Desi e un topic de genul "parerea mea" se pare ca a atras multe afirmatii interesante...
In calitate de posesor de Calibra as putea spune ca inteleg atat retinerea de a vinde masina cat si neplacerile legate de investitiile periodice. Crede-ma SAW, ca nimeni nu intelege mai bine...
Am fost pus in situatia ta din momentul cand am cumparat-o (si nu stiam ce cumpar, crede-ma!!! - turbo e mult mai pretentioasa decat c20ne/xe). Chiar si in momentul cand a zacut 1 luna si ceva in fatza blocului, ca nu aveam bani sa o repar, mi-a trecut prin cap sa o vand. Din fericire (zic eu) am renuntat.
Din fericire zic, pentru ca sunt sigur ca masina asta a mea va functiona si ea vreodata la nivel normal (cel putin!!!).
Dar cine o da la misto, ca nu mai e masina care sa atraga priviri probabil ca nu a mers in viata lui cu Cali... Cine zice ca a conduce Matizul e totuna habar n-are... Din punctul meu de vedere toate sunt masini si trebuie sa te hotarasti TU ce vrei: atitudine, putere, imagine, consum maricel sau eficienta, siguranta (oare? la matiz/tico?), consum redus.
Referitor la alte afirmatii "inteligente" de genul "masina noua e masina noua", dau un exemplu sugestiv si care sunt convins ca se repeta: Peugeot 307 din 2002, motor de 1.6, consuma 15% in oras fara forja la greu si pica cate ceva la 2 luni. Tipul are aceeasi probleme pe care le aveam si eu acum 2-3 luni: "sa o vand?"
Si ca sa inchei, ca deja a luat dimensiuni de poveste, sunt sigur ca BGGul va aparea din ce in ce mai des pe la intalniri din primavara...