Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tazvectra

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut !
Am o problema de vreo saptamana cu Opelul meu Vectra C Z19DTH / 150 CP / model 2006.
Se manifesta in felul urmator: Accelerez si este foarte lenta, nu depasesc 130 km/h.
Nu se aprinde nici un martor in bord si nu sacadeaza motorul.
Am observat cateodata ca atunci cand trebuie sa franez cu preponderenta la semafor avand cat de cat in viteza acul de la turometru scade sub 800 ture ptr o sec maxim doua, ceea ce inainte nu se intampla (daca franez usor acul de la turometru scade usor pana la 800 cum ar fi normal).
Am inteles de la un reprezentant OPEL ca trebuie verificata supapa de la turbo daca nu mai multe alte componete sau trasee gen furtune.
Daca cineva a mai intampinat problema asta astept parerile voastre sau modul de rezolvare.
Multumesc mult!
Skip ads

  • photo.csp

  • Mesaje scrise: 585
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Verifica furtunasele care vin la TURBO
  • catalin85

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2010

  • Mesaj Privat
un prieten de-al meu a fost nevoit sa schimbe valva egr dar la un astra h ,si totul s-a rezolvat,dar intai fa un tester sa vezi ce se intampla si revii aici si cu rezolvarea.bafta.
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am auzit de o pb similara pe un opel astra G 2.0 DTI. Masina nu prindea mai mult de 100km/h, pur si simplu nu se mai tura. Problema era ca proprietarul isi montase pe spate anvolepe de dimensiune mai mica decat cele din fata si sistemul antiderapaj probabil vedea ca exista o neconcordanta intre viteza rotilor din fata fata de vit rotilor din spate si reducea puterea motorului.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Vorbim degeaba pe aici fara niste valori de tester. Daca zici ca nu ai eroare pe bord si masina se accelereaza foarte greu si-mi mai confirmi si faptul ca masina are filtru de particule avem un foarte posibil vinovat.

Mergi la service-ul de aici daca nu vrei mecanici care sa-si prinda urechile in filtre de particule si sa te puna sa schimbi jumatate de motor degeaba.
  • tazvectra

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Azi am vorbim sa merg la un service de cartier si daca nu ii da de cap merg si la Opel sa puna tersterul pe ea.
Legat de ce mi-ati scris mai sus, masina are filtru de particule si anvelope conform cartii masinii.
O sa scriu diseara ce se constata, sper sa nu fie prea complicat sa-si dea seama.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
tazvectra a scris:
Legat de ce mi-ati scris mai sus, masina are filtru de particule .


naspa Rolling Eyes
  • tazvectra

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.
Am fost la service-ul de cartier, au pus testerul pe ea, nu a citit nici un cod de eroare, singura problema concludenta pe tester era ca BOOST PRESSURE-ul nu depasea valoarea de 100 cand era dusa in vreo 4500 de ture din pedala de acceleratie, valoarea normala fiind de vreo 230.
Problema era de la un furtun crapat care nu e mai lung de 2 cm si facea legatura intre o supapa de vaccum si o tzeava care intra undeva la motor (cred eu), pozitionat la limita capacului de jos sub injectorul 4. L-au inlocuit cu un altul numai ca niste prieteni mi-au recomandat sa pun o bucatica de furtun panzat ptr o mai buza rezistenta in timp.

Uitandu-se mecanicul mai atent a observat ca o tija este cazuta deasupra galeriei de admisie, care practic actioneaza 4 clapete in sincron. Nu stiu daca am sa gasesc acea tija noua fiindca cea veche are uzate toate capetele in forma de nuca. Daca ma poate ajuta cineva unde as putea gasii acea tija i-as fi recunoscator, dar din spusele celui din service masina ar functiona in mod ok si asa cu tija lipsa (cica este o problema la toate motoarele de Opel Vectra C Z19DTH).

Multumesc ptr toate sfaturile acordate, si astept un raspuns in legatura cu acea tija !
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...939&start=260
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR