Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o masina Opel Astra, motor Y20 DTI, recent am schimbat termostatul si vad ca temperatura, la ceasul in bord, se ridica foarte greu si ramane stabilizat la 85 grade dupa 12 km. la temperaturile de afara actuale.
Ma nedumireste lucrul acesta deoarece termostatul este calibrat la 92 grade.
Din ce am citit pe forum am dedus ca aceste variatii de valori sunt normale la Opel in sensul ca nu este stabilizat la 90 de grade. Mentionez ca fosta masina a fost VW si temperatura era fix 90 grade.
Mai mult, posibil sa fie probleme cu senzorul de temperatura.
Dar inainte de toate acestea am citit pe forum ca se poate face o resetare a calculatorului prin desprinderea bornelor de pe baterie mai mult de 30 min.
As dorii sa ma lamureasca cineva despre aceste variatii de citire a temperaturii la ceasi si despre resetare.
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
acolo lucreaza termostatul tau
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred.
Inainte de a monta termostatul l-am incercat cu apa fierbinte intr-o cana.
Am ramas uimit ca numai dupa ce apa a atins o temperatura foarte mare, a dat in clocot mai mult timp , atunci s-a deschis si termostatul putin .
Deci pãrerea mea este ca senzorul de apa este decalibrat.
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca este decalibrat senzorul.acela e ca un bec marge sau nu,parerea mea.incearca so aerisesti mai bine.
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Am inteles ca se aeristeste singura. Daca vrei explica-mi cum pot sa o aerisesc mai bine.
Si cu decalibrarea am citit pe forum unele sustineri ale acestei situatii.
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10417
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cu placere
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@cristi17dti am o intrebare si pentru tine dar si pentru ceilalti membri ai forumului.
Iar pentru raspuns multumesc anticipat.
Senzorul de temperatura apa ce transmite informatia la ceasul din bord este amplasat deasupra carcasei termostatului si are doi pini (motor Y20 DTH) sau este un alt senzor, cel cu doi pini transmițând informația la ECU ?
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cauta aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=35347
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va salut. Vreau sa ma sfatuiti la o problema, bineinteles daca se poate. Detin o astra g din 2000, 17dti. De vreo 3 sapt am avut o problema cu furtunul care ducea din termostat in radiator, mi-a iesit, apa nu a urcat peste 90 gr, deci nu se pune problema de garnitura chiuloasa. Am pus alt furtun, dar era pozitionat in asa fel incat era "gatuit" , numai avea acelasi debit cand iesea din termostat. De atunci temperatura nu mai imi urca in mers la 87-88 gr (atat imi statea mereu inainte de schimbarea furtnului) , dupa schimbarea furtnului temp imi urca undeva la 80 de gr si imi scadea brusc la 0, problema s-a rezolvat prin schimbarea furtunului gatuit si pus unul normal. Mentionez ca temperatura acum imi sta undeva la 82-83 gr in mers si pe loc imi creste normal la 92 si pe urma coboara la 88-89 asta cand pornesc ventilatoarele. Ce-am mai observat acul de la temperatura oscileaza , dar f putin vizibil. Am citit cateva topic-uri si am vazut ca, cand sonda nu iti merge ECU baga in sistem o temperatura de 80-82 si aici sta temp. Astazi am bagat-o pe tester si mi-a aparut senzor temp no signal. Trebuie sa cumpar senzor nou? M-am gandit ca s-a mai racit afara si avand radiatorul nou am o mai buna racire, asta am vazut-o si inainte, dar ma obsedeaza gandul ca apa sta undeva la 82-83gr maxim in mers. O seara placuta ! Va multumesc.
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
intre 80 si 92,93 grade e normal sa oscileze (la mine urca la 93 cand urc la balea sau paltinis).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR