poison
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Se dau datele problemei :
Vauxhall Astra din 2000, benzinar 1.6
Am cauciucuri 205 / 50 / 17
Am tot cautat pe forum, dar nu prea m-am lamurit. Asa ca m-am decis sa ma inscriu si sa va intreb. Mai ales ca se discuta mult despre 13/14/15 , io am jentile pe 17.
Ce dezavantaje am ? Ca avantaje stiu ca nu sunt, decat poate la aspect.
Ce se poate duce la masina, la directie, etc.. Cu ce se schimba datele problemei: adica consum, stabilitate ? Nu ma intereseaza daca e legal sau nu, nu sunt in Ro. Dar m-ar interesa in schimb cu un link ceva (date tehnice, screenshot din cartea tehnica) cu diminsiunile maxime pe care le admite modelul asta de masina, daca exista asa ceva.
Am trecut de la 205 / 40 / 17 , ca erau cauciucuri SH, si pe langa faptul ca erau incredibil de "sporty" si simteam orice denivelare, aveau si ceva probleme cred, nu erau uzate uniform, abia acum am reusit o echilibrare buna a rotilor. Alea pe 40 dadeau si mai bine pe masina, asta e clar. Dar dupa 3 saptamani de folosinta m-am saturat de ele.
Vauxhall Astra din 2000, benzinar 1.6
Am cauciucuri 205 / 50 / 17
Am tot cautat pe forum, dar nu prea m-am lamurit. Asa ca m-am decis sa ma inscriu si sa va intreb. Mai ales ca se discuta mult despre 13/14/15 , io am jentile pe 17.
Ce dezavantaje am ? Ca avantaje stiu ca nu sunt, decat poate la aspect.
Ce se poate duce la masina, la directie, etc.. Cu ce se schimba datele problemei: adica consum, stabilitate ? Nu ma intereseaza daca e legal sau nu, nu sunt in Ro. Dar m-ar interesa in schimb cu un link ceva (date tehnice, screenshot din cartea tehnica) cu diminsiunile maxime pe care le admite modelul asta de masina, daca exista asa ceva.
Am trecut de la 205 / 40 / 17 , ca erau cauciucuri SH, si pe langa faptul ca erau incredibil de "sporty" si simteam orice denivelare, aveau si ceva probleme cred, nu erau uzate uniform, abia acum am reusit o echilibrare buna a rotilor. Alea pe 40 dadeau si mai bine pe masina, asta e clar. Dar dupa 3 saptamani de folosinta m-am saturat de ele.
- tomescu_g20
- **
- 190 mesaje
- din 13 Sep 2009
- Astra 1999 x18xe
- Constanta
tomescu_g20
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut ceea ce iti pot spune din propria experienta pentru ca eu am ASTRA G din 99 si la fel am trecut de la masura 15 la jante la masura 17 si am montat cauciucuri 215 45 17pentru ca mia fost un pic frica de inaltimea 50 ca imi va atinge,dar sa revenim la subiect limita maxima in cartea ASTREI G la mine este 205 55 16.AVANTAJE:schimba foarte mult aspectul masini,ai mai buna stabilitate in curbe dar sincer trebuie sa te obisnuiesti pentu ca e diferenta mare de la felu cum mergea masina cu gentile pe 15 sau pe cat le aveai tu fata de astea pe 17 si cam atat despre avantaje.DEZAVANTAJE:franarea este mai greoaie simtitor adica se schimba distanta de franare pentru ca masina este prevazuta cu discuri de franare pentru maxim jante pe 16, se simt gropile mai accentuate pentru ca la fel este vorba de suspensia neadaptata la rotile pe 17,directia o vei simti un pic mai grea dar totu tine de abitudine dupa cateva sute de kilometri totu va fii normal in rest cam astea au fost micile inconveniente cu care m-am comfruntat eu.
poison
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
aha, am inteles. Nu am condus prea mult masina cu rotile ei originale, le am si pe alea.
Am simtit si eu mai ales la directie ca e mai greoaie la 205 50 17 fata de 205 40 17 . Pe franare mi se pare sensibil la fel, in curbe clar sta mai bine, insa si cauciucurile astea pe 50 sunt noi noute, fostele (pe 40) erau uzate, in special alea de pe spate. Insa observ si nu stiu daca e ceva normal sa apara, sau doar o impresie a mea.. ca accelereaza si mai greu masina acuma.
In rest, merci pentru raspunsul dat, a fost chiar util.
Am simtit si eu mai ales la directie ca e mai greoaie la 205 50 17 fata de 205 40 17 . Pe franare mi se pare sensibil la fel, in curbe clar sta mai bine, insa si cauciucurile astea pe 50 sunt noi noute, fostele (pe 40) erau uzate, in special alea de pe spate. Insa observ si nu stiu daca e ceva normal sa apara, sau doar o impresie a mea.. ca accelereaza si mai greu masina acuma.
In rest, merci pentru raspunsul dat, a fost chiar util.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- tomescu_g20
- **
- 190 mesaje
- din 13 Sep 2009
- Astra 1999 x18xe
- Constanta
tomescu_g20
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2009
- Mesaj Privat
poison a scris:aha, am inteles. Nu am condus prea mult masina cu rotile ei originale, le am si pe alea.
Am simtit si eu mai ales la directie ca e mai greoaie la 205 50 17 fata de 205 40 17 . Pe franare mi se pare sensibil la fel, in curbe clar sta mai bine, insa si cauciucurile astea pe 50 sunt noi noute, fostele (pe 40) erau uzate, in special alea de pe spate. Insa observ si nu stiu daca e ceva normal sa apara, sau doar o impresie a mea.. ca accelereaza si mai greu masina acuma.
In rest, merci pentru raspunsul dat, a fost chiar util.
Despre acceleratie....eu am la ASTRA care am montat gentile pe 17 motoru 1.8 16v 115cp si sa simtit binisor pierderea de putere a masinii,e normal ca tu la 101cp sa o simti mai bine mine sfatu meu dak vrei un aspect frumos si sa nu te mai lovesti de problemele astea da gentile pe unele pe 16 ii mai pui si o niste arcuri sport cu distantiere la toate rotile si asa imbini utilu cu placutu.Eu mai am o ASTRA G dar roblemele astea nu le am avut pentru ca masina a fost modificata in germania ma ajuta si motoru de 140cp suspensia toata sunt o multime de factori care daca nu tii contu ai mici probleme.
Am simtit si eu mai ales la directie ca e mai greoaie la 205 50 17 fata de 205 40 17 . Pe franare mi se pare sensibil la fel, in curbe clar sta mai bine, insa si cauciucurile astea pe 50 sunt noi noute, fostele (pe 40) erau uzate, in special alea de pe spate. Insa observ si nu stiu daca e ceva normal sa apara, sau doar o impresie a mea.. ca accelereaza si mai greu masina acuma.
In rest, merci pentru raspunsul dat, a fost chiar util.
stan raul
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 x20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat