, am putut sa fac o verificare vizuala a tuturor conexiunilor intre cipurile de siliciu si circuitul imprimat si intre circuitul imprimat si conectori. Eu personal am facut verificarea cu un Microscop de Endodontie folosit in stomatologie, dar se poate face bine mersi si cu o lupa puternica si/sau o camera foto pe macro, dar fixata pe un stativ ca sa nu fie imaginea miscata. In varianta in care ecu ar avea o problema s-ar observa unul din aceste fire miconice de aur ars si atunci este mai complicat de reparat.
Mai ales la Vectra parca ECU sunt montate deasupra pe motor, mai este si varianta in care poate sa fie doar un scurt care sa apara la trepidatie intre doua fire de conexiune si atunci sa se manifeste in diverse moduri.
Ce ar putea sa mai cada ar putea sa fie sursa stabilizata de 5V, care cu ceva efort ar putea fi inlocuita, eventual cred ca ar merge inclusiv un circuit extern. Daca sursa de 5V este OK se poate verifica pe senzorul de Camshaft (senzor Hall) care se alimenteaza prin intrermediul ECU cu 5V.
Iarasi in varianta in care tranzistorii in comutatie (probabil MOS-FETuri) s-au prajit se pot inlocui cu alti tranzistori motati direct pe radiatorul din aluminiu, lipitura pt Poarta (Gate-ul) de comanda putand fi relativ usor de realizat. Ce nu este clar este cum s-ar putea prepara un silicon gelatinos asemanator cu cel folosit de fabricant.
Capacul de protectie a fost ceva mai dificil de extras. Nu trebuie lucrat cu forta bruta si/sau murdar ca exista riscul de a compromite circuitele care sunt doar acoperite de un siliciu foarte lipicios si gelatinos. Eu personal am folosit un mcromotor cu turatie variabila cu o freza cilindrica care se foloseste in stomatologie.
Daca va intrebati de ce nu am facut toate acestea de la inceput, raspunsul este foarte simplu: pt. ca lucrez programare, pt. clienti care ma platesc regeste si este total ineficient sa fac ceva ce nu tine de ocupatia mea zilnica, dar fiindca a reusit acest Mihai sa ma provoace, am hotarat sa fac eu reparatia. La fel am facut acum un an cand cei de la servis mi-au spus ca trebuie sa astept 4 saptamani ca sa imi segmenteze motorul, cand la fel mi-am sacrificat o zi si mi l-am segmentat singur.

to be continued...






Ultima modificare făcută de c_stelian la Vin 16 Apr, 2010 11:16 pm
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Acum hai sa va dau gratis un pont cum puteti sa faceti si diagnoza electronica si sa vizualizati semnalele care vin de la senzorii motorului, dupa care sa le comparati cu diagramele de semnal pe care le gasiti in AutoData.
Pai eu initial am folosit un osciloscop analogic de 100Mhz de pe vremea cand ma ocupam intensiv de electronica. O teapa frumusica, ca nu mi-am putut da deama de faptul ca semnalul de la Crankshaft (senzorul de la arborele cotit) venea din cand in cand intrerupt suficient pt ca ECU sa treaca oe avarie si/sau sa o ia prin balarii, inclusiv sa comunice ceva cu computerul de la cutie care intra si ea in regim de avarie.
Am realizat ca mi-ar trebui un orciloscop digital cu care sa pot analiza mai efiicient semnalele. Dar un osciloscop diigital, chiar si unul pe usb care sa se conecteze la laptop e suficient de scump pt cine nu are nevoie frcvent.
Mi-a venit ideea de a construi un osciloscop folosind interfata de sunet (line-in'ul) de pe laptop. Ulterior mi-am pus problema ca apa calda cu siguranta e deja inventata, asa ca am inceput sa caut pe internet. Dupa cateva incercari nu tocmai satisfacatoare si care nu erau free, am descoperit un soft free pt. un osciloscop care rezolva toata necesitatea de analiza de semnale pt un mecanic/electrician auto. Functioneaza default pana la 20 KHz care sunt arhisuficienti pt. necesitatile in electronica auto, dar se poate modifica un parametru sa mearga pana la o esantionare pe 100 KHz.
http://www.zeitnitz.de/Christian/scope_en
Va atasez un shotscreen cu semnalul care era intrerupt la mine:

Este o scula foarte eficienta. Singurul lucru care trebuie sa-l faceti este sa faceti un divizor de tensiune facut cel mai simplu din doua rezistente pentru fiecare canal si pentru protectia circuitului de intrare in laptop 4 grupuri de cate 2 diode inseriate care sa functioneze ca un Zenner de 1,2V pe intrarea de semnal care este limitata la 1.00V. REzistentele le puteti alege in asa fel incat sa putei sa si calibrati daca este cazul (1:20 sau 1:50). Pentru a culege usor semnalele faceti o sonda de osciloscop foarte simplu dintr-o pereche de testere de aparat de masura, impreuna cu doua ace (cate unul pt fiecare tester), doua tuburi termocontractabile. Ideea este ca acolo unde nu exista alta varianta se poate doar intepa un pic cablul pt. a extrage semnalul electric.


  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
bravo nene:)
  • FanBertone

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tot respectul.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Asta demonstreaza ca se poate , daca vrei cu adevarat . Felicitari ! Nu acuz pe nimeni , dar e de apreciat cand cineva reuseste ceva .

Bafta,
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Luni am reusit sa-mi repar si problema de la cutia de viteze autoatica AR25, care daca nu as fi avut OP-COMul as fi jurat ca e problema mecanica. De fapt inainte de a m-a lasa injectia chiar urmaa sa-mi desfac cutia sa vad ce se intampla. In urma unei curse mai in forta, cu accelerari, franari si iar accelerari puternice ca sa nu intarzii la un eveniment, a inceput sa faca figuri mari.
Pleca OK de pe loc, dar dupa ce schimba treapta II intra in balarii. Tura dupa care schimba brusc in treapa I cu socurile mecanice de rigoare, ca aveam impresia ca imi va rupe cutia in doua. Dupe ceva socuri intra pe program de avarie (se aprindeau ambele becuri in bord: MIL cat si cel cu galben semnul exclamarii) dupa care mergea lin, dar fara pic de vlaga. Nu se mai tura mai mult de 3500 parca si pleca foarte greu de pe loc. Dar era totusi ceva aleatoriu si erau momente cand functiona perfect.
La diagnoza in miscare am sesizat ca turatia la iesirea din cutie incepea sa aiba caderi atunci cand o luua in balarii. In fapt masina mergea cu viteza constanta, dar turatia varia ceva de genul 1600 / 1100 / 600 / 1600 si asta in timp ce viteza ramanea constanta. Deductia a fost clara: probleme in legatura cu senzorul AT Output speed, ceea ce s-a si dovedit atunci cand am facut verificarea. Cablul coaxial de la sezorul de la cutie pana la priza de langa baterie era intrerupt. Am inlocuit cablul cu 3m cablu de microfon si masina merge acum cum nu a mers in ultimii 4 ani.
O interfata OP-COM isi face absolut toti banii pt. cei care au cat de cat idee despre functionearea unui motor. Noroc cu Chinezii care cloneaza orice si vin cu preturi de dumping.
  • adriancristina

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
superb ceea ce ati facut dvs aici. Acuma ca sa ma bag si eu cu o intrebare macar, profit de amabilitatea dvs, eroare C0131 pressure sensor circuit malfunction astra h 2007 cu esp si hsa, tis spune inlocuire totala bloc hidraulic abs, am martorul esp aprins in bord si atata. mama lu ide bloc abs costa cu totul de adus si pus in locul vechiului appx 10.000 lei. E enorm de mult. Aveti idee unde se poate repara asa ceva?
Multumiri profunde.
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
adriancristina a scris:superb ceea ce ati facut dvs aici. Acuma ca sa ma bag si eu cu o intrebare macar, profit de amabilitatea dvs, eroare C0131 pressure sensor circuit malfunction astra h 2007 cu esp si hsa, tis spune inlocuire totala bloc hidraulic abs, am martorul esp aprins in bord si atata. mama lu ide bloc abs costa cu totul de adus si pus in locul vechiului appx 10.000 lei. E enorm de mult. Aveti idee unde se poate repara asa ceva?
Multumiri profunde.


Eu iti recomand sa verifici in primul rand daca vine senmal corespunzator de la senzor.
Vezi sa nu fie doar un cablu care nu face contact si tu sa ai impresia ca e blocul hidraulic. Foloseste Autodata ca sa vezi ce semnale trebuie sa-ti dea acel senzor. Eventual fa o proba analogica a senzorului. Adica scoate-l de pe blcul respectiv si vezi daca functioneaza. Nu stiu exact cum e pozitionat la modelul tau. Mai vezi ca sunt foarte multe din dezmembrari si functioneaza super. Daca edoar de senzor chiar nu e cazul sa-ti faci vre-o problema, ca in cel mai rau si mai rau caz nu-ti merge ABS-ul. 10.000 RON e totusi o suma imensa.
Rog sa nu fie luat ca reclama ca nu am nici o legatura directa cu ei: iti recomand www.denko.ro
  • adriancristina

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand sa verifici in primul rand daca vine senmal corespunzator de la senzor.
Vezi sa nu fie doar un cablu care nu face contact si tu sa ai impresia ca e blocul hidraulic. Foloseste Autodata ca sa vezi ce semnale trebuie sa-ti dea acel senzor. Eventual fa o proba analogica a senzorului. Adica scoate-l de pe blcul respectiv si vezi daca functioneaza. Nu stiu exact cum e pozitionat la modelul tau. Mai vezi ca sunt foarte multe din dezmembrari si functioneaza super. Daca edoar de senzor chiar nu e cazul sa-ti faci vre-o problema, ca in cel mai rau si mai rau caz nu-ti merge ABS-ul. 10.000 RON e totusi o suma imensa.
Rog sa nu fie luat ca reclama ca nu am nici o legatura directa cu ei: iti recomand www.denko.ro[/quote]

Am scanat masina la dealer de 2 ori, apoi la un bun amic, amandoua softurile, tech 2 si opcom-ul au dat aceeasi eroare. Am schimbat lichidul de frana, am resetat steering angle sensor, yaw rate sensor, etc, am curatat mufele de pe roti ale abs-ului...nimica. Nu stiu cat de buni sunt acesti denko dar nu prea m-as lega la cap, ca si alternative am bba reman, actronics..care sunt profesionisti in domeniu, adica i lremanufactureaza ca si nou si dau si 2 ani garantie..numai ca este acolo, in Germania iar drum cu cazare etc..ajunge la pretul de nou de aici.
Sa ma apuc sa scot si sa decuplez aiurea nu ma bag..e totusi o piesa super importanta. Apoi service-uri profesioniste in Romania NU exista. strang bani si ma duc in Germania..nu am alta sansa.. Multumesc.
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu as spune ca 150EUR cat iti iau cei de la denko se merita. Eu am vb cu ei si sunt bine pusi la punct. In plus iti dau garantie 1 an. Eu iti spun ca merita. Uitate pe site-ul lor la sectiunea ABS. Du-te macar sa vezi ce-ti spun. Cu mine au fost super draguti si mi-au dat moca o groaza de informatii.
  • adriancristina

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
c_stelian a scris:Eu as spune ca 150EUR cat iti iau cei de la denko se merita. Eu am vb cu ei si sunt bine pusi la punct. In plus iti dau garantie 1 an. Eu iti spun ca merita. Uitate pe site-ul lor la sectiunea ABS. Du-te macar sa vezi ce-ti spun. Cu mine au fost super draguti si mi-au dat moca o groaza de informatii.

Am intrat in contact cu ei si mi-au spus ca daca nu au pe site nu se baga. Deci..asa de desfacut pe branci..nu ma bag. Remanufactureaza si capacul ei? Am sa astept totusi sa plec in Germania..e mai sigur..in ro nu cred in nici un meserias care se crede buricul pamantului conform titlului postului.
  • c_stelian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
adriancristina a scris:
c_stelian a scris:Eu as spune ca 150EUR cat iti iau cei de la denko se merita. Eu am vb cu ei si sunt bine pusi la punct. In plus iti dau garantie 1 an. Eu iti spun ca merita. Uitate pe site-ul lor la sectiunea ABS. Du-te macar sa vezi ce-ti spun. Cu mine au fost super draguti si mi-au dat moca o groaza de informatii.

Am intrat in contact cu ei si mi-au spus ca daca nu au pe site nu se baga. Deci..asa de desfacut pe branci..nu ma bag. Remanufactureaza si capacul ei? Am sa astept totusi sa plec in Germania..e mai sigur..in ro nu cred in nici un meserias care se crede buricul pamantului conform titlului postului.

Aici cu super meseriasii de la noi sunt pergfect de acord. Sunt totusi de apreciat daca nu se baga la orice in situatia in care nu au pe site modeulul tau. Am vazut ca au mai multe modele, dar probabil nu al tau. Eu ma refeream strict sa vezi sa nu fie pur si simplu doar o problema minora de electronica si nicidecum mecanica. daca ai drum in gemania, succes. Nu cred sa se bage si la remanufacturari mecanice, dar intreaba totusi.
  • adriancristina

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
c_stelian a scris:
adriancristina a scris:
c_stelian a scris:Eu as spune ca 150EUR cat iti iau cei de la denko se merita. Eu am vb cu ei si sunt bine pusi la punct. In plus iti dau garantie 1 an. Eu iti spun ca merita. Uitate pe site-ul lor la sectiunea ABS. Du-te macar sa vezi ce-ti spun. Cu mine au fost super draguti si mi-au dat moca o groaza de informatii.

Am intrat in contact cu ei si mi-au spus ca daca nu au pe site nu se baga. Deci..asa de desfacut pe branci..nu ma bag. Remanufactureaza si capacul ei? Am sa astept totusi sa plec in Germania..e mai sigur..in ro nu cred in nici un meserias care se crede buricul pamantului conform titlului postului.

Aici cu super meseriasii de la noi sunt pergfect de acord. Sunt totusi de apreciat daca nu se baga la orice in situatia in care nu au pe site modeulul tau. Am vazut ca au mai multe modele, dar probabil nu al tau. Eu ma refeream strict sa vezi sa nu fie pur si simplu doar o problema minora de electronica si nicidecum mecanica. daca ai drum in gemania, succes. Nu cred sa se bage si la remanufacturari mecanice, dar intreaba totusi.

Remanufacturare spuneam doar la capacul de la controller, ala se distruge cand il desfaci, cei din Germania il remnaufactureaza la loc si dau 2 ani garantie..ca pentru piesa noua. Alta problema care sa genereze aceasta eroare nu am, am verificat si ras verificat..e unitatea de vina. Daca este blocata pompa abs cei din Germania se pare ca o deblocheaza in acelasi pret. Cand oare o sa apara si la noi asa ceva cu oameni PRICEPUTI. Multam.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
c_stelian felicitarile mele pentru reusita acestui topic.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Reparatie ECU multec. http://www.actronics.eu/en/...ation-Multec.html
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR