- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
As vrea sa imi schimb terminatia tobei de evacuare , dar nu vreau sa o schimb cu totul ci doar sa pun un capat din acela fals. Am gasit pe piata mai multe modele, la preturi de 800k-1500k.
Problema e ca eu am diesel, a carui capat de toba este orientata din fabrica in jos.
Exista vreo problema daca voi taia un pic din acea terminatie si voi pune una care este dreapta ?
...btw, chiar nu inteleg de ce toate dieselurile au capatul tobei finale orientat in jos ?
Problema e ca eu am diesel, a carui capat de toba este orientata din fabrica in jos.
Exista vreo problema daca voi taia un pic din acea terminatie si voi pune una care este dreapta ?
...btw, chiar nu inteleg de ce toate dieselurile au capatul tobei finale orientat in jos ?
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Mmmda...si la Astra si la VWul de dinainte le-am taiat terminatia si le-am pus false, dar erau amandoua pe benzina.
Eu ma intreb, daca fabrica face dieselul cu terminatia in jos (la 45grade) inseamna ca are un motiv.Dar care e ala? Si care ar fi consecintele daca i-as pune o terminatie dreapta? Sa fie oare doar pentru gaze? Si atunci de ce e in jos, ca doar e Euro4 !
Eu ma intreb, daca fabrica face dieselul cu terminatia in jos (la 45grade) inseamna ca are un motiv.Dar care e ala? Si care ar fi consecintele daca i-as pune o terminatie dreapta? Sa fie oare doar pentru gaze? Si atunci de ce e in jos, ca doar e Euro4 !
wtf
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- OP
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
wtf a scris:Tu chiar crezi ca orientarea fumului ce iese din toba iti afecteaza masina ,motorul sau mai stiu eu ce ? Daca da , se cheama paranoia
Aoleuuuuuuuuu...nu la asta ma refeream, ideea era sa nu ma respinga aiurea pe la vreun ITP sau sa se ia vreun politist aiurea de mine...stii ca astia iti gasesc nod in papura pt orice.
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
uite si un sfat : wink:
poti sa-ti tai terminatia tobei fara nici o problema si poti sa-ti sudezi alta in loc, tot fara nici o problema.
nu trebuie sa te temi de itp ca nu au ce sa zica, iar daca, in viitor, vor zice ceva, poti sa-ti sudezi vechiul cap de toba.
eu, la skoda superb(1,9TDI 130cp) am schimbat evacuarea cu totul si nu a fost nici o problema la itp.
poti sa-ti tai terminatia tobei fara nici o problema si poti sa-ti sudezi alta in loc, tot fara nici o problema.
nu trebuie sa te temi de itp ca nu au ce sa zica, iar daca, in viitor, vor zice ceva, poti sa-ti sudezi vechiul cap de toba.
eu, la skoda superb(1,9TDI 130cp) am schimbat evacuarea cu totul si nu a fost nici o problema la itp.
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
gula
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: deva
- Masina: Kadett 1987 1,3nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
Si eu am taiat cotu' ala si am pus o terminatie de inox, la pretul de 500 de mii (Vitan, inox) plus 200 de mii taiat teava originala si sudat.
Imi mai spusese cineva ca sunt orientate in jos pentru a nu intra apa in evacuare (mai precis pt a se scurge mai usor apa intrata) , dar sincer mi se pare cam SF teoria.
De afumat spolierul, oricum nu s-a afumat desi am terminatia asta din iunie, de cand am cumparat masina - adica imediat ce am luat-o i-am infipt inoxu
Imi mai spusese cineva ca sunt orientate in jos pentru a nu intra apa in evacuare (mai precis pt a se scurge mai usor apa intrata) , dar sincer mi se pare cam SF teoria.
De afumat spolierul, oricum nu s-a afumat desi am terminatia asta din iunie, de cand am cumparat masina - adica imediat ce am luat-o i-am infipt inoxu
- sirblue
- **
- 160 mesaje
- din 04 Aug 2006
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
sirblue
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat