- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
Va salut
Am o vectra C 1.8 xe care imi fluctueaza foarte rau la relanti am martorul aprins in bord cel cu motorul. Din pacate locuiesc in Anglia si mecanicii de aici sunt extrem de superficiali. Am fost la reprezantanta cu ea si mi-au zis ca e Egr-ul asta dupa ce ii pusesem egr nou eu. Si au zis ca daca nu e original trebuie programat sa il recunoasca masina (mi se pare prosteala pe fata) , in fine am cumparat alt egr din dezmembrari de pe una identica cu a mea care avea putini km si nimic schimbat.
Relantiul si-l tine cand pornesc Ac-ul insa e destul de puturoasa ma gandesc ca poate se leaga.
Aici serice-urile nu prea se pricep sa iti gaseasca problemele si din comoditate poate nici nu se obosesc iti recomanda sa faci un test la reprezentanta sa iti zica care e buba si sa schimbi la ei. Iar aia la reprezentanta 2 ore s-au invartit pe langa ea si nu au descoperit nici de ce nu mi se deschide usa pe spate si nu imi merg stergatorile decat pe viteza maxima. Imi cer scuze pt postul meu kilometric dar m-am saturat am fost cu ea la 4 service-uri toti dau din umeri ca e o eroare generala si nu se refera la ceva specific si ca sa ma duc la reprezentanta si aia la reprezentanta le fac dupa urche cred ca nici nu se uita la ea.
Deci pe scurt masina are eroare p0170 pe care o sterg cu scanerul si reapare daca merg cu ac-ul pus nu mai fluctueaza si imi dispare becul din bord . viteza maxima care o pot prinde acum cu ea e 120km/h dupa se plafoneaza si nu mai poate . Aveti idei? sa fii nimerit eu numai egr-uri proate? nu vreau sa mai dau iarasi 100lire aiurea.
Am o vectra C 1.8 xe care imi fluctueaza foarte rau la relanti am martorul aprins in bord cel cu motorul. Din pacate locuiesc in Anglia si mecanicii de aici sunt extrem de superficiali. Am fost la reprezantanta cu ea si mi-au zis ca e Egr-ul asta dupa ce ii pusesem egr nou eu. Si au zis ca daca nu e original trebuie programat sa il recunoasca masina (mi se pare prosteala pe fata) , in fine am cumparat alt egr din dezmembrari de pe una identica cu a mea care avea putini km si nimic schimbat.
Relantiul si-l tine cand pornesc Ac-ul insa e destul de puturoasa ma gandesc ca poate se leaga.
Aici serice-urile nu prea se pricep sa iti gaseasca problemele si din comoditate poate nici nu se obosesc iti recomanda sa faci un test la reprezentanta sa iti zica care e buba si sa schimbi la ei. Iar aia la reprezentanta 2 ore s-au invartit pe langa ea si nu au descoperit nici de ce nu mi se deschide usa pe spate si nu imi merg stergatorile decat pe viteza maxima. Imi cer scuze pt postul meu kilometric dar m-am saturat am fost cu ea la 4 service-uri toti dau din umeri ca e o eroare generala si nu se refera la ceva specific si ca sa ma duc la reprezentanta si aia la reprezentanta le fac dupa urche cred ca nici nu se uita la ea.
Deci pe scurt masina are eroare p0170 pe care o sterg cu scanerul si reapare daca merg cu ac-ul pus nu mai fluctueaza si imi dispare becul din bord . viteza maxima care o pot prinde acum cu ea e 120km/h dupa se plafoneaza si nu mai poate . Aveti idei? sa fii nimerit eu numai egr-uri proate? nu vreau sa mai dau iarasi 100lire aiurea.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
"Din pacate locuiesc in Anglia...". Iti pare rau ca nu locuiesti in Romania ?
N-ai pierdut nimic sa stii.
"P0170 este Fuel Trim Malfunction (Bank 1) adica sonda Lambda nr. 1 (cea dinainte de catalizator) nu poate aduce in parametri admisia de benzina. Cauze (in TIS procedura C28): scurtcircuit sau intrerupere la sonda Lambda 1, defecte mecanice (evacuare, admisie, supape, presiune combustibil) sau defectiune sonda Lambda sau ECU (calculatorul).
Atentie - este vorba de prima sonda nu de a doua".
"Din pacate locuiesc in Anglia...". Iti pare rau ca nu locuiesti in Romania ?
N-ai pierdut nimic sa stii.
"P0170 este Fuel Trim Malfunction (Bank 1) adica sonda Lambda nr. 1 (cea dinainte de catalizator) nu poate aduce in parametri admisia de benzina. Cauze (in TIS procedura C28): scurtcircuit sau intrerupere la sonda Lambda 1, defecte mecanice (evacuare, admisie, supape, presiune combustibil) sau defectiune sonda Lambda sau ECU (calculatorul).
Atentie - este vorba de prima sonda nu de a doua".
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pai eu am un cititor de erori nu e ceva performant . Cei de la vauxhall mi-au zis ca e egr-ul dar v-am zis l-am schimbat de 3 ori si nici o diferenta. debitmetrul e okay am testat scotand mufa si motorul moare. Le-am zis la vauxhall ca am schimbat egr-ul cu unul nou dar ei zic ca daca e aftermarket trebuie reporgramat dar nu au softul si ca sa iau original am laut originale de pe altele l dezmembrari dar nimic. Merge foarte saracacios zici ca da sa moara motorul. viteza maxim 120km/h . Ma gandeam poate stiti cum se maifesta cand pica ceva anume. Ma gandesc sa nu fie clapeta de acceleratie, nush cum ii zice in romana , throttle body , carburatorul ala ca arata foarte jegos
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca se pot masura si pe parti chestiile astea ? Ce diagnoza sa iau ? alea pe usb snt bune de ceva banuiesc ca imi trebuie si un soft .. nu costa mult si as investi dar parca nu ma cred mai destept decat reprezenentanta domne ) . Faza tare e ca pe forumul vectra din anglia snt multi cu eroarea mea care au fost la serivce-uri vauxhall si le-au schimbat pe dibuite jumate de masina pana au nimerit . Daca nu e egr-ul snt fisele, daca sonda lambda , daca debitmetrul, daca throttle body , daca catalizatorul si ganditi-va cat costa o reparatie pe icnercate cum fac ei
- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cumpara un op-com si te mai ghidam noi. Mai toate Z18XE nu au EGR , daca la throttle e mizerie mare da-l jos si curata-l, unde nu stiu ca in Anglia e naspa daca ridici capota in strada...
Are egr sigur ca doar le-am schimbat cu mana mea. Stiu ca cele din America nu aveau egr . Am tot vrut sa desfac throttle dar mi-e cam teama fara manual asa. aveti niste poze ? indrumari .. pare cam complicat . dar daca imi explicati ma bag. Am curte si parcare propie deci poate capota sa stea toata ziua ridicata , mecanici sa fie
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
CristianTM a scris:#claudiu-orange ai incercat un update de soft la motor ? Daca nu, poti sa imi spui de pe op-com ce versiune de soft ai acum ?
CristianTM.
CristianTM.
Nu am deocamdata op-com nu stiu daca o sa imi iau pentru ca daca nu reusesc sa o repar o vand si imi iau alta mai intreaga. o sa incerc sa schimb sonda lambda cum m-ati sfatuit aici . Am gasit originala 45 lire si egr 55lire delphi ma gandeam sa le iau pe astea si daca nu se schimba o dau cu 1000 si aia e ) . O sa curat si throttle body . Are cineva un manual de reparatii gen Haynes scanat .
- claudiu_orange
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Aug 2006
claudiu_orange
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
catalin85- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2010
- Mesaj Privat
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
claudiu_orange a scris:catalizatorul stie cineva cum se testeaza? daca e dus?
catalizatorul se demonteaza si se constata daca e alb (curat) sau nu...
Eu am schimbat evacuarea cap coada de vreo doua saptamani (Z18XE), aveam si galeria crapata asa ca am dat totul jos si catalizatorul era impecabil asa ca am decis sa il duc la sudor sa sudeze galeria... nu prea merg sub 2500rpm
bogumil
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
Va salut
Am acelasi motor z18xe si dupa ce am curatat egr si throttle masina merge foarte prost. Relantiul are fluctuatii, se tureaza aiurea si in mers, scade greu turatia cand schimb viteza. Va rog sa-mi spuneti si mie ce trebuie facut din momentul acesta.
P.S. masina mergea bine inainte de a curata egr si throttle.
Am acelasi motor z18xe si dupa ce am curatat egr si throttle masina merge foarte prost. Relantiul are fluctuatii, se tureaza aiurea si in mers, scade greu turatia cand schimb viteza. Va rog sa-mi spuneti si mie ce trebuie facut din momentul acesta.
P.S. masina mergea bine inainte de a curata egr si throttle.
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
ai inversat ceva furtunase pe acolo, trage aer fals, de aia fluctueaza relantiul, garnitura dintre clapeta si galerie s-a rupt cand ai scos clapeta de acceleratie?clapeta are niste ghiduri cand o montezi inapoi, asculta pe laga ea ca se aude cand trage aer fals.verifica tot traseul de la debitmetru sau de langa filtru de aer pana sub clapeta, verifica sa ai toate furtunasele bagate la locul lor. vezi daca ai pus mufa de la electrovalva de la canistra de vapori benzina