M4d4lyN
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Citesc de cateva ore si ma pierd prin forum, am dat cautare dar nu prea am gasit raspuns la problemele mele !
1. nu am nici o modificare din punct de vedere electric asupra masinii ( nici muzica, nimic ) am scos chiar si alarma dar totusi raman fara baterie in mai putin de 24 de ore ( mentionez ca este a doua baterie cu care face asa ) , cand semnalizez palpaie intensitatea luminiilor din bord
Si am gasit langa baterie o cutie neagra in care intra borna + de la baterie si acolo sunt 2 sigurante mari verzi de 30 si 2 relee , prima siguranta este arsa ( nu ceea de langa relee ) poate fi asta cauza ? sau macar indrumati-ma de la ce este aceea siguranta ( eventual niste sheme detaliate cu toate sigurantele si releele pe care le are opel vectra b 2001
2. am avut mai de mult probleme cu senzorul de la axa cu came ( se bloca turometru nu mai aveam peda de acceleratie, etc. ) l-am schimbat dar am ramas cu o singura problema, cateodata porneste masina dupa 4-5-6 secunde ( dupa ce motorul invarte de mai multe ori decat normal ) si atunci masina trage mai greu si este limitata in 4000 turatii, dar cateodata porneste la cheie asa cum trebuie si nu am probleme
Rog sa imi dati si mie raspunsuri si indicatii cum as putea rezolva problemele mele si am rugamintea de a nu intervenii si altii cu probleme aici pentru ca daia lumea nu mai gaseste ceva pe forum si se pierde ca se deschide un topic cu un subiect si de la ala se deviaza de catre altii si nu mai intelegi absolut nimic, eu unu citesc de cateva ore continuu si nu mai inteleg nimic !
Va multumesc !
P.S vectra b 2001 1.8i - 125 cp , Z18XE
1. nu am nici o modificare din punct de vedere electric asupra masinii ( nici muzica, nimic ) am scos chiar si alarma dar totusi raman fara baterie in mai putin de 24 de ore ( mentionez ca este a doua baterie cu care face asa ) , cand semnalizez palpaie intensitatea luminiilor din bord
Si am gasit langa baterie o cutie neagra in care intra borna + de la baterie si acolo sunt 2 sigurante mari verzi de 30 si 2 relee , prima siguranta este arsa ( nu ceea de langa relee ) poate fi asta cauza ? sau macar indrumati-ma de la ce este aceea siguranta ( eventual niste sheme detaliate cu toate sigurantele si releele pe care le are opel vectra b 2001
2. am avut mai de mult probleme cu senzorul de la axa cu came ( se bloca turometru nu mai aveam peda de acceleratie, etc. ) l-am schimbat dar am ramas cu o singura problema, cateodata porneste masina dupa 4-5-6 secunde ( dupa ce motorul invarte de mai multe ori decat normal ) si atunci masina trage mai greu si este limitata in 4000 turatii, dar cateodata porneste la cheie asa cum trebuie si nu am probleme
Rog sa imi dati si mie raspunsuri si indicatii cum as putea rezolva problemele mele si am rugamintea de a nu intervenii si altii cu probleme aici pentru ca daia lumea nu mai gaseste ceva pe forum si se pierde ca se deschide un topic cu un subiect si de la ala se deviaza de catre altii si nu mai intelegi absolut nimic, eu unu citesc de cateva ore continuu si nu mai inteleg nimic !
Va multumesc !
P.S vectra b 2001 1.8i - 125 cp , Z18XE
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
M4d4lyN
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
scz dar nu asa arata panoul de sigurantee si relee de la vectra B
Ma intereseaza in mod deosebit daca are cineva schema cu toate sigurantele si releele de la vectra b
ca am vazut ca are si pe la motor , plus cele din bord plus pe unde o mai avea !
EDIT:
Am facut testul agrafa si am luat erorile
care daca se poate sa mi le explice si mie cineva ar fi super
P1612 Loss of IPM Serial Data
P1613 Loss of DIM Serial Data
P0420Catalyst Sys Efficiency below Threshold (bank (((( DTC P0420 Catalyst System Low Efficiency ))))
P0340Camshaft Pos Sensor Circ Error (bank1/1 - de asta ultima stiu pentru ca am schimbat senzorul de la axa cu came si mi s-a spus ca trebuie sa resetez computerul sau ceva de genu
Aveti idee se poate reseta computerul fara a pune masina pe tester ?
Ma intereseaza in mod deosebit daca are cineva schema cu toate sigurantele si releele de la vectra b
ca am vazut ca are si pe la motor , plus cele din bord plus pe unde o mai avea !
EDIT:
Am facut testul agrafa si am luat erorile
care daca se poate sa mi le explice si mie cineva ar fi super
P1612 Loss of IPM Serial Data
P1613 Loss of DIM Serial Data
P0420Catalyst Sys Efficiency below Threshold (bank (((( DTC P0420 Catalyst System Low Efficiency ))))
P0340Camshaft Pos Sensor Circ Error (bank1/1 - de asta ultima stiu pentru ca am schimbat senzorul de la axa cu came si mi s-a spus ca trebuie sa resetez computerul sau ceva de genu
Aveti idee se poate reseta computerul fara a pune masina pe tester ?
M4d4lyN
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
M4d4lyN
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ok deci in continuare pierd curent ,
Am pus aparatul pe ea
alternatorul incarca, dar raman cu un consumator 0.340 este consumul meu !
Am scos toate becurile de pe masina - plafoniera, usi, torpedo, portbagaj, alarma este scoasa etc. si tot degeaba
Sigurantele nu mi se ard, dar tot raman fara baterie in mai putin de 12-13 ore
In schimb daca de fiecare data imediat dupa ce opresc motorul iau borna + pot sa o tine nepornita si 2 zile chiar si cu gerul de acum si imi porneste fara nici o problema, nu ramane fara curent
Vreun sfat, vreo idee
Toata chestia este ca vreau niste indrumari de la voi, deoarece nu vreau sa ajung din electrician in electrician sau din service in service si sa arunc cu bani fara sa rezolv problema, nu ma incalzeste cu nimic ca ma duc si dau doar 3-5 sute de mii la 5 pers diferite si nu rezolv problema sau ma duc sa dau 2-3 mil intr-un service si nu rezolv problema !
Vrea sa merg cat de cat la sigur !
Va multumesc !
Am pus aparatul pe ea
alternatorul incarca, dar raman cu un consumator 0.340 este consumul meu !
Am scos toate becurile de pe masina - plafoniera, usi, torpedo, portbagaj, alarma este scoasa etc. si tot degeaba
Sigurantele nu mi se ard, dar tot raman fara baterie in mai putin de 12-13 ore
In schimb daca de fiecare data imediat dupa ce opresc motorul iau borna + pot sa o tine nepornita si 2 zile chiar si cu gerul de acum si imi porneste fara nici o problema, nu ramane fara curent
Vreun sfat, vreo idee
Toata chestia este ca vreau niste indrumari de la voi, deoarece nu vreau sa ajung din electrician in electrician sau din service in service si sa arunc cu bani fara sa rezolv problema, nu ma incalzeste cu nimic ca ma duc si dau doar 3-5 sute de mii la 5 pers diferite si nu rezolv problema sau ma duc sa dau 2-3 mil intr-un service si nu rezolv problema !
Vrea sa merg cat de cat la sigur !
Va multumesc !
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
M4d4lyN
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:iei un ampermetru, inseriezi borna plus a bateriei si te apuci de scos cate o siguranta.cand scade consumul vezi ce siguranta ai scos si acolo e problema.mai verifica sa nu ramana aprins becul din torpedou, cel din portbagaj.
fa rost de autodata si ai acolo schema electrica.
bafta!
fa rost de autodata si ai acolo schema electrica.
bafta!
Merci de sfat
Asta o sa fac - o sa iau aparatu si o sa scot fiecare siguranta in parte !
Cat despre becuri - toate au fost scoase - portbagaj, torpedo, usi, plafoniera
- georgescu28
- **
- 78 mesaje
- din 02 Sep 2010
- Vectra 2001
- Brasov
georgescu28
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
- marius-anton
- **
- 153 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 2000 Y16XE
- Constanta
marius-anton
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- stocariu
- ***
- 729 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
M4d4lyN a scris:scz dar nu asa arata panoul de sigurantee si relee de la vectra B
Ma intereseaza in mod deosebit daca are cineva schema cu toate sigurantele si releele de la vectra b
ca am vazut ca are si pe la motor , plus cele din bord plus pe unde o mai avea !
EDIT:
Am facut testul agrafa si am luat erorile
care daca se poate sa mi le explice si mie cineva ar fi super
P1612 Loss of IPM Serial Data
P1613 Loss of DIM Serial Data
P0420Catalyst Sys Efficiency below Threshold (bank (((( DTC P0420 Catalyst System Low Efficiency ))))
P0340Camshaft Pos Sensor Circ Error (bank1/1 - de asta ultima stiu pentru ca am schimbat senzorul de la axa cu came si mi s-a spus ca trebuie sa resetez computerul sau ceva de genu
Aveti idee se poate reseta computerul fara a pune masina pe tester ?
Ma intereseaza in mod deosebit daca are cineva schema cu toate sigurantele si releele de la vectra b
ca am vazut ca are si pe la motor , plus cele din bord plus pe unde o mai avea !
EDIT:
Am facut testul agrafa si am luat erorile
care daca se poate sa mi le explice si mie cineva ar fi super
P1612 Loss of IPM Serial Data
P1613 Loss of DIM Serial Data
P0420Catalyst Sys Efficiency below Threshold (bank (((( DTC P0420 Catalyst System Low Efficiency ))))
P0340Camshaft Pos Sensor Circ Error (bank1/1 - de asta ultima stiu pentru ca am schimbat senzorul de la axa cu came si mi s-a spus ca trebuie sa resetez computerul sau ceva de genu
Aveti idee se poate reseta computerul fara a pune masina pe tester ?
In primul rand se poate reseta fara sa o pui pe tester, scoti borna si o lasi mai mult o ora cred ca e de ajuns dar cred ca se poate si mai putin. De preferat sa o scoti seara si sa o pui dimineata. La prima pornire pui contactul si sa astepti putin sa se calibreze clapeta si apoi sa o lasi sa se incalzeasca pana la temp normala. Cand ajunge la temp normala dai drumul al ac 10 sec si il opresti. Nu toate erorile se sterg de ex airbag.
Referitor la senzorul axei cu came eu am avut x18xe si mi se aprindea des pt ca nu facea contact ca lumea la mufa si o tot curatam ca oxida.
In legatura cu 0420, problema este asa: masinile astea au 2 sonde lamda una pe galerie si alta dupa catalizator. Daca cea de pe teava citeste aceleasi valori ca cea de pe galerie, calculatorul trage concluzia logica, ca virgula, catalizatorul este ineficient, fapt dovedit de un coleg care a spart ceramica din catalizator si acum merge cu becul check aprinsi nconditiile in care ambele sonde sunt noi.