Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Poate aveti dreptate cu intorsul capului... desi nu vad rostul.

Altfel, vad un G in 3 usi cu dotarile sport (scaune sport si cadrane albe)

Crezi ca niste cadrane si doua scaune fac masina mai sportiva!?
Eu cand spun cuiva despre o masina pe care vrea s-o cumpere nu uit nicio data cel mai important aspect(din punctul meu de vedere) si anume, ca pe masina aia candva trebuie sa-ti iei banii inapoi!
Eu consider ca varianta cu bmwul este cea mai apropiata de vrea el, gen masina de zi cu zi dar uneori si sportiva.
Skip ads

  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu am o vectra din 95 si tot la fel imi picase sa o dau dar nu imi puteam permite o alta masina noua, asa ca am renuntat cel putin pentru cativa mai multi ani. Merg pe principiul paste iarba care o cunosti si nu lua ceva sh. Nu sti peste ce dai. Iar cu ceva nou daca nu ai toti banii nu se merita imprumuturi inutile.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie sa facem diferenta de la bun inceput intre cei pentru care masina este doar un mijloc de locomotie si cei carora le place sa conduca deh sper ca sunteti de acord ca pasiunea cere sacrificii...
Inca ceva atunci cand comparati copupe-urile intre generatii tineti minte, Calibra era sora mai mica a Vectrei, cu dimensiuni mult mai generoase decat cele ale Astrei al carei succesor este coupe-ul Bertone, iar daca ne gandim la Monza, Manta...
Eu unul am avut un Kadett la 3 usi, hatchback, micutz 150 CP fabricat in '90 cu amabilitatea unui prieten am mers si eu acum cateva zile cu o Calbra(turbo) tot cam din aceeasi perioada... ambele difera de Astra coupe care o am la ora actuala, aveai un alt feel la volan greu de descris in cuvinte, Astra are avantajul ca este mai silentioasa si mai accesorizata...
Pe de alta parte mai zilele trecute imi aminteam ca la fostul Kadett am schimbat in trei ani decat o sigura data la inceput pivotii si capetele de bara, l-as invita pe tox sa ne povesteasca cate ceva despre Calibra lui s-a chinuit ceva sa o puna la punct dar dupa aceea...
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Vad destul de des calibra lui tox parcata pe splaiul Unirii si vad ca mai are ceva de munca (cel putin la exterior)
Din intamplare am ajuns la service-ul la care s-a lucrat la BGG, tipul care i-a refacut motorul lucreaza si la masina mea in general. Din cate mi-am dat seama si la motorul ala mai e mult de lucru pe parte de turbo.

robert prin "silentioasa" te referi la zgomotele evacuarii sau greieri si alte probleme. Nu stiu daca ai postat pe undeva dar de curiozitate tu cum ti-ai luat bertonele? km, an, dotari, eventual un pret si ce probleme are sau a avut?

Singura masina veche pe care proprietarii o ingrijesc foarte bine (sau asta am vazut eu) este corado. Sunt masini rare dar foarte bine intretinute.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Citeste mesajele lui tox de la inceput pe vremea cand nu ii dadea de cap la motor... si ai sa intelegi la ce faceam referire... poate ca ai dreptate in ceea ce priveste exteriorul insa e decizia lui in ce investeste mai intai.
Ca tot faci paralele cu masina lui Gabi, ma intreb oare reusit sa iti explice cel care "i-a refacut motorul lui BGG" de unde era problema cu boost-ul, am auzit ca a stat ceva masina la service, poate stii dar au fost mai multi care nu i-au dat de cap la masina aia, pe de alta parte samovarul isi are partea lui de vina...
Stii ce se spune despre curiosi Smile as putea scrie o carte in care sa descriu prin ce am trecut cand luat Astra bertone s-a intamplat in vara avea ceva probleme am reusit cu sprijinul unor prieteni sa le rezolv, carora le multumesc si pe acesta cale atunci am invatat inca o lectie referitoare la prietenii care doar se delclara astfel.
Prin silentioasa facem referire strict la insonorizare...
In ceea ce priveste masinile vechi intretinute am auzit numai cuvinte de lauda la adresa unui baiat Alin de aici din Bucuresti care are o Calibra de nota 10 plus se pare si crede-ma mai sunt...
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
robert prin "silentioasa" te referi la zgomotele evacuarii sau greieri si alte probleme.


am vazut ca ti-ai pus catalizator, poate vii la o intalnire sa vad cum se aude cu el pus ca eu nu il am.

Singura masina veche pe care proprietarii o ingrijesc foarte bine (sau asta am vazut eu) este corado. Sunt masini rare dar foarte bine intretinute.

Mare imi e mirarea legat de Corrado pentru ca inca sunt indragostit de masina asta, si am vrut sa imi iau dar nu gasesti una buna in Romania la vnzare.Ce am vazut mi-a venit sa plang Sad
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Nu am vrut sa fiu rautacios sau ceva in postul legat de tox si samovar. Tot ce am vrut sa evidentiez e ca e foarte greu sa intretii o asemenea masina si niciodata nu termini.

N-as vrea sa patest ce se spune despre curiosi (dar daca e sa fie.. asta e Rolling Eyes ). Deci sa inteleg din postul tau legat de bertone e ca se pastreaza ideea: o masina sh vine cu tot cu probleme.
Din simpla curiozitate, in ce stare mai e calibra lui samovarul? a reusit sa-i dea de cap?

Si la capitolul calibre de 10 plus: in afara de DJ (KLA sau LKV ) nu stiu care ar fi intr-o stare foarte buna. Am mai vazut una galbena RLK parca care parea bine intretinuta.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Tot la capitolu "Ingrijite" intra si cea a lui COX, sau cele 2 ale prietenilor nostrii din Cluj, Calin si Khalibra.

@love4cars-ia-ti vericule BMW daca tot il prea slavesti asa ...pentru mine sport se limiteaza strict la 2 scaune sport, niste cadrane albe, 2 usi. Ce vrei, daca atat ma duce capu .... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
SAW a scris: N-as vrea sa patest ce se spune despre curiosi (dar daca e sa fie.. asta e Rolling Eyes ). Deci sa inteleg din postul tau legat de bertone e ca se pastreaza ideea: o masina sh vine cu tot cu probleme.

Orice masina implica un risc vis a vis de "probleme" fie ca este noua sau veche, va aduceti aminte faza cu .errari ala negru de pe autostrada care a luat foc Shocked nu este o noutate ca masinile se mai strica, logic ar fi ca fregventa la care defectiunile apar sa fie mai mare la o masina SH.
Revin depinde de scopul asignat masinii, daca acesta este strict transportatie .ogan este arhisuficient, mai departe intervin pretentiile fiecaruia marime / siguranta / lux / show / putere...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu doresc sa "ranesc" pe nimeni, pana la urma ceea ce iti trebuie tie este un... Astra de 1.8 in 3 usi (model "ieftin" caci nici Diesel, nici "de familie")
Nu de alta, dar Calibrele sunt (fizic si cu rare exceptii...) la sfarsitul "perioadei de serviciu"... Confused
Nu dau detalii, parerea mea e ca o masina se cumpara la 4 ani vechime si se vinde la 8... cel putin "pe la mine" Cool deci probabil si in Ro incepand cu mitica data 01/01/07... Idea
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Desi e un topic de genul "parerea mea" se pare ca a atras multe afirmatii interesante...
In calitate de posesor de Calibra as putea spune ca inteleg atat retinerea de a vinde masina cat si neplacerile legate de investitiile periodice. Crede-ma SAW, ca nimeni nu intelege mai bine... Very Happy

Am fost pus in situatia ta din momentul cand am cumparat-o (si nu stiam ce cumpar, crede-ma!!! - turbo e mult mai pretentioasa decat c20ne/xe). Chiar si in momentul cand a zacut 1 luna si ceva in fatza blocului, ca nu aveam bani sa o repar, mi-a trecut prin cap sa o vand. Din fericire (zic eu) am renuntat.

Din fericire zic, pentru ca sunt sigur ca masina asta a mea va functiona si ea vreodata la nivel normal (cel putin!!!). Very Happy

Dar cine o da la misto, ca nu mai e masina care sa atraga priviri probabil ca nu a mers in viata lui cu Cali... Cine zice ca a conduce Matizul e totuna habar n-are... Din punctul meu de vedere toate sunt masini si trebuie sa te hotarasti TU ce vrei: atitudine, putere, imagine, consum maricel sau eficienta, siguranta (oare? la matiz/tico?), consum redus.

Referitor la alte afirmatii "inteligente" de genul "masina noua e masina noua", dau un exemplu sugestiv si care sunt convins ca se repeta: Peugeot 307 din 2002, motor de 1.6, consuma 15% in oras fara forja la greu si pica cate ceva la 2 luni. Tipul are aceeasi probleme pe care le aveam si eu acum 2-3 luni: "sa o vand?"

Si ca sa inchei, ca deja a luat dimensiuni de poveste, sunt sigur ca BGGul va aparea din ce in ce mai des pe la intalniri din primavara...
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mikki a scris:Din pacate (pentru unii), nu exista Bertone diesel. Neutral


exista... cabrio Smile
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ufff... probleme majore cu furiosul meu vechi...

mi s-a rupt cureaua de distributie... so back to the garage for a while.
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
revenire:

M-am hotarat sa tin masina (deloc surprinzator)

Refacut motor cap coada dupa problema cu cureaua de distributie rupta
cu un cost de aproape 30 de mil.

Refacut esapament rupt prin craterele din bucuresti (reparat de mai multe ori)

Schimbat azi pompa servo-directie (pe frigul asta groaznic)

Cam atat pentru moment, astept inceputul de luna sa-i fac si planetarele.
poate peste vre-o 2 luni o bag la vopsit.. sa vedem cum stam cu bugetul
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
[quote="SAW"]Nu am vrut sa fiu rautacios sau ceva in postul legat de tox si samovar. Tot ce am vrut sa evidentiez e ca e foarte greu sa intretii o asemenea masina si niciodata nu termini.

Parerea mea este ca in general ar trebui sa ne luam dupa buzunar si nu dupa inima , pentru ca buzunarul este cel care decide masina pe care o conduc. Calibra pe undeva in inima mea ocupa un loc important , dar taxele si intretinerea ma obliga sa am doar o juma de Calibra si pt moment este ceea ce imi pot perimite. Sa zicem ca as face un efort financiar si as achizitona masina pe care mi-o doresc . Intrebarea este :"Bun , am luat masina dar de acum incolo ce fac? O pot intretine ori ba?"
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR