- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Cred ca omul nu stie ce inseamna ergonomie. Ergonomie e sa gasesti totul acolo unde te astepti sa fie. Iar din punctul asta de vedere nu vad nici o problema la AstraH. Omul se refera la stil, caz in care intradevar la AstraH e mai sobru bordul, liniile sunt drepte, culorile inchise si butoanele sunt putine si suficiente. Adica vorba filmului "unora le place jazz-ul". Ca la Passat e mai lucios si mai lemnos, asta e, "altora le place manelele".
P.S. Imi place ca comparam "full piele" cu "jumatate piele".
P.S.2. Bordul de AstraH nu seamana cu VectraC decat la forma volanului si a consolei centrale. Dar na, asa e cand esti VAG-inist, nu prea vezi deosebirile.
P.S. Imi place ca comparam "full piele" cu "jumatate piele".
P.S.2. Bordul de AstraH nu seamana cu VectraC decat la forma volanului si a consolei centrale. Dar na, asa e cand esti VAG-inist, nu prea vezi deosebirile.
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
@dodo tinta pozelor nu era lemnul din VAG-uri
forma si stilul vroiam sa le evidentiez(mi-a scapat stilul in postul anterior)
urasc lemnul in interiorul unei masini(deci nu sunt manelist:P)
daca tu vezi diferenta doar la full piele si juma de piele e nasol
@tonytm tu la siggy folosesti des butonul de avarie sau de ce te legi de el asa de tare?
forma si stilul vroiam sa le evidentiez(mi-a scapat stilul in postul anterior)
urasc lemnul in interiorul unei masini(deci nu sunt manelist:P)
daca tu vezi diferenta doar la full piele si juma de piele e nasol
@tonytm tu la siggy folosesti des butonul de avarie sau de ce te legi de el asa de tare?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Faceti atatea discutii si este clara ordinea preferintelor(lui si a majoritatii):
Seria 5 E60
Seria 5 E39
A4(daca e 4x4 e cul)
Si Restul
Daca este E60 sau E39 verifica forumul de specialitate ca e un topic super smecher despre testele unui E60 sh(cu chestiile alea pe la sprancene la faruri, cu cheia, etc)
Seria 5 E60
Seria 5 E39
A4(daca e 4x4 e cul)
Si Restul
Daca este E60 sau E39 verifica forumul de specialitate ca e un topic super smecher despre testele unui E60 sh(cu chestiile alea pe la sprancene la faruri, cu cheia, etc)
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Parere de pasager la mai multe drumuri lungi cu aceeasi masina din fiecare model
Audi A4 TDI 131 CP (1900 cmc)
-sprintena si silentioasa, spatiu ok in spate cat si in fata.
-consum mic.
520 e39 520d 5 trepte
Extrem de spatioasa si fata si spate.Are consumul cel mai mare dintre toate 3
oras stiu ca 12 si afara cam 7. Motorul trage bine din toate pozitiile
Suspensia face treaba buna si la denivelari si ca sportivitate.
VW Passat TDI am mers numai cu modelul anterior,
trage ok, dar ca acceleratie pe autosrada, ajungea destul de greu pe la 180, in schimb era liniste in el la viteza aia.
Cam cu astea am rams in cap dupa drumurile cu masinile respective.
Personal in acest moment as merge pt 520.
Audi A4 TDI 131 CP (1900 cmc)
-sprintena si silentioasa, spatiu ok in spate cat si in fata.
-consum mic.
520 e39 520d 5 trepte
Extrem de spatioasa si fata si spate.Are consumul cel mai mare dintre toate 3
oras stiu ca 12 si afara cam 7. Motorul trage bine din toate pozitiile
Suspensia face treaba buna si la denivelari si ca sportivitate.
VW Passat TDI am mers numai cu modelul anterior,
trage ok, dar ca acceleratie pe autosrada, ajungea destul de greu pe la 180, in schimb era liniste in el la viteza aia.
Cam cu astea am rams in cap dupa drumurile cu masinile respective.
Personal in acest moment as merge pt 520.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:As alege A4 sau VectraC GTC. 2.0d 150CP de la BMW 2001-2003 a fost un dezastru, mult mai mare ca 1.9CDTI 150CP din 2005-2006, cad turbinele invariabil..
stii ca nu are rost sa-ti raspund....
Octav on topic, impresiile mele:
*fac precizarea ca nu pot digera cei 4 cilindri de la bmw, pt simplul motiv ca nu e bmw
1. Seria 3(2004)- Scaune foarte bune, ergonomie buna, spatiu si pozitie de condus misto pt aia din fata, spatiu civilizat pt aia din spate(insa ramane o masina din clasa ei, adica cu spatiude cacao din pct meu de vedere), antifonare f. buna mai ales pt diesel, capacitate a portbagajului mai mica decat la concurenta300 de l( C Klasee, Alfa 156 sau A4 cu 445 l). In varianta de baza e saraca insa are 6 airbaguri, abs si imobilizator
Parerea mea: Mi-ar place un 325/330 si daca mai scrie si XI pe spate ar fi cireasa de pe tort
2.Seria 5(2003,E39)- Nu mai vb de ergonomie si de cum te simti cand conduci un 5 intretinut. In spate locul este incomparabil py pasageri cu cel de la seria 3, iar portbagajul e unul dintre cel mai mare din clasa lui. Atentie la tapiseria de piele daca are, pt ca nu a fost unul din punctele forte ale modelului. Majoritatea care le-am vazut tapiseria in stare impecabila, fusesera la reconditionat. A avut la vremea lui 4,5 stele la testele de siguranta fiind unul dintre cele mai sigure modele de pe piata la acel moment.
Motorizarile intr-adevar cu probleme, care au facut istorie la seria 5 in sens negativ, au fost 528i(nu 520d cum zic cei de aici si le recomand sa citeasca presa de specialitate)
deaseemenea evita sa iei petarde cu kit M5 vezi Doamne, asta daca nu stii si nu ai convingerea ca este de origine. Strica f. mult aspectul acestei masini, tiganelile alea
3. Seria 5(2004,E60)- Spatios, confortabil, construit numai cu materiale de calitate, nu ai ce sa-i reprosezi acestei masini. Crede-ma ca ma gandeam sa-mi iau vreo masina sport de macar 200 de cp si care sa stea pe sosea lipita si sa-mi ofere senzatii....copilarii....Te maturizezi in momentul in care ai plecat la drum cu 530d...Zambesti la astia micii cu masini in doua usi carora le clantane dintii pe gropi...Te uiti intelegator de genul lasa ma ca am crezut si eu in mos craciun odata. Revenind la masina ce sa-ti zic....ca o sa ai impresia ca s-a asfaltat Buzaul cap coada? Ca o sa ai impresia pe DN10 ca poti ajunge intr-o ora jumate la Brasov? Ca o sa ai impresia ca acea cutie de viteza steptronic sau chiar si autmata simpla, a fost facuta sa se conecteze la creierul tau astfel incat anticipeaza extraordinar ce vrei sa faci in urmatoarea secunda si cum vrei sa schimbi in urmatoarea depasire, chiar si la mustata ?
Masina e vis, una peste alta trebe vazuta foarte atent la partea de senzori si soft unde a avut probleme si in general la partea electronica, iar un test facut cu acuratete iti zice la ce mama a supt masina aia in fabrica
Studieaza forumul bmw daca te hotarasti pt si cere-le parerea asupra masinilor vizionate ca aia viseaza bmw
4. Audi A4(2004)- Chiar daca nu mai are rost dupa E60 sa vb de alta masina iti zic ca nu este atat de silentioasa ca rivala seria 3, insa este foarte spatioasa si foarte luxoasa chiar si pe modelele mai putin echipate. Scaunele, pozitia de condus si materialele iti dau aceasta senzatie. parerea mea ca motorul de kko se numeste 2.0 aspirat benzina care e foarte incet, iar 1.9 tdi chiar daca e mai zgomotos, compenseaza prin economie. Suspensia e masa, se comporta f. bine pe gropi, insa e f. costisitoare.
Restul masinilor nu mai are rost sa imi dau eu cu parerea, insa inca o chestie: Daca nu ai banide E60 sau daca nu ai bani macar de un E39 intretinut si asupra caruia sa nu ai ducbii si daca te incadrezi numai la restul masinilor din comparatie,extinde-o putin si mergi sa vezi si sa conduci si un Saab 9-3(chiar si cu motor de 2.2d) sau un Signum. O sa-ti placa sigur
Later edit: Cel mai simplu test app de cat de bine e facut un Signum sau un Saab 9-3 a fost urmatorul: Mergeam cu Passatul sau Golful sau Astra Hpe zapada din aia topita sau pe sosea acoperita cu namol de la tractoarele iesite in carosabil si aveam impresia din cauza zfomotului ca ma murdaresc pe picioare:) . Mergi cu Signum si vei vedea ca e atat de bine antifonata, incat ori ca mergi pe asfalt uscat, ori ca mergi pe clisa nu se aude nimic. E chestie de clasa si de calitate
- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
bertone a scris:
stii ca nu are rost sa-ti raspund....
dodo_13 a scris:As alege A4 sau VectraC GTC. 2.0d 150CP de la BMW 2001-2003 a fost un dezastru, mult mai mare ca 1.9CDTI 150CP din 2005-2006, cad turbinele invariabil..
stii ca nu are rost sa-ti raspund....
http://www.carsurvey.org/re.../r26421/comments/
http://www.carsurvey.org/re...r120009/comments/
http://www.carsurvey.org/re.../r81079/comments/
http://www.whatcar.com/car-...s-reviews/23687-2 :
320d 150CP:
I bought an 03 320D which suffered turbo failure the next day. Am I unlucky - just google 320D and see what comes up. German build quality, ultimate driving machine - tell you what my first car an 01 Hyundai accent was 10 times more reliable than this heap of expensive metal. Avoid LIKE THE BUBONIC PLAGUE"
320d 136CP:
I own a 3 Series. The engine seized on me. The car is fantastic to drive but the reliability has been shocking lately: first of all the turbo blew up, then the front pipe of the exhaust, then the alternator and now the engine. Shocking reliability for a BMW. Ridiculous car. I'll never have another one
320d:
Gear box prob was torque convertor. Had gear box rebuilt £2500 !! Makes it an expensive buy.Want my Mondeo back.
Stiu, stiu, is aia de la VAG si GM care au bagat review-urile astea, de altfel masina e perfecta.
De fapt, e mult mai simplu. Da cautare pe google dupa "320d turbo failure":
http://www.dooyoo.co.uk/cars/bmw-320d/1029278/
http://www.consumeractiongr...wthread.php?47586
http://www.ciao.co.uk/BMW_320d__Review_5583186
http://www.bmwland.co.uk/ta...topic.php?p=23382
...
Dar si astea is probabil vreo 2 cazuri multiplicate de vreo 1000 de ori de niste soferi incompententi cu ajutorul celor de la Mercedes si Audi...
Si cateva intrebari despre seria 3:
1. De ce trebuie sa conduci din pozitie oblica? Banuiesc ca s-au facut mii de studii de specialitate de vreme ce pedalele sunt inghesuite spre dreapta.
2. Cate persoane bagi in seria 3 in spate si cum e cu locul pentru cap daca persoanele trec de 1.75m?
3. Daca bordul de la AstraH e anost, cum naiba e ala de la seria3? Boring to death?
P.S. Stii bine ca's "mort" dupa comentarii bazate pe o singura experienta. Mai vorbim cand se strica ceva la BMW-ul tau.
P.S.2. Incearca o cautare pe google cu "saab electrical issues", o sa fie interesant.
P.S.3. ?
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
unele din bmw 320d de prin 2002 sau pana in 2003 au faimoasa pompa vp44.deci clar nu! se mai gaseste si pe a6 2,5 tdi.
@octav eu zic A4. sunt o groaza pe la taxi pe aici si in ce stil sunt conduse tin foarte bine.unele au si peste 300 000 km.
cam scumpa suspensia aia (la fel si la passat).
A4 si passat pana in 2004 mai au o buba.pica calculatorul confort.e sub mocheta sofer si intra apa in el.asta mai ales daca scurgerile suportului de baterie sunt infundate. vestea buna e ca nu costa mai mult de 1200 ron nou.unele se pot depana.
@octav eu zic A4. sunt o groaza pe la taxi pe aici si in ce stil sunt conduse tin foarte bine.unele au si peste 300 000 km.
cam scumpa suspensia aia (la fel si la passat).
A4 si passat pana in 2004 mai au o buba.pica calculatorul confort.e sub mocheta sofer si intra apa in el.asta mai ales daca scurgerile suportului de baterie sunt infundate. vestea buna e ca nu costa mai mult de 1200 ron nou.unele se pot depana.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
OK incerc sa-ti raspund si incerc sa organizez informatia de asa natura incat sa se inteleaga:
1.Sub aspect tehnic, ceea ce fac unii se numeste frectie la picior de lemn, din simplul motiv ca inca nu exista un Guru(cu G) printre noi care sa DECRETEZE cum ca: din pdv statistic la 320 d au cazut 3.567.900 de turbine in primii 5 ani de proaste, iar la Vectra CDTI au cazut 4mil jumate de volante in 180.000 de km ca-s de cacat.
Tot la fel nu o sa vina nimeni care sa instituie o regula general valabila conforma careia TREBUIE sa pice turbina, TREBUIE sa pice volanta si TREBUIE sa ne bagam in c*r tija swirl ca altfel nu mai merge masina!
Probleme pe lumea astea de la mecanicii de pe forumuri care ridica informatia la nivel de DECRET sunt la toate marcile: Vezi saracia de Tucson unde pica cutia de transfer ca e ...hyundai domle... vezi saracia de astra h 2004-2007 primavara unde pica CIM-ul ca trebuie sa pice....vezi volanta sau trbina de mai sus...
Cert este ca o sa fie unii ca mine, carora nu la toate astra H le-a picat CIM-ul chiar daca era din anii de mai sus... Sau carora nu le-a picat volanta la 1.9 tdi asa cum TREBUIE sa faca....
Asa ca stimabile nu vorbesc din experienta unei singure masini cum ai zis....E ca la femei, aceeasi frustrare...Ca cica ia uite domle n-ai avut decat una si vorbesti tu......Pai n-ai „expertiza” ca sa fiu si eu la moda dar nu-i pr ca nu sufar de multe ...masini avute
2.Alt aspect tinand cont de pct 1 este ca nu ai cum sa-ti iei o masina perfecta. Acest model, fabr intre 2002 si 2006 a fost perfect. Nici ulei nu trebuie sa-i puneti ca nu se strica. NU EXISTA ASA CEVA
Avand in vedere ca alegerea se va face sub alte ratiuni decat cea tehnica 100%, este clar ca cea mai mare ponedere o va avea alegerea facuta cu inima. Dealtfel cred ca este mai mult decat evident in postul meu anterior, faptul ca argumente tehnice au fost mai putine, ponderea fiind a celor ce tin de „corazon”.
Asa ca daca imi zici astazi sa dau search pe google la „saab electrical issue”, iar in noaptea asta pica mostenirea grasa pe mine, crede-ma ca m-ar durea la cuc de issue si maine m–as duce sa-mi iau un AeroX chiar si second. Sau poate ai impresia ca vreau sa-mi iau o masina perfecta.....Sau poate ai impresia ca exista macar...... Pt ca daca ar fi fost asa cum zici tu si lumea ar fi gandit macar in proportie de 50% asa cum gandesti tu, crede-ma ca bertone care a luat un cacat, l-a invelit in poleiala si i-a pus numele de GT, ar fi dat faliment. Insa, noi prostimea care nu cautam perfectiunea intr-un fier si facem alegerile cu inima dupa cum am mai spus, mai luam si cate un GT ce sa-i faci...(vb de alfa)
In concluzie la pct 1 si 2, avand in vederea expertiza mea mica si faptul ca nu am vazut la noi in sat decat o masina, nu mai decreta atat de convins si nu mai arata cu degetul la aia cu bordul stramb....Pt ca...crede-ma, steptronicul este atat de destept si are atata tehnologie, cat vreun lot intreg de astra h. Nu mai vb de tractiune integrala la fraierii aia de au „electrical issue” si e vai de mama lor ca-i cumpara chineizi maine poimaine. Si mai crede-ma ca lasand la o parte „tehnicul”, cutia aia chiar simte ce gandesti . Eu am zis ca daca-mi facea si doua oua prajite, nu-mi mai trebuia nimic.
3.Te rog sa nu-mi raspunzi iar cu linkuri catre trenul de rulare moale al nu stiu cui model care sta prost pe curbe sau catre tija swirl care nu stiu nici ce draq este sau cat face in a-5-a cdti de la 70 la 120, calculat in milisecunde si raportat la mai stiu eu ce dracii tehnice, ca sincer, nu am nervi....
Eu nu am zis decat ca-i o masina misto, chiar daca are pedalele strambe ...Ce vrei daca aia-s niste tampiti si pun inca de pe ursulet bordul si pedalele strambe...... N-au specialisti
1.Sub aspect tehnic, ceea ce fac unii se numeste frectie la picior de lemn, din simplul motiv ca inca nu exista un Guru(cu G) printre noi care sa DECRETEZE cum ca: din pdv statistic la 320 d au cazut 3.567.900 de turbine in primii 5 ani de proaste, iar la Vectra CDTI au cazut 4mil jumate de volante in 180.000 de km ca-s de cacat.
Tot la fel nu o sa vina nimeni care sa instituie o regula general valabila conforma careia TREBUIE sa pice turbina, TREBUIE sa pice volanta si TREBUIE sa ne bagam in c*r tija swirl ca altfel nu mai merge masina!
Probleme pe lumea astea de la mecanicii de pe forumuri care ridica informatia la nivel de DECRET sunt la toate marcile: Vezi saracia de Tucson unde pica cutia de transfer ca e ...hyundai domle... vezi saracia de astra h 2004-2007 primavara unde pica CIM-ul ca trebuie sa pice....vezi volanta sau trbina de mai sus...
Cert este ca o sa fie unii ca mine, carora nu la toate astra H le-a picat CIM-ul chiar daca era din anii de mai sus... Sau carora nu le-a picat volanta la 1.9 tdi asa cum TREBUIE sa faca....
Asa ca stimabile nu vorbesc din experienta unei singure masini cum ai zis....E ca la femei, aceeasi frustrare...Ca cica ia uite domle n-ai avut decat una si vorbesti tu......Pai n-ai „expertiza” ca sa fiu si eu la moda dar nu-i pr ca nu sufar de multe ...masini avute
2.Alt aspect tinand cont de pct 1 este ca nu ai cum sa-ti iei o masina perfecta. Acest model, fabr intre 2002 si 2006 a fost perfect. Nici ulei nu trebuie sa-i puneti ca nu se strica. NU EXISTA ASA CEVA
Avand in vedere ca alegerea se va face sub alte ratiuni decat cea tehnica 100%, este clar ca cea mai mare ponedere o va avea alegerea facuta cu inima. Dealtfel cred ca este mai mult decat evident in postul meu anterior, faptul ca argumente tehnice au fost mai putine, ponderea fiind a celor ce tin de „corazon”.
Asa ca daca imi zici astazi sa dau search pe google la „saab electrical issue”, iar in noaptea asta pica mostenirea grasa pe mine, crede-ma ca m-ar durea la cuc de issue si maine m–as duce sa-mi iau un AeroX chiar si second. Sau poate ai impresia ca vreau sa-mi iau o masina perfecta.....Sau poate ai impresia ca exista macar...... Pt ca daca ar fi fost asa cum zici tu si lumea ar fi gandit macar in proportie de 50% asa cum gandesti tu, crede-ma ca bertone care a luat un cacat, l-a invelit in poleiala si i-a pus numele de GT, ar fi dat faliment. Insa, noi prostimea care nu cautam perfectiunea intr-un fier si facem alegerile cu inima dupa cum am mai spus, mai luam si cate un GT ce sa-i faci...(vb de alfa)
In concluzie la pct 1 si 2, avand in vederea expertiza mea mica si faptul ca nu am vazut la noi in sat decat o masina, nu mai decreta atat de convins si nu mai arata cu degetul la aia cu bordul stramb....Pt ca...crede-ma, steptronicul este atat de destept si are atata tehnologie, cat vreun lot intreg de astra h. Nu mai vb de tractiune integrala la fraierii aia de au „electrical issue” si e vai de mama lor ca-i cumpara chineizi maine poimaine. Si mai crede-ma ca lasand la o parte „tehnicul”, cutia aia chiar simte ce gandesti . Eu am zis ca daca-mi facea si doua oua prajite, nu-mi mai trebuia nimic.
3.Te rog sa nu-mi raspunzi iar cu linkuri catre trenul de rulare moale al nu stiu cui model care sta prost pe curbe sau catre tija swirl care nu stiu nici ce draq este sau cat face in a-5-a cdti de la 70 la 120, calculat in milisecunde si raportat la mai stiu eu ce dracii tehnice, ca sincer, nu am nervi....
Eu nu am zis decat ca-i o masina misto, chiar daca are pedalele strambe ...Ce vrei daca aia-s niste tampiti si pun inca de pe ursulet bordul si pedalele strambe...... N-au specialisti
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ei, asa mai vorbim. Dupa cum am spus si in alte parti, prefer BMW oricand. Singura problema ca nu as lua niciodata 320d din 2001-2003, indiferent de cate oua imi prajeste. Atat am spus si asta sustin in continuare.
Imi pare rau ca am umplut topicul cu linkuri, dar nu e in stilul meu sa raspund fara argumente. Iar un "stii ca nu are rost sa-ti raspund..." cere argumente.
Eu mi-as luat M5, nu AeroX, daca tot vorbim de mostenirea aia. Dar aici omul nostru vorbeste de masini diesel in maxim 10mii euro, nu de rachete. Adica il intereseaza partea financiara cel putin la fel de mult cat partea de "corazon".
Imi pare rau ca am umplut topicul cu linkuri, dar nu e in stilul meu sa raspund fara argumente. Iar un "stii ca nu are rost sa-ti raspund..." cere argumente.
Eu mi-as luat M5, nu AeroX, daca tot vorbim de mostenirea aia. Dar aici omul nostru vorbeste de masini diesel in maxim 10mii euro, nu de rachete. Adica il intereseaza partea financiara cel putin la fel de mult cat partea de "corazon".
heliu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Ei, asa mai vorbim. Dupa cum am spus si in alte parti, prefer BMW oricand. Singura problema ca nu as lua niciodata 320d din 2001-2003, indiferent de cate oua imi prajeste. Atat am spus si asta sustin in continuare.
Imi pare rau ca am umplut topicul cu linkuri, dar nu e in stilul meu sa raspund fara argumente. Iar un "stii ca nu are rost sa-ti raspund..." cere argumente.
Eu mi-as luat M5, nu AeroX, daca tot vorbim de mostenirea aia. Dar aici omul nostru vorbeste de masini diesel in maxim 10mii euro, nu de rachete. Adica il intereseaza partea financiara cel putin la fel de mult cat partea de "corazon".
Imi pare rau ca am umplut topicul cu linkuri, dar nu e in stilul meu sa raspund fara argumente. Iar un "stii ca nu are rost sa-ti raspund..." cere argumente.
Eu mi-as luat M5, nu AeroX, daca tot vorbim de mostenirea aia. Dar aici omul nostru vorbeste de masini diesel in maxim 10mii euro, nu de rachete. Adica il intereseaza partea financiara cel putin la fel de mult cat partea de "corazon".
Nu ai inteles, din motivul ca nu citesti cu atentie.....Nu ai facut-o nici la primul post si nici acum la al doilea
1. Cand am zis de oua prajite m-am referit la steptronicul de pe E60.
2. 320d 2001 - 2003 asa cum i-am zis si lui, nici pe mine nu m-ar incanta. Si am descris putin impresiile mele despre seria 3 anterior, indiferent de motorizare. Dar i-am precizat ca daca vrea sa se simta ca intr-un bmw, pe seria 3 e de preferat 325 sau 330 si daca ar mai fi si xi s-ar rupe filmul. Oricum este clar ca chiar si cu un motor de 2.0D, oricum e alta mancare de peste fata de omologul de la opel sau vw din acelasi an si asta din prisma dotarilor si a optionalelor care in acel moment la opel nu erau. Adica cand vezi harman&kardon pe twiterele din usile fata si cand ii mai si dai play s-a rupt filmul
offtopic: din pacate opelul de0abia pe insignia si de-abia anul asta s-a gandit sa ofere optional un sistem audio civilizat
3. Omul nostru vorbea de diesel in maxim 10.000 euro, iar in primul post i-am recomadat un 9-3 cu electrical issue, poate 1,9(cu toate ca z20net e o placere si nu consuma atat de mult). La banii aia te arunci la saab din 2006+ si chiar daca mai pica ceva issue pe la becuri , volanul in doua culori, pielea de la echiparea vector, sistemul audio bose si nightpanelul te fac sa uiti
parerea mea......
4. orice amarat der seria 3 are dsc. am mers iarna pe paraul rece cu gume de iarna si nu am simtit alte felinguri fata de tractiunea fata... Si am plecat cu idei din alea preconcepute de genul aoleu sa bag sacul de nisip in portbagaj sau alte balarii