- Andrei WPX
- OP
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
adica iti trebuie un bot de bertone cu z20let si ceva timp/chef/mecanic sa munceasca.costuri? prea mari sa merite.mai degraba vinzi masina si iei una cu let.
gandeste-te cine omologheaza un motor pe astra ta. doar test dinamic la rar.adica + 1500 euro.
- deleted-18977
- ****
- 2,339 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,339
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
adica iti trebuie un bot de bertone cu z20let si ceva timp/chef/mecanic sa munceasca.costuri? prea mari sa merite.mai degraba vinzi masina si iei una cu let.
gandeste-te cine omologheaza un motor pe astra ta. doar test dinamic la rar.adica + 1500 euro.
Nu partea din fata e problema, ci evacuarea. Acolo trebuie sa gasesti turbo care se potriveste cu ce ai tu pe Z16XER.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,436 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,436
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- OP
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Trecerea la un nou motor implica schimbarea motorului + cutiei de viteze. S-ar putea ca planetarele sa se potriveasca. H-ul motorului este acelasi la toate astra G (difera doar de la diesel la benzinare). Toata instalatia de la motor se conecteaza la interior prin mufa X1 (se gaseste la baza lonjeronului de pe partea soferului si este fixata cu un surub de 10mm).
Daca s-a montat acest tip de motor pe vreo masina nu mai trebuie omologare individuala la rar. Mergi la rar cu dovada ca motorul "nou" nu a fost furat si ti se schimba talonul si cartea masinii.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
+40% putere = test dinamic pt omologare. z16xe=101 cai z20let=192 cai. costurile sar binisor. g in 4 usi cu turbo sunt foarte rare.eu personal nu am vazut niciuna. pe bertone care e in 2 usi se gasesc. daca dai astra ta+ ceva iesi mult mai ieftin decat sa te apuci sa faci transplanturi.
mai ai varianta maririi de putere din soft dar la benzinare nu se merita.+10% si obligativitatea folosirii de benzina mai buna.mai poti pune axe sport( numa vreo 500 euro), o admisie mai buna,evacuare+resoftat masina.
teoretic se poate pune turbo pe motorul tau.practic te intrebi daca merita cheltuieli/timp/lipsa cuiva care stie cum se face/bani, etc.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
am inteles ca vrei motor de 2000 pe astra ta..dar nu cred ca iesi deloc bine cu costurile..
uite ce se mai obisnuia sa se faca acum cativa ani la CIELO..care are motor de 1500i , foarte asemanator cu x16xev...baietii mergeau la strunjit, modificau cilindrii de la 1500 la 1800cm', motorul aceiasi cursa a pistonului cu acelasi arbore cotit dar chimbau pistoanele si segmentii cu unele de opel de 1800 si implicit pompa de injectie, astfel incat aveau fara mari costuri un cielo cu motor de 1800..am mers cu astfel de masin si diferentra era enorma la performante..acum, nu bag mana in foc la fiabilitate..cat tine motorul respectiv in comparatie cu originalul..si daca schimbau si ecu..
culmea am vazut astfel de motoare dupa modificare puse pe gaz, si mergeau de minune..chiar in constanta exista un cielo pe taxi cu astfel de modificari..
ma gandesc ca daca la un 1.5 E-tec se putea face modificarea spre 1.8..si la 1.6 ECOTEC se poate face modificarea respectiva..si ai reduce cu mult costurile..
nu cred ca-ti va merge pana la 2000cm' ...dar un 1.8 cred ca ai putea rezolva..
- Andrei WPX
- OP
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat