- Octav
- OP
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Octav
- OP
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Octav
- OP
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
chiar nu stie nimeni? va rog mult sa am ajutati. nu e vb de fite. vreu sa montez un ceas indicator pentru incarcare (pentru ca acum am masina desfacuta pt a schimba releul regulator), adica pentru a monitoriza daca incarcarea se face in parametrii.
In al doilea rand un indicator cu presiunea la ulei pentru ca odata si nu demult am schimbat 2 bujii incandescente. Pe o singura bujie (prima din dreapta masinii) am sesizat o pelicula grasa, ca de ulei. Am intrebat ce ar putea sa fie si am primit raspunsul cum ca ar putea sa fie segmentii pistonului respectiv uzati. Mi-au recomandat o verificare a compresiei, fapt pt care cred ca ar fi necesar aparatul cu pricina. Si cum ducem lipsa de spatii pentru asa ceva m-am decis sa montez asa ceva pe stalp. cu voltmetru o rezolv usor (in paralel cu bateria), dar cu indicatorul de pres ulei? unde as putea sa montez o sonda pt masurarea presiunii uleiului?
In al doilea rand un indicator cu presiunea la ulei pentru ca odata si nu demult am schimbat 2 bujii incandescente. Pe o singura bujie (prima din dreapta masinii) am sesizat o pelicula grasa, ca de ulei. Am intrebat ce ar putea sa fie si am primit raspunsul cum ca ar putea sa fie segmentii pistonului respectiv uzati. Mi-au recomandat o verificare a compresiei, fapt pt care cred ca ar fi necesar aparatul cu pricina. Si cum ducem lipsa de spatii pentru asa ceva m-am decis sa montez asa ceva pe stalp. cu voltmetru o rezolv usor (in paralel cu bateria), dar cu indicatorul de pres ulei? unde as putea sa montez o sonda pt masurarea presiunii uleiului?