Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:jammin,
Vezi ca sint citiva care si-au desfacut ECU sa le refaca lipiturile, poate rogi pe unul din ei sa iti dea pozele.
Cred ca intelegi ideea, observ ca esti istet.

Acum ca am avut ceva timp, m-am obosit eu, sa vad daca intr-adevar e greu de gasit si uite ce am gasit :

BUK7526-100B - TrenchMOS standard level FET - NXP Semiconductors

http://www.alldatasheet.com...BUK7526-100B.html


Pe tranzistorul lui scrie 7256, iar tu i-au dat un datasheet pentru 7526...
Skip ads

  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Pe tranzistorul lui scrie 7256, iar tu i-au dat un datasheet pentru 7526...


si asta e adevarat
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat

















  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
nu am reusit sa gasim o continuitate la pinul din stanga al tranzistorului care a ramas pe placa, banuiala ar fi ca s-ar lega sub procesor, sau poate nu am cautat prea bine! cristi_bv stiu ca tu ma rugai sa caut continuitatile acelui tranzistor in speranta ca m-ai putea ajuta! Sper sa fie cat de cat lamuritoare pozele
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ca si dimensiuni ale tranzistorului este D2PAK incearca cu ce tia recomandat colegul de forum, nu am timp sa verific. In datasheetul respectiv este si varianta D2PAK.
Marea majoritate a pieselor pe acesta carcasa sunt regulatoare de tensiune sau posibil tranzistoare mosfet de putere.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
astept totusi parerea lui cristi_bv!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si ce crezi ca o sa-ti spuna, vazind niste poze ?

Acum, fara suparare, dar nivelul la care ai ajuns este peste ce poate electricianul tau.
Cu o sirma rosie si una albastra, nu o sa faci decit sa pierzi timpul.

Ti-am dat 2 linkuri foarte importante, unul cu producatorul piesei si nu mai raminea decit sa te duci la sectiunea auto si sa iei toti tranzistorii la rind.
Al doilea, direct cu piesa de care ai tu nevoie.

Tu trebuie sa identifici ce rol are piesa ta, e usor, te uiti pe circuit si vezi la ce pin ajunge circuitul, poate fi un comparator...

Inca ceva, ca poate am uitat, ce nu mai face ecu cu piesele arse ?
Intreb asta, ca poate ii dai o idee omului si il pui sa schimbe tranzistorul, de la q3 la q2, sa vezi daca mai sint si alte piese defecte, nu sa le masori cu sirmele...
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Acum ai ajuns la o faza destul de grea.Injectoarele (si toate iesirile din ECU) pleaca din TLE 6244,asa ca,trebuie verificate alimentarile pt acest CI.Are o alimentare de 5V si una de 12V.
Continuitatile pe care le-ati descoperit sunt doar partial corecte.Masurati de pe drena(radiatorul) tranzistorului pe care l-ati scos daca veti contiunuitate pana in pin 23 tle 6244.Masurati si rezistenta defecta si spuneti-mi ce valoare are.
PS:ce aparat de masura folositi?
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
e un multimetru fara sonde
gabriel am deschis absolut toate pdf-urile, din cate m-am priceput eu (adica deloc) am ales doar un singur tranzistor. Electricianul nu are rabdarea sa stam sa deschidem toate pdf-urile.
In primul rand vreau sa aflu daca e switch transistor sau power transistor.
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am un ECU de astra g cu imobilizator si cip. E posibil sa gasesti in el ce cauti sau nu, intereseaza-te.
ECU pe care il am a fost schimbat pentru ca aparea becul cu noxe in bord si nu mai tragea motorul cum trebuie, dupa parerea mea nu cred ca el era de vina dar nu se stie iar cel caruia i l-am schimbat cu altul sh a vandut masina peste o saptamana si nu stiu daca ECU era de vina.
In concluzie am un ecu de astra g cu defectul de mai sus daca crezi ca iti este de folos pentru piese da-mi un PM pentru pret.

Seria DJTX 09353489 Delphi delco electronix
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
jammin,
Daca e sa iei un sh, ai grija sa fie bun cel pe care il iei, altfel vei constata ca ai dat si bani si ai ramas cu 2 ecu defecte.

Pret informativ pentru un ECU bun este de 6-700 ron, asa cum spune colegul de pe pagina anterioara.

Nu mi-ai raspuns ce defect ai cu al tau ECU. de cind s-a ars tranzistorul, eram curios.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
inainte mi se oprea motorul din cand in cand daca nu era in viteza masina si ramanea martorul esp aprins timp de vreo 2 minute si cand dadeam cheie nu facea nimic cat era espul aprins. Acum de ceva timp imi murea foarte des chiar si in viteza, un meserias mi-a spus ca de vina sunt acele bilute de sub procesor ca ar fi desprinse, dar se pare ca ori si-a dat cu parerea ori nu a gasit acel tranzistor in scurt total.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok.
Primul lucru ce trebuia facut, era sa iei un ECU bun, si sa mergi o vreme, sa vezi daca e de la el sau nu.

Abia cind esti sigur te apuci sa repari poate se oprea din alte motive, eventual, da-l pe al tau la alta masina care stii ca merge bine.

Eu banuiesc ca tranzistorul respectiv este in plan secundar, ceva comparare de temperaturi sau impulsuri...
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
aproape am gasit ce imi trebuie, o sa postez in curand. este un mosfet power transistor, am gasit dupa compatibilitatea cu integratul ala tle 6209 R. Iar rezistenta aia o aflu si pe ea, nu cred ca o rezistenta oarecare, vad acus ce face. Eu sper ca maine sa incep lipiturile pe ecu, daca nu e plecat omu cu instrumentele de lucru.

PS: tranzistorul ala mi s-a topit din unul din motivele: ori cand mi s-a ars o bobina de inductie pe de injectorul 3 (asta nu am mai precizat) ori de la pornirea grea pt ca am tinut prea mult timp cheia(mai putin probabil). Daca nu reusesc weekendul asta sa rezolv problema, luni dimineata fac comanda de ECU nou, asa ca va rog sa imi sugerati un magazin unde piesele auto sunt mai ieftine (oricum ECU e numai pe original).
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Aha e mosfet, ma bucur ca mi-ai dat dreptate cind ti-am recomandat.
Spor la treaba.

Ecu gasesti la dezmembrari, e adevarat, nu are folie pe el...
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:Aha e mosfet, ma bucur ca mi-ai dat dreptate cind ti-am recomandat.
Spor la treaba.

Ecu gasesti la dezmembrari, e adevarat, nu are folie pe el...


nu am gasit in dezmembrari ECU ca al meu
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La dezmembrari nu se cauta la fata locului, ca ai sanse putine, vezi online.
http://www.dezmembrari24.ro...ari-auto_786.html

Aici ai incercat ?

http://www.ecu.ro/

Ai grija cind il cumperi, sa il iei cu tot cu cod de securitate, altfel vei mai da niste bani si la reprezentanta.

Intreaba si de IMMO si cipul din cheie cind il iei.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am incercat in multe locuri!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
si pe ebay ?
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
prin ce pini din mufele ECU-lui intra tensiunea de la baterie?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR