- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
salutare tuturor!
am vandut opelul din dotare si momentan ma dau cu un matiz, iar in curand cu o fabia htp. motivul vanzarii: sunt la 10 minute de mers pe jos de serviciu, deci nu isi mai avea rostul sa mai tin un motorinar, desi mergea foarte bime, cu exceptia senzorului de la pedala de acceleratie, care se cam juca cu nervii mei. oricum am tinut-o mai mult de concedii. numai ca, chiar in ziua vanzarii, clientul, doctor serios, care o luase pentru fiul lui, a scos-o in afara la proba, sa vada ce poate masina. de fapt, fiul lui o conducea. si, surpriza: la 150 km/h, i s-a aprins checkul, a dus-o pe tester, si de acolo a inceput nebuloasa: e pompa de vacuum, ba nu e, e valva EGR, ba nu, ca da valori sub 5%...
in fine, s-a ajuns la concluzia ca trebuie curatata garnitura de admisie. au facut si asta, si tot degeaba. acum sta cu capota ridicata si inginerii se scarpina in cap. toate posibilitatile indicate de tester (malfunction 2) s-au dovedit invalide. deci, teoretic, masina merge, numai ca nu e chiar asa.
sincer, imi pare rau ca n-a apucat macar o zi sa se bucure de masina. km reali sunt 100.000, prin urmare suspectez a fi vreo chichita. circuitul de vacuumm este etans, nu are scapari. s-a intalnit cineva cu situatia asta? searchul nu m-a ajutat in niciun fel.
asa ca de-acum o sa va vizitez mai rar, dar cu acelasi interes.
multumiri moderatorilor si lui sorin666, luciani67, ktapet si chiciuc.
numai bine tuturor, cu multi km si decat cu evenimente placute!
am vandut opelul din dotare si momentan ma dau cu un matiz, iar in curand cu o fabia htp. motivul vanzarii: sunt la 10 minute de mers pe jos de serviciu, deci nu isi mai avea rostul sa mai tin un motorinar, desi mergea foarte bime, cu exceptia senzorului de la pedala de acceleratie, care se cam juca cu nervii mei. oricum am tinut-o mai mult de concedii. numai ca, chiar in ziua vanzarii, clientul, doctor serios, care o luase pentru fiul lui, a scos-o in afara la proba, sa vada ce poate masina. de fapt, fiul lui o conducea. si, surpriza: la 150 km/h, i s-a aprins checkul, a dus-o pe tester, si de acolo a inceput nebuloasa: e pompa de vacuum, ba nu e, e valva EGR, ba nu, ca da valori sub 5%...
in fine, s-a ajuns la concluzia ca trebuie curatata garnitura de admisie. au facut si asta, si tot degeaba. acum sta cu capota ridicata si inginerii se scarpina in cap. toate posibilitatile indicate de tester (malfunction 2) s-au dovedit invalide. deci, teoretic, masina merge, numai ca nu e chiar asa.
sincer, imi pare rau ca n-a apucat macar o zi sa se bucure de masina. km reali sunt 100.000, prin urmare suspectez a fi vreo chichita. circuitul de vacuumm este etans, nu are scapari. s-a intalnit cineva cu situatia asta? searchul nu m-a ajutat in niciun fel.
asa ca de-acum o sa va vizitez mai rar, dar cu acelasi interes.
multumiri moderatorilor si lui sorin666, luciani67, ktapet si chiciuc.
numai bine tuturor, cu multi km si decat cu evenimente placute!
- musicall
- **
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Salut si hai sa iti spun o poveste lunga si interesant,acum aproape un an cind dadeam talpa pe autostrada la 160 imi apare cheita toate bune mai merg asa 5 km si se stinge(nici o modificare in mersul masinii) dupa ceva timp iar drum lung iar aceiasi treaba si tot asa,singura chestie era ca se aprindea la viteza din ce in ce mai mica pina a ajuns sa se aprinda si la 110km ,socrumiu mecanic vechi imi zice ba este uleiu ,eu nu ca senzoru nistiu care si etc,oricum o tineam pe amea sus si tare,oricum ma duc cu ea la service si o bag pe tester si ce crezi ca imi apare knock senzor error nustiu ce cod,zic toate bune,socrumiu la fel ba vezi ca e uleiu eu nimic o tinewam pe amea si buna,pina la urma dupa ce merge si el cu ea
trage pe dreapta si imi arata uleiu care era "apa" si constat eu fruymusel ca uleiul care lam pus era expirat de aproape 2 ani,si am fugit repede si am pus cel mai bun castol de diesel care lam gasit si vad ca momentan e liniste.
Oricum problemele la opeluri in general apar la paretea electronica asa ca uitete cu atentie si nu lasa masina pe mina la ciobani ca oricum nu stiu sai faca nimic,pina si o nenorocita de eroare trebuie interpretata corespunzator ca altfel nui dai de cap
Sanatate si multa bafta,oricum ai vindut-o nuti mai bate capu se mai intimpla,iar daca doctorul vroia masina buna terebuia sa se duca sa isi ia noua.
Si nu uita OPEL RULES
trage pe dreapta si imi arata uleiu care era "apa" si constat eu fruymusel ca uleiul care lam pus era expirat de aproape 2 ani,si am fugit repede si am pus cel mai bun castol de diesel care lam gasit si vad ca momentan e liniste.
Oricum problemele la opeluri in general apar la paretea electronica asa ca uitete cu atentie si nu lasa masina pe mina la ciobani ca oricum nu stiu sai faca nimic,pina si o nenorocita de eroare trebuie interpretata corespunzator ca altfel nui dai de cap
Sanatate si multa bafta,oricum ai vindut-o nuti mai bate capu se mai intimpla,iar daca doctorul vroia masina buna terebuia sa se duca sa isi ia noua.
Si nu uita OPEL RULES
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
toma_marius a scris:
daca doctorul vroia masina buna terebuia sa se duca sa isi ia noua.
daca doctorul vroia masina buna terebuia sa se duca sa isi ia noua.
hai mah nu fii rautacios... ii dadura de cap pana la urma, dupa ce se stranse toata suflarea din atelier pe langa masina: era un senzor de la turbina. toata distractia il costa vreo 5 milioane si doua zile pierdute prin service. acum omul vrea jumate din suma asta, ca zice ca asa e etic. io zic ca e riscul masinilor sh, cu atat mai mult cat nu aveam habar de defectiune. voi ce ziceti?
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
viteza max in ro e 130,daca o luam la lege.el face o constatare nelegala,
circulind cu 140 pe drum public.
apoi,mersul cu 140 nu e tipic pentru ro-max pe autoband e 130.
si in germania e asa,ca daca ai stiut si ai ascuns un defect major cu posibile implicatzii pe sigurantza circulatziei sau structural-ex accident mascat care a scos masina din geometrie-atunci in 6 luni trebuie sa repari
in ce service vrea cumparatorul.
apoi,masina o fi costat 14.000 noua iar acum ai dat-o cu 3500 ,sa zicem
unde se tzine cont de uzuri-iar asta e o uzura.
ca sa nu-tzi faci moara in cap,da-i max un milion si scrie pe contract
ca vazut-placut-cumparat si alte pretentzii nu mai are.
circulind cu 140 pe drum public.
apoi,mersul cu 140 nu e tipic pentru ro-max pe autoband e 130.
si in germania e asa,ca daca ai stiut si ai ascuns un defect major cu posibile implicatzii pe sigurantza circulatziei sau structural-ex accident mascat care a scos masina din geometrie-atunci in 6 luni trebuie sa repari
in ce service vrea cumparatorul.
apoi,masina o fi costat 14.000 noua iar acum ai dat-o cu 3500 ,sa zicem
unde se tzine cont de uzuri-iar asta e o uzura.
ca sa nu-tzi faci moara in cap,da-i max un milion si scrie pe contract
ca vazut-placut-cumparat si alte pretentzii nu mai are.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
pai omul nu stia decat de un senzor de la turbosuflanta ca i-a fost inlocuit. diagnoza era 600.000, curatatul rampei de admisie era 900.000, iar ce ramane pana la 5.300.000 inseamna ca era senzorul. nici eu nu stiu care, pentru ca atunci cand am fost in service sa vad ce are masina, ii desfaceau injectoarele. inseamna ca au luat-o din aproape in aproape pana i-au dat de cap.
@chiciuc - ti-am dat un pm
@chiciuc - ti-am dat un pm
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
azi m-am intalnit cu omul si mi-a aratat senzorul schimbat. pe deviz scria: inlocuit senzor turbina. pret 320 RON. restul pana la 530 RON era manopera. Era un tub in forma de L (5-7 cm) care avea pe o parte trei lamele metalice, iar pe cealalta un fel de supapa de cauciuc cu un inel verde. senzorul era marca bosch. cam atat.