- VEMANIS
- OP
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
Andrei_1987- Suspendat
- 2 mesaje
- din 25 Jun 2009
- Calibra 1992 c20xe
- Ilfov
Andrei_1987- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2009
- Mesaj Privat
alexandru2000- Suspendat
- 43 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Astra 1993
- Prahova
alexandru2000- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
dandsp- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Botosani
- Masina: Calibra 1994 c2one/c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
WEE- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
alexandru2000- Suspendat
- 43 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Astra 1993
- Prahova
alexandru2000- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- OP
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
- faurionutz
- **
- 59 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Calibra 1997 X20XEV
- Suceava
faurionutz
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
alexandru2000- Suspendat
- 43 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Astra 1993
- Prahova
alexandru2000- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
eu ti-as recomanda un F20 in stare buna, e un compromis ok intre acceleratie si viteza de croaziera
din ce am testat un F20 normal de astra gsi ar fi asa: I - ~55, II - 100, III - ~155, IV - 200 , V 230 si nu mai tragea motoru ca mai aveam ture era undeva in jur de ~6300rpm
am inteles ca ar fi pinioanele mai tratate si mai tari in F20 fata de F16... oricum un x20xev nu va sparge nici cutia F20 nici F16
din ce am testat un F20 normal de astra gsi ar fi asa: I - ~55, II - 100, III - ~155, IV - 200 , V 230 si nu mai tragea motoru ca mai aveam ture era undeva in jur de ~6300rpm
am inteles ca ar fi pinioanele mai tratate si mai tari in F20 fata de F16... oricum un x20xev nu va sparge nici cutia F20 nici F16
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
parerea mea: f18 e cea mai buna k de aia au creat-o inginerii..pt motorul asta.
Colegul de mai sus zicea ca "la f16 wr in treapta 5 la 3000 ture ai 150 km/ora. " pai si te faci cand esti cu a 4-a, 4000 rpm si cam 110 (nush exact) ..si ii dai a 5-a, scade turatia pe la 2000 si s-a naibii tot...parerea mea, nu dati cu pietre.
Colegul de mai sus zicea ca "la f16 wr in treapta 5 la 3000 ture ai 150 km/ora. " pai si te faci cand esti cu a 4-a, 4000 rpm si cam 110 (nush exact) ..si ii dai a 5-a, scade turatia pe la 2000 si s-a naibii tot...parerea mea, nu dati cu pietre.
- VEMANIS
- OP
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
Desi am avut oferte pentru cutii F16, dar lipsa banilor isi spune cuvantul, pe praful asta....inclin sa raman deocamdata la F18-ele meu, care se pare ca este CR din fabrica (conform documentatiilor mele). De testat, am testat asa:
Tr.1 - 55-60 km/h;
Tr.2 - 100-105 km/h;
Tr.3 - 155 km/h;
Mai departe nu am verificat. De notat, ca aceste viteze sunt luate de pe ceas, motorul dus pana foarte aproape de limitare (6 mii si ceva, aproape 7 mii), gume 205/50 R16 si 225/50/ R16. Indicatiile vitezometrului sunt foarte apropiate de cele ale GPS-ului, asa ca le iau drept referinta.
Nu as refuza nici o F20 in stare buna. In orice caz, trebuie inlocuit kitul de ambreiaj.
Tr.1 - 55-60 km/h;
Tr.2 - 100-105 km/h;
Tr.3 - 155 km/h;
Mai departe nu am verificat. De notat, ca aceste viteze sunt luate de pe ceas, motorul dus pana foarte aproape de limitare (6 mii si ceva, aproape 7 mii), gume 205/50 R16 si 225/50/ R16. Indicatiile vitezometrului sunt foarte apropiate de cele ale GPS-ului, asa ca le iau drept referinta.
Nu as refuza nici o F20 in stare buna. In orice caz, trebuie inlocuit kitul de ambreiaj.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- OP
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri! Ideea nu era ca imi trebuie o cutie mult mai rezistenta decat F18, deoarece mai am una de rezerva, deci nu-i bai. Ma gandeam sa o fac mai zvelta un pic, iar conform spuselor colegilor din Anglia de pe un alt forum, cea mai potrivita ar fi F20, plus ca este si mult mai robusta, iar schimbatul treptelor se face mai usor decat la F18. In combinatie cu volanta si kit de ambreiaj de C20NE, cica ar fi o mare jmecherie masina. In fine, toate astea or sa isi aibe locul pe masina in primavara. Vedem atunci! Bafta!
- astragsisfi
- *
- 26 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Astra
- Prahova
astragsisfi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
sa sti ca nu va fi mai zvelta masina ta cu un F20... exact aceleasi trepte de viteza vei avea si la f20 adica I ~50, II ~100, 3 ~155, 4 200 si 5 cat duce motoru, si nu cred ca intra mai bine in viteze decat f18, in schimb anglezii au dreptate cu volanta de C20NE prima generatie adica de pana in 92, e mai usoara si chiar ca se va simti un zvac la demaraj, si ca ambreiaj ti-as recomanda LUK (un pic mai scump decat sachs dar se merita)
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- OP
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
astragsisfi a scris:sa sti ca nu va fi mai zvelta masina ta cu un F20... exact aceleasi trepte de viteza vei avea si la f20 adica I ~50, II ~100, 3 ~155, 4 200 si 5 cat duce motoru, si nu cred ca intra mai bine in viteze decat f18, in schimb anglezii au dreptate cu volanta de C20NE prima generatie adica de pana in 92, e mai usoara si chiar ca se va simti un zvac la demaraj, si ca ambreiaj ti-as recomanda LUK (un pic mai scump decat sachs dar se merita)
Din ce stiu, volanta de NE pe care am facut-o rost pare destul de usoara comparativ cu cea a XEV-ului, deci rezultat pozitiv va fi cu siguranta, Cat despre cutie, se spune de catre cei ce au efectuat deja schimbul pe masinile lor, ca va fi mai zvelta, va intra mai usor in viteze (confirm asta, deoarece la C20XE-ul meu mai vechi gaseam treptele mai usor decat la actuala) si masina va merge altfel la viteze de croaziera. Acum, Dumnezeu cu mila, daca gasesc o cutie F20 buna pana termin cu ce mi-am propus, o pun pe aceea, daca nu iau kitul de ambreiaj pt C20NE(indiferent de cutie) impreuna cu volanta si pun tot F18-ele. Asta-i tot. Vedem atunci rezultatele. Numai bine!
- astragsisfi
- *
- 26 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Astra
- Prahova
astragsisfi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
acuma depinde ce cutie F20 gasesti... mai greu sa gasesti una tipla avand in vedere ca au fost puse de fabrica numai pe c20xe si deci sunt alergate, dar daca iti gasesti una si curge uleiu curat din ea si intra bine in viteze atunci e treaba buna, daca nu ramai pe F18.
cat despre ambreiaj sa sti ca nu conteaza ce cutie folosesti, ambreiaju e tot cel de c20ne ca sa se lege cu volanta (nu are treaba cutia)
spor la schimbat
cat despre ambreiaj sa sti ca nu conteaza ce cutie folosesti, ambreiaju e tot cel de c20ne ca sa se lege cu volanta (nu are treaba cutia)
spor la schimbat
- VEMANIS
- OP
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat