- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gigi haios
- **
- 240 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
de un an de zile am si eu acceasi problema ca "petre_opel" - se aude un zumzait enervant in bord in momentul in care pun contactul si dispare numai in momentul in care schimb pozitia butonului de caldura, are un singur punct unde nu se aude nimic in rest turuie ca un motoras (care are niste paleti si lamele sale ating undeva)
zgomotol se aude undeva sub centrul bordului langa pedala de acceleratie, chiar in spatele scrumierei este ceva patrat, nush ce este
am fost la un electrician si mi-a zis: -bine ca schimba temperatura, adica baga si rece si cald in functie de cum vrei tu, cu ce te deranjeaza ca zumzaie?
zgomotol se aude undeva sub centrul bordului langa pedala de acceleratie, chiar in spatele scrumierei este ceva patrat, nush ce este
am fost la un electrician si mi-a zis: -bine ca schimba temperatura, adica baga si rece si cald in functie de cum vrei tu, cu ce te deranjeaza ca zumzaie?
livius90
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la o astra H din 2007, 1.4 twinport, aseara am observat ca in spatele bordului se aude un fel de motoras care incearca sa inchida ceva, asa cred eu, el incepe sa bazaie de cand pun contactul si in timp cand motorul e pornit. Cat am observat eu se aude in consola centrala undeva in spatele display-ului, ceva pareri? ms anticipat
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
edit by StefanTolos
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
edit by StefanTolos
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
xelebro
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
livius90 a scris:Salut am si eu o problema la o astra H din 2007, 1.4 twinport, aseara am observat ca in spatele bordului se aude un fel de motoras care incearca sa inchida ceva, asa cred eu, el incepe sa bazaie de cand pun contactul si in timp cand motorul e pornit. Cat am observat eu se aude in consola centrala undeva in spatele display-ului, ceva pareri? ms anticipat
e normal, si la mine se aude, cred ca e ceva de la ventilatie.
xelebro
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
livius90 a scris:Salut am si eu o problema la o astra H din 2007, 1.4 twinport, aseara am observat ca in spatele bordului se aude un fel de motoras care incearca sa inchida ceva, asa cred eu, el incepe sa bazaie de cand pun contactul si in timp cand motorul e pornit. Cat am observat eu se aude in consola centrala undeva in spatele display-ului, ceva pareri? ms anticipat
Incearca sa opresti ventilatia de tot cand opresti masina,deoarece ea porneste odata cu punerea contactului si pornirea motorului.Apoi daca la urmatoare pornire mai face, nu e de la ventilatie. Daca o sa mai faca ,problema este alta,cred.Experimenteaza!
livius90
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
t-daniel
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nu a ramas blocat pe pornit.
In mod normal motorul este alimentat odata cu punerea contactului si este tinut blocat de clapeta de recirculare.
Daca se invarte tot timpul inseamna ca este spart axul.(defect tipic).
Uite aici o poza ca sa-ti dai seama https://www.clubopel.com/pre...c.com/14b708x.jpg
Solutia este schimbarea clapetei sau repararea ei si montarea unor limitatoare de cursa pentru a opri motorul.
Am testat ceva in acest sens mai devreme si se pare ca funtioneaza insa pana nu o vad funtionand pe masina nu postez nimic.
Oricum fata de solutia inlocuirii clapetei este de 10 ori mai ieftina.
In mod normal motorul este alimentat odata cu punerea contactului si este tinut blocat de clapeta de recirculare.
Daca se invarte tot timpul inseamna ca este spart axul.(defect tipic).
Uite aici o poza ca sa-ti dai seama https://www.clubopel.com/pre...c.com/14b708x.jpg
Solutia este schimbarea clapetei sau repararea ei si montarea unor limitatoare de cursa pentru a opri motorul.
Am testat ceva in acest sens mai devreme si se pare ca funtioneaza insa pana nu o vad funtionand pe masina nu postez nimic.
Oricum fata de solutia inlocuirii clapetei este de 10 ori mai ieftina.
Tyby_G
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
DAD
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am citit topicul cu atentie si mi-am dat seama ca trebuie sa verific tampoanele motorului+cutie de viteza, poate sunt uzate si de-asta am vibratii mai mari decat normal la relanti. Imi poate spune va rog cineva cate astfel de tampoane sunt, unde sunt localizate si ce anume trebuie sa examinez la ele ca sa imi dau seama ca sunt duse? Astra G, 1.7DTI.
- gigi haios
- **
- 240 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
cel din fata motorului, in care este prinsa si cutia de viteze. trebuie neaparat demontat sa observi cele 2 aripioare in ce stare sunt. vei intelege in momentul in care le vezi.
ai nevoie de> chei tubulare torx (cred ca marimea 13 sau 14), cric, tubulara hexagon (parca de 17)
trebuie neaparat sant, elevator...sau ca in cazul meu rotile fata urcate pe niste lemne de 15 cm inalte. se demonteaza scutul, si folosindu-te de un cric, dupa ce stabesti cele 3 suruburi, ridici foarte putin cutia de viteze. iti vei da seama in ce punct trebuie sprijinit cricul.
mai exista unul in spatele motorului, dar nu prea este observabil, si cate 2 in lateral in partea superioara. unul in dreptul bateriei si celalat in dreptul cutiei filtrului de aer.
nu le-am desfacut pe cele 3, dar presupun ca trebuie sa sustii motorul si sa desfaci tampoanele.
ai nevoie de> chei tubulare torx (cred ca marimea 13 sau 14), cric, tubulara hexagon (parca de 17)
trebuie neaparat sant, elevator...sau ca in cazul meu rotile fata urcate pe niste lemne de 15 cm inalte. se demonteaza scutul, si folosindu-te de un cric, dupa ce stabesti cele 3 suruburi, ridici foarte putin cutia de viteze. iti vei da seama in ce punct trebuie sprijinit cricul.
mai exista unul in spatele motorului, dar nu prea este observabil, si cate 2 in lateral in partea superioara. unul in dreptul bateriei si celalat in dreptul cutiei filtrului de aer.
nu le-am desfacut pe cele 3, dar presupun ca trebuie sa sustii motorul si sa desfaci tampoanele.
DANY Alex
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
DANY Alex
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
DANY Alex
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat