Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Buna,am un prieten cu o vectra c af. 2004 1,9 cdti 150 cp cu urmatoarea problema; masina porneste bine,merge bine la relanti,se duce in ture pana in 4000 dar la un moment-dat se aprinde martorul cu cheita si se opreste motorul. Dupa testare cu op-com a rezultat presiune scazuta in rampa de injectie,posibila cauza regulator presiune sau pompa injectie. Am schimbat regulatorul cu altul de pe o masina functionala si face acesi chestie cu opritul Sad Intrebare -a mai patit cineva asa ceva? daca ar fi pompa de inalte s-armai tura la 4000 si ar pornii sfert de cheie?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune pe common-rail? Incearca sa-l schimbi si pe acela cu unul de pe o masina functionala.
  • chircu_bogdan

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
eu zic injectoarele ca sunt bulite. aveam un mondeo tdci cu rampa common-rail si asa facea. cum bagam piciorul in el in depasiri, se oprea motorul
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu la injectoare,le-am facut proba cu furtunasele pe retur(cu 4 seringi gradate )si cantitatea pe retur era aproape perfect egala intre ele.
  • chircu_bogdan

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
electrica se duce din ele. pe retur da o cantitate mai mare dar nesemnificativa la testul cu paharele, si ii taie injectia. daca incerci sa depasesti pe cineva si bagi piciorul in ea, se opreste?
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Se opreste si cand sta pe loc si o turez de cateva ori la 3-4 mii ,imi aprinde becul cu cheie ,plafoneaza turatia la max. 2000 de ture si apoi moare motorul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si senzorul ce zice? Laughing
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din experienta mea,eu zic ca senzorul care citeste presiunea este de vina.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:din experienta mea,eu zic ca senzorul care citeste presiunea este de vina.

Se poate verifica sau numai prin inlocuire de pe ala masina?
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Verifica atent cablajul sa nu fie undeva frecat pe motor.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
te salut turbojack!
cred ca stii cine sunt.
on topic:
nu e vb. de frecat cablajul la Opel.
se poate urmari pe tester,in live data,valoarea presiunii indicata de senzor; de obicei,acesta vede o presiune mult mai mare decat cea reala si atunci interupe alimentarea.Eu am putut urmari pe tester acest lucru.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La mine da eroare cu low presion ,am luat un op com in romana,maine il mai pun o data sa vad exact valorile .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
poate reusesti sa filmezi cu mobilul pagina unde arata valoarea presiunii
combustibilului si sa postezi aici.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Maine o sa pun cateva poze, multumesc mult.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Din pacate doar azi am avut timp sa fac poze Sad nu se vad prea bine ca era soare rau Smile sunt facute la turatii diferite,coduri de eroare aparute



Numãrul codurilor: 4

P0002 - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent

P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(5B) - Nu e prezent

P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent

P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(0A) - Nu e prezent


Ultima modificare făcută de deleted-6725 la Mar 02 Nov, 2010 9:31 pm
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Doar primele poze am vazut si ai o diferenta mare intre presiunea ceruta si cea obtinuta /citita

Vede prea putina presiune. Zic sensorul....si normal ca-ti taie gazul.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am pus si codurile aparute,am vazut si eu ca presiunea citita e la fel cu cea prescrisa doar la turatie mica sau relanti.



Numãrul codurilor: 4

P0002 - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent

P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(5B) - Nu e prezent

P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent

P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(0A) - Nu e prezent
  • dabtrans2007@yahoo.c

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 19 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
vectra c 19 cdti 150 cp 278000 km, cutie automata, iatre 1500-2000 rot./ min se aude un rontait de injector(injectoare)care dupa 2000 rot./min dispare. in mers in momentul cand o calc la maxim se tureaza ,schimba treapta inferioara, demareaza puternic dar numai 100-150 m dupa care ii taie pedala de acceleratie si apare in bord masina cu cheia(service) si nu mai trage, dupa prima oprire dispare masina cu cheia.mentionez ca nu fuge mai tare de 150 km/h, masina a fost TAXI. oare sa fie limitata la 120km/h? la tester injectoarele aveau valori diferite, unul chiar nu lucra deloc nici la 800rot./min nici la 4200 rot/min.
  • jasper

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2010

  • Mesaj Privat
nel a scris:Am pus si codurile aparute,am vazut si eu ca presiunea citita e la fel cu cea prescrisa doar la turatie mica sau relanti.



Numãrul codurilor: 4

P0002 - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent

P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(5B) - Nu e prezent

P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent

P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(0A) - Nu e prezent


Am exact aceleasi coduri de eroare pe un opel Astra H 1.9 CDTI Z19DTL. In schimb mie nu imi mai porneste deloc masina. Ai reusit sa identifici problema?
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
parca a zis injectoarele din cate imi amintesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR