Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut !
am un Vectra C 2004 , Y20DTH si de cateva zile mi s-a aprins martorul cu motorasul ala mic pe bord . problema e ca masina moare atunci cand ajunge turometrul la 3000 , cade acul la 2500 si oricat as apasa la blana , nu mai creste viteza de nici un fel . daca puteti sa ma ajutati cumva .
va multumesc !
Skip ads

  • gojira

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Este normal cand ai martorul aprins. Iti limiteaza ECU automat turatiile la 3000 ture. Cel mai bine te duci la un service si vezi ce probleme sunt, becul ala nu s-a aprins degeaba. De obicei poate fi o problema mai serioasa, din aceasta cauza iti limiteaza turatia, ca sa nu strici stricaciunea mai rau.
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sper sa nu fie ceva serios . o fi EGR-ul ala despre care se spune ca ar fi o slabiciune la Vectra ?!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fa-i o testare sa vezi care e problema.
si eu cred ca tot pe egr e problema,dar poate sa fie si debitmetrul.
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Limitare apare rar din EGR,mai degraba din pompa sau turbina .O diagnoza inainte de orice interventie fizica se impune.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Aceleasi simptome au fost, la mine, cauzate de electrovalva de pe circuitul de vaccum de la turbina. Pentru a o testa, scoti furtunul de vaccum din electrovalva si il pui direct in waster gate. Daca face la fel, trebuie inlocuita electovalva. Costa aproximativ 650 lei.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
martorul ramane aprins tot timpul sau se stinge sub 1000rpm? Daca se stinge ai probleme cu alimentarea (motorina proasta, filtru de aer imbacsit) iar sfatul meu este sa schimbi ambele filtre, sa bagi motorina aditivata si sa o duci peste 3000rpm o perioada, bineinteles cu motorul cald. Daca martorul ramane aprins tot timpul trebuie sa o duci la un tester.
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
inainte mi se aprindea pe bord masina aia cu cheie pe ea . mi se aprindea atunci cand ajungeam cu turometrul la 3000 si imi ramanea aprins pana cand opream motorul . cand reporneam nu mai era , dar mi se aprindea din nou atunci cand ajungeam cu turometrul la 3000.
martorul ala nu mi se aprindea deloc . acum martorul cu motorasul ala , imi e mereu aprins
  • gojira

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da, cum am mai spus, e normal in cazul unei defectiuni a motorului. Sunt slabe sanse sa gasesti raspuns pe forum, cel mai bine nu mai chinui masina mai mult decat drumul pana la service. Faza cu limitatul la 3000 nu are nici o treaba, se intampla doar din cauza defectiunii detectate, care poate fi din diferite motive...
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
o sa ma duc la service . credeam ca e ceva de gen schimbat filtru aer sau motorina , ceva simplu
  • Doru_Vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat pb . era un senzor .
super ieftin . am un mecanic foarte de treaba . daca aveti pb prv me.
la mine a fost:
-diagnoza , constatare erori
-a gasit pb la un senzor de admisie gaze sau cam asa ceva , nu ma pricep
-scos senzorul , curatat , verificat , pus la loc
-diagnoza din nou . totul a fost ok din fericire si nu a fost nevoie sa cumpar un senzor nou
cu totul am dat 35 lei si a durat mai putin de o ora
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR