Lun 15 Nov, 2010 2:06 pm
Fiind cam pe langa probleme ,daca eventual sunt link-uri sau posturi care stiti ca abordeaza manifestari similare,v-as ruga sa faceti trimitere la ele.
P.S.Un scurt istoric>
Ieseam din tura,si era usor inghetat parbrizul.Mi-a fost lene sa-l raschetez,asa ca am pornit motorul si am dat drumul la aer sa-l dezghet asa( pana atunci am stat de vorba cu colegii).
Cand am iesit (aprox.10min) ,masina scotea un fum de cativa metri.Am apasat pe acceleratie si in momentul ala mi s-a aprins becul de service.
De la servici,pana acasa (aprox.3 Km),mi s-a aprin si stins de vreo 3 ori ( se stingea numai in sarcina coroborat cu un clanatanit al motorului similar cu al celor pe benzina care au reglat prost avansul).
Am fost la service,a doua zi,dar pana sa ajung acolo -vreo 5Km -s-a stins si nu s-a mai aprins ( mi-au citit eroare care nu era activa in legatura cu presiune insuficienta la turbo).
Am facut apoi vreo 250 Km la drum intins,fara a avea vreo problema.
Saptamana trecuta,in drum spre servici,la un semafor,motorul a inceput sa nu mai mearga rotund,si cand am apasat acceleratia = "limp" mod.
Pana la lucru ,tot asa ,s-a aprins, s-a stins.La lucru am ajuns in avarie.Am lasat-o asa si dimineata ,nu mai aveam eroare si de atunci ( cam 10 zile)iar nu apare .
Nu pot sa-mi dau seama daca este coroborat cu temperatura ambientala,dar prima data cand mi-a aparut ,era cam rece.
Cam asta este sindromul.Scuze pentru lungimea postului.