gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
adionutz
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2006
- Mesaj Privat
salut am tot cautat informatii despre cansistra de vapori. am un astra g 2001, z16se. am o problema de vre-un andoi si nu reusesc deloc sa o rezolv ce-i drept inca merge masina si asa. m-am gandit citind cele de mai sus ca ar putea fi de la canistra de vapori.
simptome: rezervor partial gol (sa zicem 20 l consumati) masina se inneaca nu mai trage. parca s-ar pune gunoaie pe o teava apoi se desfunda si mai merge un pic. daca fac plinul masina merge bine din nou. am incercat cu busonul scos si am aceeasi pb. am schimbat pompa de benzina face la fel. supapa egr e schimbata acum vreo 2 ani.
credeti ca poate fi de la canista de vapori? cum pot afla daca la masina mea am asa ceva? am inteles ca e o supapa pe filtrul de aer care are legatura cu canistra asta. am desfacut-o si e inchisa (sau blocata) cum o pot testa?
simptome: rezervor partial gol (sa zicem 20 l consumati) masina se inneaca nu mai trage. parca s-ar pune gunoaie pe o teava apoi se desfunda si mai merge un pic. daca fac plinul masina merge bine din nou. am incercat cu busonul scos si am aceeasi pb. am schimbat pompa de benzina face la fel. supapa egr e schimbata acum vreo 2 ani.
credeti ca poate fi de la canista de vapori? cum pot afla daca la masina mea am asa ceva? am inteles ca e o supapa pe filtrul de aer care are legatura cu canistra asta. am desfacut-o si e inchisa (sau blocata) cum o pot testa?
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
adionutz
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2006
- Mesaj Privat
@calibra-turbo
multumesc de informatie insa tot nu ma duce la cauza. din fraza asta eu am inteles asa: pe acolo prin cuva in care sta pompa de benzina se creeaza turbulente si in aceste turbulente exista aer si uite asa eu am pe conducta care merge spre motor, benzina cu bule de aer. o fi dar de ce se intampla si ce sa ii fac. unde e buba.
masina e din 2001 si eu o am de prin 2004. la inceput nu a facut asa. asta ma face sa cred ca in timp datorita mizeriilordepuse undeva am proobleme. sau mai poate fi vre-o piesa care nu mai functioneaza la parametrii initiali (poate canistra lui peste). asa mi-ar placea sa am un meserias bun in sibiu........cu experienta la astra g
multumesc de informatie insa tot nu ma duce la cauza. din fraza asta eu am inteles asa: pe acolo prin cuva in care sta pompa de benzina se creeaza turbulente si in aceste turbulente exista aer si uite asa eu am pe conducta care merge spre motor, benzina cu bule de aer. o fi dar de ce se intampla si ce sa ii fac. unde e buba.
masina e din 2001 si eu o am de prin 2004. la inceput nu a facut asa. asta ma face sa cred ca in timp datorita mizeriilordepuse undeva am proobleme. sau mai poate fi vre-o piesa care nu mai functioneaza la parametrii initiali (poate canistra lui peste). asa mi-ar placea sa am un meserias bun in sibiu........cu experienta la astra g
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
@audionutz
the reason why the fuel pump aspirates air is beacause the swirl pot has become loose (not fixed) during time and is no longer in the right place.the fuel pump aspirates the fuel no longer from the swirl pot but direct from the tank.so when the fuel level is low and the car drives the fuel inside the tank moves from one side of the tank to another and the fuel pump is not all the time inside the fuel.I inset a picture of a tank and mark the swirl pot.so you can imagine it better.I`ve seen that problem at 4 or 5 astra g.
the reason why the fuel pump aspirates air is beacause the swirl pot has become loose (not fixed) during time and is no longer in the right place.the fuel pump aspirates the fuel no longer from the swirl pot but direct from the tank.so when the fuel level is low and the car drives the fuel inside the tank moves from one side of the tank to another and the fuel pump is not all the time inside the fuel.I inset a picture of a tank and mark the swirl pot.so you can imagine it better.I`ve seen that problem at 4 or 5 astra g.
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
love_speed- Suspendat
- 43 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Calibra 1992 c20ne
- Bucuresti
love_speed- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am citit in unele locuri ca s-ar putea pune o supapa de ventilare (cu arc ma gandesc), care sa elibereze presiunea negativa/pozitiva din rezervor. Mai exact pe furtunul dintre rezervor si canistra, dupa ce se scoate din aceasta. Eram curios daca mai trebuie facut ceva pe la furtunurile de vacuum dintre canistra si admisie.
Merci
Merci
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca sunt off topic, dar pentru o simpla intrebare am zis ca nu are rost sa deshid un altul si am vazut ca vorbeati de rezervorul de benzina. Intrebarea mea e urmatoarea: uneori cand merg sa alimentez, deschid busonul de la rezervor si cand bag pompa sa pun benzina, se aude cum iese aerul din rezervor. E normal? De ce face asa?
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
@providra18
yes this normal.after driving for a while the fuel inside the fuel tank becomes hot.and like a lot of hot liquids it produces vapor.so inside the fuel tank the pressure rises.when you open the fuel tank this high pressure is released.the reason why the fuel becomes hot is that it flows several times through the engine.some of the fuel is used to produce an explosion inside the engine and the rest goes back to the fuel tank.
yes this normal.after driving for a while the fuel inside the fuel tank becomes hot.and like a lot of hot liquids it produces vapor.so inside the fuel tank the pressure rises.when you open the fuel tank this high pressure is released.the reason why the fuel becomes hot is that it flows several times through the engine.some of the fuel is used to produce an explosion inside the engine and the rest goes back to the fuel tank.
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mircea.armeanu
- **
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
adionutz a scris:
simptome: rezervor partial gol (sa zicem 20 l consumati) masina se inneaca nu mai trage. parca s-ar pune gunoaie pe o teava apoi se desfunda si mai merge un pic. daca fac plinul masina merge bine din nou.
simptome: rezervor partial gol (sa zicem 20 l consumati) masina se inneaca nu mai trage. parca s-ar pune gunoaie pe o teava apoi se desfunda si mai merge un pic. daca fac plinul masina merge bine din nou.
Este posibil sa fie sonda de benzina. Mai exact, benzina este extrasa prin partea superioara a rezervorului si in rezervor vine ca un fel de furtun. Este posibil sa fie asta crapat la o anumita inaltime. Vorbesc de modelele cu pompa de benzina externa. Dar principiul este asemanator si la cele cu pompa interna. Verifica astea, s-ar putea sa te ajute! Bafta
- tepelus marius
- *
- 34 mesaje
- din 19 Jul 2011
- Vectra 1996 x16xe
- Vrancea
tepelus marius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2011
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Va rog sa imi spuneti care este modul in care se conecteaza furtunurile la aceasta canistra.
Am dat jos contraaripa la un vectra A C16nz si am vazut pe canistra 4 stutzuri: 3 sus si unul jos.
Cel gros de sus duce catre rezervor si mai sunt doua subtiri, unul duce la corpul de acceleratie si celalalt duce la conducta de servo frana. AStea-s ok, le inteleg rolul.
Dar stutzul de jos unde trebuie sa duca?
Am dat jos contraaripa la un vectra A C16nz si am vazut pe canistra 4 stutzuri: 3 sus si unul jos.
Cel gros de sus duce catre rezervor si mai sunt doua subtiri, unul duce la corpul de acceleratie si celalalt duce la conducta de servo frana. AStea-s ok, le inteleg rolul.
Dar stutzul de jos unde trebuie sa duca?
- tepelus marius
- *
- 34 mesaje
- din 19 Jul 2011
- Vectra 1996 x16xe
- Vrancea
tepelus marius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2011
- Mesaj Privat
- tepelus marius
- *
- 34 mesaje
- din 19 Jul 2011
- Vectra 1996 x16xe
- Vrancea
tepelus marius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2011
- Mesaj Privat
alexey_21
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dorinelulopelist
- *
- 19 mesaje
- din 05 Jun 2011
- Zafira 2002 z16xe
- Cluj
dorinelulopelist
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut,am o zafira 1.6 cu mot. z16xe, am demontat valva de recirculare vapori ca sa pot face plinul la instalatia de clima iar dupa remontare surpriza valva nu mai merge.Am scos furtunul care merge spre motor si merg asa cu ea cu singura problema ca am un ralanti pe la 1000rpm.Deasemenea am incercat o valva din sh si am aceeasi problema adica motorul se opreste undeva la 1 sec dupa ce a pornit.Daca scot furtunul dinspre motor merge iar daca las valva pe furtun si scot furtunul ce merge la rezervor mot. se opreste cum am descris mai sus.Mentionez ca am la mufa ce intra in valva 12.01 volti deci curent ar fi.... Am fost la un electrician care mi-a spus ca valva nu are rezistenta necesara pentru a lucra,rezistenta masurata de el fiid 20 ohmi(scuze daca am gresit scala) iar valva din sh incercata de mine 20.09 ohmi. Daca stiti ceva de rezistenta asta sau aveti alte idei va rog sa ma ajutati.Multumesc anticipat.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
La z16xe ar trebui sa fie 25 ohmi rezistenta interna a valvei. proabil ca la 20 nu functioneaza cum trebuie , desi la cum functioneaza ea diferenta e mica.
Ti-as sugera sa probezi cu una de pe o alta masina.
deci: 1. la contact pus in mufa valvei trebuie sa ai tensiune aprox 12V
2. cu mufa scoasa masori valva si trebuie sa ai 25ohmi.
Daca functioneaza pe acelasi principiu ca la mine cand o alimentezi trebuie sa poti sufla prin ea.
Ti-as sugera sa probezi cu una de pe o alta masina.
deci: 1. la contact pus in mufa valvei trebuie sa ai tensiune aprox 12V
2. cu mufa scoasa masori valva si trebuie sa ai 25ohmi.
Daca functioneaza pe acelasi principiu ca la mine cand o alimentezi trebuie sa poti sufla prin ea.
- dorinelulopelist
- *
- 19 mesaje
- din 05 Jun 2011
- Zafira 2002 z16xe
- Cluj
dorinelulopelist
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2011
- Mesaj Privat