- stanley2007
- OP
- 6 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Frontera 1993
- Vrancea
stanley2007
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
daca vrei sa o folosesti mai mult in off road poti sa sudezi mrl-urile, dar sa stii caci o sa se cunoasca ceva si la consum, si o sa fie ceva mai greoaie directia.
eu am un set si de mrl-uri sudate (doar pentru off road), dar am vazut pe aici pe forum, nu mai stiu (stelea sau stefand) au ceva special pentru cuplajul ferm...
eu am un set si de mrl-uri sudate (doar pentru off road), dar am vazut pe aici pe forum, nu mai stiu (stelea sau stefand) au ceva special pentru cuplajul ferm...
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca drumurile tale sunt doar pe teren fara aderenta nu vad nici un impediment Insa daca vei avea si 10 m teren aderent (asfalt de pilda)vei avea damage uri consistente in cazul in care vei vira.Masinile cu 4x4 permanent au altfel de diferentiale.
Solutia este MRL manual care nu vad cum ar scapa.....insa e mai peste mana sa tot cobori sa cuplezi la ele Am cochetat si eu cu ideea asta dar am renuntat.Caraie MRL urile daca le suprasolicit dar nu-i bai....
Solutia este MRL manual care nu vad cum ar scapa.....insa e mai peste mana sa tot cobori sa cuplezi la ele Am cochetat si eu cu ideea asta dar am renuntat.Caraie MRL urile daca le suprasolicit dar nu-i bai....
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat