Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
De cateva saptamani se aude o bataie(sunet infundat) la motor,dupa parerea mea cred ca 99% e un injector. Intrebarea este :ce trebuie sa fac,sa-l schimb numai pe ala sau trebuie schimbate toate? Motorul este Y22DTR(diesel). Pentru schimbarea injectoarelor,la tipul asta de motor,trebuie dat jos axul cu came? Ce se intampla daca inca mai las sa functioneze motorul cu injectorul defect,avand in vedere ca in luna iulie vreau sa fac cu masina un drum de spania? Va multumesc Confused Question
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incearca si tu o curatare a injectoarelor, la mine dupa ce am curatat injectoarele a disparut zgomotul ala de injector.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Incearca si tu o curatare a injectoarelor, la mine dupa ce am curatat injectoarele a disparut zgomotul ala de injector.

La mine tocmai dupa ce le-am curatat a aparut sunetul. M-am aflat si eu in treaba si am bagat o curatare cu solutie Winn`s. Sad
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Impropriu zis bate injectorul ,de obicei la diesel nefunctionarea unui injector dezechilibreaza fortele care actioneaza asupra pistonului respectiv generand zgomote ale ansamblului biela piston bolt. Daca totusi se aude vreun zgomot de injector acesta nu e infundat niciodata ci ascutit .Daca zici ca zgomotul produs e mai gros infundat atunci trebuie verificat urgent cine-l produce sa nu ajungi la inlocuit de cuzineti si rectificari de arbore.
Am mai discutat problema solutiilor de curatat,din ce stiu eu cazuri mai putin de 10% au fost multumiti de ele restul s-au ales numai cu belele.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Referitor la injectoare care ar fi simptomele(mecanice , acustice) care indica nefunctionarea unuia sau a mai multor injectoare , si cum se pot verifica ? Testare electronica a injectoarelor nu se poate am inteles la toate masinile , dar vizual daca se scot de pe masina se pun pe stand se poate observa daca este defect, numai pompa de injectie(calc. de injectie) ne arata ce cantitate de motorina trimite spre injectoare, mai departe..... nu se stie daca ajunge toata in capul pistoanelor.

_______________________
Opel astra G, 2001, Y20 DTH
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Singura metoda de curatare viabila este dat jos injectoare. Tu cind ai turnat solutia aia ea a reusit de a curatat si alte depuneri din circuit care au ajuns la injector si acum el abia mai scuipa, de aceea ai bataia respectiva. Poti sa mai torni odata solutia in filtru de motorina poate reusesti ceva... Cel mai simplu si eficace se dau jos injectoarele si se curata chimic pe banc si daca sunt infundate tare si ai curaj se poate incerca cu ultrasunete. Metoda cu ultrasunete le mai "aranjeaza" de multe ori.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cam vechi postul dar mai completez putin ca ma batea si pe mine gandul sa desfac motorul pt o verificare la supape si injectoare (parca imi consuma cam mult, aproape 11 in oras dar cred ca e de vina clima - exterior e totusi bine, o medie de 6,4 la ~130km/h mersul meu de exterior), la y22dtr sa dai jos injectoarele trebuie desfacuta si chiulasa si de aici apar complicatiile, alta garnitura de chiulasa, mult timp plus manopera mecanicului sa nu spun ca daca garnitura de la chiulasa nu o pune bine sau nu o etanseaza bine apar probleme cu apa in ulei si tot asa ca sa nu zic de distributie si altele.
Avand in vedere ca nu imi da in nas si nu face urat motorul am renuntat la chestia cu verificatul injectoarelor iar pentru supape n-am decat sa fac testul de compresie (se scot bujiile incandescente si se introduce o sonda de masurare) si asta cu un oarecare risc sa nu mi se rupa bujiile pe acolo ca atunci chiar trebuie desfacuta chiulasa.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am sunat acum la Total Diesel Service din Pantelimon si mi s-a spus ca la motorul 1.7 DTI ( al meu in speta) nu se curata injectoarele, ci se schimba duzele.Mi-au spus deasemenea ca orice curatare a injectoarelor se face degeaba, fara nici un efect.

Este adevarat?....Nu a mai curatat nimeni pana acum injectoarele la 1.7DTI?!


Multumesc
  • tm20dmy

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la disel nu are eficenta curatarea injectoarelor? (1.7DTI)
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu prea, sunt presiuni prea mari si scuipa toate gunoaiele. Mai sunt niste mituri cu diuzele dar oamenii care se ocupa cu asa ceva spun din start ca nu are ce sa se strice la duze. Din ce am inteles la telefon cu un meserias din asta sunt foarte multe piese la un injector si se lucreaza cu marimi de ordinul micronilor. Cea mai ieftina reconditionare am gasit-o la 300 ron/injector si cred ca e destul de bine avand in vedere ca separat dusele sunt vreo 200/buc. De la tacanit ascutit si pornire greoaie m-au apucat si pe mine cercetarile, daca scap decat cu injectoarele sunt multumit Smile)

Pe de alta parte o diagnoza profesionala e destul de ieftina, se poate vedea din start presiunea pe conducta ce alimenteaza injectorul, la ce presiune deschide, cum se comporta pompa etc, ar fi bine venita inainte de toate.

Vorbeam mai sus de consum 10-11% ahh, ce vremuri Smile) si atunci pornea la prima cheie, da de unde, 12, 13 etc
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
de la schimbul de ulei mi se pare si mie ca are un zgomot mai pronuntat de injectie...dar totusi porneste bine,demareaza la fel de bine....si are un consum de oras cu clima cu tot de 9%.
posibil sa fie si din motorina! Rolling Eyes
am sa incerc sa alimentez de la alta firma...recomandati ceva?!alimentez numai de la petrom pt ca e singura viabila de la mine din oras.
  • RemusCJ

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu motorina pun de la Lukoil, pentru euro 4, si nu am treaba. S-ar putea ca si la masina mea fiind veche sa nu conteze prea mult carburantul.

Nu stiu daca pe la voi este Lukoil.
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa schimbi cat mai repede statia , eu un an de zile am bagat numai Lukoil si am bagat in motor 4000 ron ; schimbat senzor presiune pompa inalte, injectoarele blocate din care 3 remediate si unul schimbat, curatat instalatie alimentare astea toate dupa ce am mers pana bc-ul imi arata range 30 km dupa care sa oprit din senin la relanti la un semafor si nu a vrut sa mai porneasca , iar acu bag numai Rompetrol si Petrom cand sunt in tara si nu gasesc Rompetrol.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut!Referitor la primul post:chiulasa este la fel la y20dth cu cea de la y22dtr, asa ca pentru interventii la injectoare trebuie demontat axul cu came;relativ la functionarea cu un injector defect...pornire greoaie, consum marit,supraincalzirea motorului, scaderea puterii motorului astea sunt primele care-mi vin in minte;
mecaNIK de acord cu tine in privinta eficientei solutiilor da curatare...daca duza e praf degeaba-i bagi solutie de curatare.
denilson2160:conform manualului etzold referitor la bataile injectoarelor se lasa motorul sa functioneze la ralanti si se slabesc piulitele olandeze ale conductelor de injectie;daca bataile dispar, atunci injectorul respectiv este defect.Nu nu poate fi vorba de inspectie vizuala pentru ca si daca-l desfaci si-i cureti conul din duza ,sa zicem ca-i rezolvi putin presiunea de deschidere, dar mai departe nu prea ai ce sa-i faci daca nu pulverizeaza ci curge.Eu personal le-am reconditionat (in sensul ca le-am schimbat duzele ca ale mele erau vai mama lor) pe ale mele si le-am incercat cu o pompa de incercat injectoare(pompa cu care se incearca injectoarele de tractor etc),le-am incercat dupa schimbarea duzelor si nu pot sa-ti descriu in cuvinte diferenta pe pompa de incercare;oricum nu se repara dupa ureche dar nici nu trebuie cine stie ce scule si echipamente speciale.Daca erai din Bv. te puteam ajuta eu asa nu am ce face...
turculetz:nu trebuie demontata chiulasa pentru injectoare, cat despre distributie nu mai reiau cele spuse in alt topic; garnitura? hm eu am facut 2000 km de la prima pornire si nu am probleme, totul este sa respecti cele scrise in carte si desigur la demontarea chiulasei sa refaci planeitatea...adica curaj dom'le pentru cei care au mai desfacut motoare ca nu e ozn.Cat despre costul schimbarii unei duze... scum domle scump mai ales ca tre sa le demontezi tu de pe masina;si mie la fel mi-au spus 12 mil. ca sunt duzele blocate si trebuiesc schimbate dar asta o puteam face si eu si costa cu 4 mil mai putin.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor ! Ma lipesc si eu la aces post chiar daca este el, vechi .
Am si eu cinstea sa aud un sgomot acentuat ( o tacaneala) pe care toata lumea care a auzito a indentificato ca fiind tacaneala de injector. Acest sgomot a aparut fara vreun motiv sau vreo reparatie sau un adaus anume.
A aparut! Si dispare daca dau putina turatie la motor. De inteles ca se aude doar la relanti !
Din proprie initiativa am schimbat cu un alt injector, putin mai departe de zona unde am auzit sgomotul (Pis 1).
Dar la pornire somotul nu s-a mutat ! Sgomotul persista in aceiasi zona a Pis 1 . Asa ca injectorul era bun!?
Sa inteleg ca este sgomot de segment rupt ? In acest caz .
Stie cineva sa-mi indice pas cu pas ce trebuie de controlat ? De verificat ? Cei de la garaj se uita la mine si eu la ei .
Colegi care au scris mai inainte, au scapat oare de aceste sgomote ? Nimeni a scris nimic concret ?
Astept ajutorul Colegilor si a Celor care pricep problema .
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Daca e masina din status posibil sa fie un tachet/axa cu came din zona cil.1.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
probabil un tachet hidraulic nu mai lucreaza cum trebuie, ceva orificii infundate, din cate am aflat recent gasesti nou cu 45 de lei, trebuie doar sa desfaci capacul de la chiulasa si sa vezi cum lucreaza, cei care fac probleme nu mai revin sus la fel de repede.

un alt baiat (mihai) cu 2.0 a avut unul din culbutori rupt la jumatate dar banuiesc ca asta ai fi vazut de cand ai schimbat injectorul.

e cam greu sa tacane injectoarele la tdi poate la cdti cat despre segment rupt nici macar eu nu am reusit asta nici la cele de 2.2 nici la cele de 2.0, ca fapt divers la mine prima data s-a rupt ceva intre segmentul 2 si 3, e putina carne acolo si a cedat nervilor mei:)
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pentru turbojack,

Nu am inteles ce insemna "masina din status" .Fi te rog mai explicit.
Oricum multumesc de raspuns
  • marius100389

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema am un zgomot k de tractor am fost la mecanic si a bagat-o pe testar si mi-a zis k e un injector ..voi ce parere aveti poate sa faca zgomot asa puternic daca e de la injectoare ?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
daca te-ai jucat pe la ele e posibil ca acum sa pierzi compresie pe la unul si sa faca zgomot, da si tu capacul la o parte si vezi daca ies gaze, se vede cu ochiul liber, din cate stiu la 1.7 lucreaza pe perechi, daca chiar nu merge unul o sa iti pice si celalalt in curand, sunet atat de grav cum il descrii tu ar fi cand e spart furtunul turbo dar asta e evident de la o posta si vedea si nenea fara tester.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR