Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • rogilg

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o Astra G din 98, benzina x16xel si dupa ce am cumparat-o am procedat la urmatoarele: schimbat buji, ulei (mobil 1 s300 5w40), filtru ulei, aer, polen, schimbat distributia, curatat EGR, motorasul de relanti, clapeta de acceleratie si corpul clapetei, schimbat filtru de benzina.

De cand am cumaparat-o am observat ca imi dadea in nas dupa care zvacnea, adica in treptele 1, 2 , 3 la apasarea acceleratiei motorul nu se accelera si dupa 1 / 2 secunde zvacnea prea tare. La celelate trepte nu simteam asa de puternic zvacnirea.

Ce am mai observat ca indiferent de cate grade sunt afara sau chiar daca motorul a fost oprit doar de 30 de minute la pornire il tureaza pana pe la 1500 dupa care revine la 1200 dupa care urca pe la 1700 si tot asa pana incepe sa se stabilizeze turatia pe la 800.

Am fost la tester si mi-a zis e senzorul de temperatura (debitmetru) da eroare si sa il schimb in rest totul este OK. L-am schimbat si surpriza ca motorul a inceput sa toarca frumos iar la porinire aveam maxim 1200 dupa care revenea destul de repede la 800-100 (motor rece, afara +20 grade). Consumul mediu mi-a scazut undeva in jurul cifrei de 5,9%, intr-un cuvant f.f.f.f multumit.

Dupa 2 saptamani iar a inceput sa zcneasca dar nu asa de puternic ca la inceput si se tureaza aiurea la rece sau chiar si cand motorul este cald (stationare vreo 30-60 minute dupa care pornire) dupa care cred ca se incalzeste motorul si nu mai simt zvacnirele.

Intrebari:
1. Cum as putea sa verific debitmetru de aer(senzorul de temperatura) daca functioneaza corect ? exclus testarul fiindca momentat stau prost cu bani.
2. Cum as putea verifica sonda lambda daca functioneaza corect ?
3. Din ce cauza variaza turatia de relanti ? (pornire 1500 apoi 1200, apoi 1700, apoi 1500, etc... dupa care intr-un final 800)
4. Din ce cauza am zvcanirele acestea la motor ? (parca se ineaca dupa care isi revine).
Skip ads

  • rogilg

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
O parere ... ceva ... nimeni nimic, nu banuieste ce ar putea fi ?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat : senzor crankshaft, MAP , senzor temperatura si tot asa fluctueaza relantiu.
Anulat temporar egr . etc etc .
Mai ramane sonda lambda 1 si debimetru. Daca nu , inseamna ca e clapetul de acceleratie defect.
Dar nu gasesc nici un meserias .... meserias .
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
incearca ambreajul daca e bun! pentru zvacneliile alea
  • rogilg

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Eu am schimbat : senzor crankshaft, MAP .


Unde sunt pozitionate senzor crankshaft si MAP fiindca m-am uitat in manulalul de reparatii si nu le-am gasit ?

Ambreajul cum as putea sa il incerc ?
  • nicu_flo@

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1999 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salut! am o astra g 1.6, x16szr.75cp.1999.
Imi fluctueaza relantiul cu circa 100 rpm +- permanent inclusiv daca o tin turata constant la o anumita turatie, iar toamna si primavara la a doua pornire cand este motorul cald se tureaza de nebuna pana la 3-4000 de ture si acceleratia este mai tare decat de obicei, sunt nevoit sa o opresc (la 4000rpm) sau sa o bag in treapta 1 si cu frana calcata sa dau drumu la ambreiaj pana ajunge pe la 1500 rpm. a mai patit cineva asa multumesc anticipat
  • nicu_flo@

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1999 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nu ma poate ajuta nimeni?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
banui ca ar fi motorasul pas cu pas (cel care regleaza relantiul).
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
e o problema mare cu acest senzor
  • rogilg

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Deci variatia turatiei de relanti poate fi din cauza motorasului pas cu pas ?

Cum se poate verifica acest motoras?
  • catalin85

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2010

  • Mesaj Privat
de ce nu mergeti voi cu masinile la un tester profesionist? vedeti ce senzor nu lucreaza si dupa aia va apucati de schimbat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR