- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am inteles foarte bine ce ai scris, am vrut doar sa scutur un pic imaginea romatica pe care ai construit-o in jurul BMW-ului. Am inteles foarte bine ce ai spus despre "oo", dar adevarul e ca-i o remarca pur filozofica in discutia de fata. Iti recomand un topic la "masina mea", nu cred ca s-ar supara cineva sa vada un BMW acolo.
Financiar vorbind, nu exista concurenta la un VectraC GTS 1.9 150CP din 2007 pe care-l iei cu 10000euro cu tot cu taxa. La aceeasi bani, orice BMW3/5 sau Audi A4 are cel putin 100mii de km si 2 ani vechime in plus. Iar din punct de vedere tehnic, din 2007 nu exista sensibilitati tehnice la VectraC GTS 1.9 150CP. Cat despre Saab, nu vad rostul atat timp cat suspensia e exact aceeasi de pe Vectra GTS iar interiorul e sensibil mai mic. Dar ma rog, fiecare cu gusturile lui, cine vrea un bord de avion poate sa ia si Saab. Nu mai vorbim de nivel de know-how, la Opel se stie tot, pe cand la restul tre sa o iei de la capat. O revizie completa pe original la Z19DTH e 150EUR in service autorizat, 100EUR in spatele casei. Cat e la BMW si Audi?
Nici eu nu cred in problema BMW iarna, e o legenda care vine din vremuri de mult apuse. Se descurca bine si iarna, dar necesita un pic mai multa indemanare in conditii de impotmolire.
Financiar vorbind, nu exista concurenta la un VectraC GTS 1.9 150CP din 2007 pe care-l iei cu 10000euro cu tot cu taxa. La aceeasi bani, orice BMW3/5 sau Audi A4 are cel putin 100mii de km si 2 ani vechime in plus. Iar din punct de vedere tehnic, din 2007 nu exista sensibilitati tehnice la VectraC GTS 1.9 150CP. Cat despre Saab, nu vad rostul atat timp cat suspensia e exact aceeasi de pe Vectra GTS iar interiorul e sensibil mai mic. Dar ma rog, fiecare cu gusturile lui, cine vrea un bord de avion poate sa ia si Saab. Nu mai vorbim de nivel de know-how, la Opel se stie tot, pe cand la restul tre sa o iei de la capat. O revizie completa pe original la Z19DTH e 150EUR in service autorizat, 100EUR in spatele casei. Cat e la BMW si Audi?
Nici eu nu cred in problema BMW iarna, e o legenda care vine din vremuri de mult apuse. Se descurca bine si iarna, dar necesita un pic mai multa indemanare in conditii de impotmolire.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Finaciar vorbind, la 10.000 am vazut urmatoarele oferte:
- 14 buc E60, din care: 3 buc 2.2 benzina(6cil), 3 buc 3.0d, 4 buc 525d, 2 buc 530i si restul 525i. Anii cu precadere la 3.0d sunt 2003 majoritari, fiind motorul de 218cp, 2.0i si 3.0i 2005
- 45 de buc A4, cele mai bune oferte fiind din 2006(cu facelftul ala uratel), echipate bine, motorizare cu precadere 2.0 tdi, cateva cu unic propr cumparate din romanica
- 25 de buc seria 3, cele mai bune oferte fiind din 2004-2006, noul seria 3, motorizari cu precadere 2.0d de 163 de cp. Deasemenea doua buc am vazut cumparate din romanica cu 70.000 de km
- 5 buc Vectre 2006-2008, cu rulaj intre 16.000 de km si 50.000km, 1.9 cdti majoritare
- 1 buc Saab 9-3 din 2007 cu rulaj 58.000 km
Si Octav as mai adauga in comparatie, poate te tenteaza:
- cateva buc Volvo S40, ani 2005-2008, motorizari cu precadere 1.6D(am inteles ca e mina de aur la casa omului, avand cea mai mare autonomie din clasa sa)
- o buc Legacy din 2007 sau Forester tot 2007, ambele 4x4, ambele 2.0i boxer
*Toate masinile sunt inmatriculate in Romania
- 14 buc E60, din care: 3 buc 2.2 benzina(6cil), 3 buc 3.0d, 4 buc 525d, 2 buc 530i si restul 525i. Anii cu precadere la 3.0d sunt 2003 majoritari, fiind motorul de 218cp, 2.0i si 3.0i 2005
- 45 de buc A4, cele mai bune oferte fiind din 2006(cu facelftul ala uratel), echipate bine, motorizare cu precadere 2.0 tdi, cateva cu unic propr cumparate din romanica
- 25 de buc seria 3, cele mai bune oferte fiind din 2004-2006, noul seria 3, motorizari cu precadere 2.0d de 163 de cp. Deasemenea doua buc am vazut cumparate din romanica cu 70.000 de km
- 5 buc Vectre 2006-2008, cu rulaj intre 16.000 de km si 50.000km, 1.9 cdti majoritare
- 1 buc Saab 9-3 din 2007 cu rulaj 58.000 km
Si Octav as mai adauga in comparatie, poate te tenteaza:
- cateva buc Volvo S40, ani 2005-2008, motorizari cu precadere 1.6D(am inteles ca e mina de aur la casa omului, avand cea mai mare autonomie din clasa sa)
- o buc Legacy din 2007 sau Forester tot 2007, ambele 4x4, ambele 2.0i boxer
*Toate masinile sunt inmatriculate in Romania
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Clar BMW seria 5, nu conteaza prea mult anul, doar sa fie 530 D. E OK 520 D dar cam slabut. Cunosc oarecum ambele modele 2002 fabricate, cu precizarea ca 520D dupa ce ca e slab motorizat, are consum maricel, picata pompa si turbo. In schimb 530D e scump la taxe, mai ales la impozit si nu se vinde usor... De remarcat ca ambele se intretin dificil, costa mult consumabile, magazinele in general nu au pe stoc si trenul de rulare pica ca la vectra B, dar costa triplu orice. Putine optiuni de piese aftermarket.
In loc de restul, trage un ochi la Signum sau de ce nu 9.3 sau 9.5, mai ales 9.5 cu ceva de gen 23T
In loc de restul, trage un ochi la Signum sau de ce nu 9.3 sau 9.5, mai ales 9.5 cu ceva de gen 23T
thisadi
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
mergi pe BMW seria 5, dar cu motor minim 2.5 (fie ca e diesel sau benzina) ... chestia cu tractiunea spate pe timp de iarna, ca ar fi o mare problema nu mi se pare realista; orice BMW din 1999-2000 incoace e echipat standard cu ASC sau DSC, care te ajuta foarte mult in anumite situatii ... anvelope de iarna sa ai
- am avut seria 5, inca am seria 3, deci am avut si am masini cu tractiune spate de aprox 6 ani, si niciodata nu am impins la ele ... daca stii cum sa mergi cu ele, si daca te obisnuiesi cu tractiunea spate nu o sa ai probleme
- am avut seria 5, inca am seria 3, deci am avut si am masini cu tractiune spate de aprox 6 ani, si niciodata nu am impins la ele ... daca stii cum sa mergi cu ele, si daca te obisnuiesi cu tractiunea spate nu o sa ai probleme
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
thisadi
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
thisadi
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Elegance incerc eu sa-ti traduc: mai degraba cred ca se referea ca una la mana, pe o clasa ca seria 5 sa ai un motor in 4 cilindri nu e "politicaly correct" si doi la mana, decat sa ai 4 cilindri de la un fabricant ca bmw care a facut istorie in motoarele de la 6 cilindri incolo, mai bine iti iei alta marca...
Oricum offtopic citeam deunazi, cum ca bmw preia spyker si automat saab, care conform sms-ului primit de la augusta acu cateva zile, a fost preluat de danezii astia de la spyker. Si ca bmw are in plan pt 9-3 un motor de 4 cilindri turbo-benzina, care ar fi o premiera pt ei
Oricum offtopic citeam deunazi, cum ca bmw preia spyker si automat saab, care conform sms-ului primit de la augusta acu cateva zile, a fost preluat de danezii astia de la spyker. Si ca bmw are in plan pt 9-3 un motor de 4 cilindri turbo-benzina, care ar fi o premiera pt ei
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am avut si condus toate cele 4 tipuri de care se discuta aici ,A4 tdi,bmw 525 td,opel vectra 19 cdti si mai am acum passat 2,0 tdi 170cp dsg. Dintre toate singura masina care as mai lua-o ar fi bmw-ul 525 td model e39 care chiar este o masina fiabila si cu putine probleme asta si datorita perioadei lungi de fabricatie(96-2002)sunt o groaza d bmw-uri e 39 dezmembrate la preturi devw golf. A4 -o masina buna motorul pd 131 cp probleme turbina,volanta cu masa dubla si incalcitura de brate cu capete de bara(10 total pe fata)Daca as putea as alege motorul de la bmw in 6 td si cutia dsg de la passat si ar fii masina perfecta Passatul este masina care ma dezamagit cel mai mult cutia super ok-motorul de 2,0 pd un gunoi,ma lasat in drum de 2 ori (injector)am probleme cu dpf-ul,am schimbat turbo si tot felul de senzori care cad din senin si te lasa in drum-prea multa electronica strica asa ca evit sa ies cu ea din oras..Vectra c am avut vre-o 6 luni dar era motorul pe lant de 2 litri,masina era ok si nu am avut probleme cu ea cat timp am folosit-o,in schimb am in curte vectra c a cumnatului meu tot 2004 motor cdti 150cp 98k km care are probleme la injectie (se opreste in ture) si nu-i dam de cap de 2 saptamani Modelele pe benzina nu le-am avut asa ca nu ma pot pronunta..