Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toti.
Va fi o istorioara mai lunga un pic, dar interesanta.
Totul a inceput pe la mijlocul lunii iunie cand urbea sateasca unde locuiesc, a fost batuta de grindina. Masina mea cum era si ea afectata, si asigurata la o societate mare de asigurari (nu doresc sa spun nume, o sa zic un nume generic pentru tot), am dus-o la constatari. La constatari au constatat ca masina era intr-adevar batuta de grindina, si mi-au dat urmatoarele:
- parbriz nou
- capota reparata
- pavilion reparat
- hayon reparat
- aripa stanga spate reparata
Masina a prezentat urme de lovitura cu gheata de la grindina in aceste parti, bineinteles ca mai avea si alte mici zgarieturi superficiale, dar mi-au explicat ca pentru alea imi trebuie dosar de daune noua.
Constatarea a fost facuta la un service de alte marci auto, unde mi s-au oferit ca-mi repara masina daca doresc.
Intre timp am asteptat sa treaca vara (deoarece stim ca vara nu-i ca iarna, si este posibila grindina multa vara (a mai fost o tura, dar nu asa de tare, deci am fost inspirat).
Am vizitat niste ateliere de tinichigerie vopsitorie, si mi-au spus ca ei pot sa-mi repara, dar imi recomanda cu caldura sa-mi vand masina dupa aceea, ca nu va tine mult vopseaua, mai ales pe capota. Am intrebat asta de la mai multi, si asta a fost raspunsul tuturor. In afara de service-ul unde am fost la constatari (dupa cum am inteles dupa aceea, este o chestie de curtoazie ca sa nu se contrazica unul pe altul - ghici cine-i de suferit - normal, clientul).
Am dus masina inapoi la constatari, unde am fost luat ca un prostanac, care sa da destept cu pretentiile mele de schimbare a capotei. I-am explicat cum sta treaba la mine la bloc, unde sunt masini similare, cu daune similare, si care au fost revopsite integral, inclusiv si un Matizel, care cum stiu cu toti dintre noi are forma similara cu Agila, adica capota mica si neaerodinamica, si acest Matizel a primit o capota noua.
Zice tipul de la constatari ca mai, nu o sa primesti capota noua ca nimeni nu a primit pentru asta capota noua. Zic, ba da, uite la mine la bloc pentru acelasi lucru a primit capota noua. Zice, mai, povesti din astea de cartier a mai auzit.

Am dus masina apoi la un service, de unde am vazut iesind masini "totalled" reparate integral si frumos. Este o reprezentata pentru o alta marca.
Aici m-au primit mai rece prima data, pai stiiiiti, noi nu avem acord cu societatea dumneavoastra de asigurare (numita in continuare CASCO), dar hai ca intrebam care-i faza, si poate va primim. Asta pana cand a vazut nota constatatoare domnul sef de service, si a vazut cat este de lucru pe masina. Mi-a zis, nicio problema ca-i Opel, va multumim ca ne-ati ales pe noi si cu siguranta va servim. Am sunat la asigurator (pe seful cel mare) si i-am zis ca bai, constatatorul vostru ce m-a batjocorit, si uite unde e masina si solicit eu o alta parere de la ei. A zis, ca mai, daca service-ul considera ca trebuie schimbat ceva sau reconstatat, procedura este un mail la o adresa de mail, unde se trimit pentru reconstatari. Ok. Ne-am inteles sa-l anunt pe seful de service ca daca considera necesara treaba asta, sa-l puna Cc pe marele shef sa vada si el cum decurg lucrurile. Daca a facut o greseala cel de la constatari, asta este, o eroare umana, mai multi ochi, vad mai multe.

Timpul trece, masina in service si am aflat ca astia s-au apucat de lucru. Biiine, sun la ei la service, intreb care-i faza, imi zice ca, bai, stai linistit, iti rezolvam masina indata, numai ca suprafata e mare, ii mult de lucru, dar te anuntam, bine? Apoi m-am fiert de nervi, cand am aflat ca astia vor sa-mi chituiasca masina. Le-am dat un mail la asigurator ca bai, ce se intampla, voi nu vreti sa aveti un client multumit, care-i treaba.
Cum nu mi-au raspuns indata, am dat o fuga la ei cu bicicleta..Acolo ii intreb, ba care-i faza, cum a fost treaba cu constatarile, si a zis omul, ca bai, uite, asa este masina in lucru, si zic, dar bine, dar am semnat o hartie pe care scria ca masina trebuie reconstatata.
Cand i-am luat la rost, baietii, lucratorii din service au zis ca bai, dar la domnu nu i-ar trebui capota noua? Domnul sef de service ca ii masina veche, n-o sa-i deie capota. Si astfel nu s-a facut reconstatare, s-au apucat baietii de lucru. I-a fost mila sa umblu cu bicicleta si pe jos.

Apoi eu ma cert cu asigurarile, ca de ce nu primesc capota noua, de ce nu se reconstata, si pana la urma aici a fost problema.

Dar problema de baza a fost una de respect.
Ca seful de service are un asa de mare respect catre cel care a facut constatarile ca nu a avut curajul sa mediteze asupra faptului, daca constatarile acelea au fost facute calumea sau nu.

Dati si voi cu parerea, va rog mult.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am parcurs etapa cu reconstatarile, si au ajuns la concluzia cei de le țentru ca masina mea nu are nimica, si nu-mi schimba capota, si nici nu le da ore suplimentare ca sa repare calumea pavilionul. Am scris o plangere la o agentie pe care o trimit la țentru si de la țentru o sa vina un raspuns ca da sau ba.

Are cinvea vreun document de reparatie a caroseriei (TIS, Autodata) in care sa scrie exact ce cantitate de chit se poate folosi maxim si pe ce suprafata?

Va multumesc anticipat pentru raspuns.
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sincer imi pare rau pentru tine dar cred ca te lupti cu morile de vant! cred ca in final ei iti vor REPARA capota urmand ca tu sa-i dai in judecata daca nu esti multumit de lucrarea facut...vreo 2-3 ani de procese ostenitoare si apoi te lasi de la mana ta!
sunt paatit cu asa ceva si am renuntat de mult la politza casco...cred ca e mai ieftin sa o repar eu DACA patesc ceva decat sa le dau lor bani luna de luna!
sper ca tu sa rezolvi mai bine decat mine problema dar....putine sanse
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa o plângere împotriva lor la Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorului ( reclamatii.cluj@opc.ro ), semnalându-le tote neregulile constate de tine în relația cu asiguratorul. De obicei ca sa scape de controale de la care niciodatã nu scapã basma curata, te contacteazã încercând sa-ți rezolve problema. Încearcã în adresa care o faci sa fii cât mai succint și la obiect cu problema ta. Nu ii intereseazã pe ei antecedente cu vecinu' care i s-a schimbat capota. Prezintã strict problema ta, aducând în discuție clauze contractuale pe care le ai cu asiguratorul. Poti sa faci referire și la mailurile pe care le-ai trimis pe adresa asiguratorului și care nu au fost luate în considerare întârziindu-se în mod vãdit rezolvarea solicitãrii tale.
Poti sa încerci cu aceleași argumente sa trimiți și pe adresa asiguratorului aceleași aspecte, menționând ca te-ai adresat A.N.P.C. ii rezolvarea situației create, iar dacã solicitarea se rezolva pana la intervenția A.N.P.C. nu iți mai susții acțiunea împotriva asiguratorului.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Stiti ce este morala cazului descris mai sus?

BCR Asigurari ii saluta pe toti Doreii chitieri si sustine carpeala masinilor. Pana acum am omis sa spun lucrurilor pe nume, dar se pare ca asta a ramas.

Va mai zic urmarile: impreuna cu documentatia din TIS cu timpii de reparatie la departamentul reclamatii a asiguratorului. Am aflat ulterior ca timpul de raspuns este cel legal - adica 30 de zile. Deci daca ai lasat masina la service, ti-au desfacut-o si au reconstatat-o, reconstatarea au refuzat-o trebuie sa accepti cele 30 de zile legale in timp in care primesti raspuns la reclamatie...sau sa accepti solutia propusa de ei initial. cum nu am alta masina, si mi-am schimbat jobul, si noul job este un pic mai departe de mine, si conexiunile de autobus pana la acel loc nu sunt prea optime, nu am avut alta optiune decat sa accept solutia asta.

Intr-adevar am trimis o reclamatie la ANPC despre faptul cum se comporta astia de la asigurari cu tine (esti luat de sus, si-ti explica ca ei sunt mari ingineri, ei se pricep mai bine, tu te comporti copilareste si ca o victima daca ai vreo pretentie pentru ca ai dat si tu un ban) si o sa iau legatura cu un ziar de scandal care sa descrie aceasta intamplare.

Oricum, am fost la service si am vazut masina in lucru, si pana acum pot sa zic, ca baietii fac o treaba buna. Sper sa fie frumoasa masina. Cel putin o vreme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR