Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
,,Sistem HHO care produce hidrogen pentru reducerea consumului de benzina, motorina, gaz. Un kit complect care se monteaza pe orice fel de masina indiferent daca merge cu benzina, motorina, gpl, si contribuie la reducerea consumului intre 20-50%, eliminarea noxelor, cresterea puterii motorului,,
un subiect interesant gred eu daca are cineva informatii in legatura cu acest sistem care nu e exagerat de scump, mai sus am citat din anuntul de vanzare al acestui sistem daca si reduce consumul macar cu 20 % chiar e interesant .astept pareri
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mai sunt n discutii pe subiecte similare, cu facut crestaturi in chiulasa, sau pus o cutie de conserve cu fundul taiat si indoit intr-o anumita forma pe coloana de admisie, ca sa creeze un curent turbionar, etc, etc, etc
Sistemul ala il pui pe masina si ce face? scoate hidrogenul din apa? Si cum ramane atunci cu legea conservarii energiei? O sa se consume mai multa energie ca sa separi hidronegul din apa decat o sa obtii prin arderea hidrogenului, altfel ar insemna sa ai un sistem cu randament de 100% (caz in care nu ai nici un castig, si randamentul asta e deja utopic) sau mai mare de 100%
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
zice ca teoretic randamentul e sub 100% intrucat se consuma MULTA apa; doar ca pentru o eficienta cu adevarat ar trebui sa mergi cu cisterna dupa tine...
La prima vedere si mie imi pare o ciudatenie...dar cine stie...poate primim mai multe detalii
  • mariusatm

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Lucrurile sunt mult mai complicate, am facut mai multe experimente. Am fost foarte entuziasmat in timpul facultatii. Se poate folosi insa niciodata asa de usor cum zic astia pe net.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
dargi colegi am gasit acest sistem intr-un anunt si mi-a starnit interesul acolo spune ca merge cu 1 l de apa la 1000 km o fi teapa ?
pun aici linkul unde l-am gasit daca se considera reclama rog admini sa-l stearga si sa accepte scuzele de rigoare http://albaiulia.olx.ro/nou...ant-iid-123045012
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca e teapa....
sa dea cineva numarul de acolo si linkul pe ZU sa-i faca Buzdugan o farsa ceva...
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cineva din alba iulia sa ia legatura cu respectivul si sa se intalneasca sa faca un schimb de idei. Sa nu fie ceva gen "Filtrul minune" Smile)
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...2665&start=40 ia-ti o masina de aici mai bine
pai gandeste-te ca molecula de hidrogen e de tz ori mai usoara ca cea de oxigen. Dintr-un l de apa (care are aprox. un kil) vei scoate un morman de oxigen, si unul, mult mai mic, de hidrogen. Sa zicem ca scoti juma de litru de hidrogen. Chiar crezi tu ca masina o sa iti mearga 1000 km cu juma de litru de hidrogen? Poate cu juma de kil de uraniu, da' aia e alta treaba.
Daca totusi crezi balivernele aluia, am si eu un derulator de cd-uri de vanzare. Il dau ieftin ca braga, numai 2000 eur... te intereseaza?
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
jE a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72665&start=40 ia-ti o masina de aici mai bine
pai gandeste-te ca molecula de hidrogen e de tz ori mai usoara ca cea de oxigen. Dintr-un l de apa (care are aprox. un kil) vei scoate un morman de oxigen, si unul, mult mai mic, de hidrogen. Sa zicem ca scoti juma de litru de hidrogen. Chiar crezi tu ca masina o sa iti mearga 1000 km cu juma de litru de hidrogen? Poate cu juma de kil de uraniu, da' aia e alta treaba.
Daca totusi crezi balivernele aluia, am si eu un derulator de cd-uri de vanzare. Il dau ieftin ca braga, numai 2000 eur... te intereseaza?

esti sigur ca stii formula apei? cate molecule de oxigen sunt si cate de hidrogen? le am undeva scrise pe un cd dar sunt mai la inceput daca ai un derulator o sa le gasesti cu siguranta undeva prin clasa a 5-a
anuntul ala poate fi o teapa dar schema asta nu
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bre, dar tu cunosti ceva din disciplina aia numita fizica? Daca ai cunoaste macar un pic nu te-ai mai obosi sa postezi pe aici. Sfatul meu este sa iti cumperi instalatia, monteaz-o, baga si azot in roti, ca si ala e miraculos si apoi razi de noi astia care consumam benzina multa.
Succesuri.....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
neverback, ce ti-a spuns tie educatoarea in clasa a 5-a era o varianta simplificata, asa, sa o intelegi tu....
daca aveai varianta pe dvd, derulai pana prin clasa a 7, si dadeai de tabelul lui Mendeleev, greutatea specifica si alte prostii, si in final realizai cata dreptate au chimistii aia care zic ca apa contine ~11%hidrogen si 89% oxigen...
Crede-ma, dragul meu, chimia inseamna nitel mai mult decat numarat moleculele pe degete...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
neverback, continuu eu ceea ce a inceput moderatorul nostru.
Un litru de apa contine 111, (1) g H2 adica 55, (5) moli de H2 ceea ce prin ardere degaja cam 15888, 8 kJ(hidrogenul are o putere calorica de 286 kJ/mol). Daca punem ca benzina are o putere calorica medie de 35.000 de kJ/litru vei vedea ca hidrogenul obtinut de tine da mai putina caldura decat o jumatate de litru de benzina. Cred ca ai inteles tot acum. In plus, electroliza nu e un proces asa de simplu Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daniel, in topicul asta nu am intervenit ca moderator Smile ci ca un membru care incearca sa ii atraga atentia unui coleg ca nu tot ce zboara se mananca
Acum vreo 9 ani, cand eram si eu "mic si prost", am primit un telefon, cum ca fusesem selectat in mod aleator bla bla bla... ma rog, ideea era ca trebuia sa merg la nustiuce intalnire, sa cumpar nustiuce produse, si voi castiga in mod automat nustiuce. Singurul motiv pentru care nu am muscat-o e ca nu aveam bani. Chiar am vrut sa imprumut niste bani, dar amicul la care am apelat a avut mai multa minte decat mine, si m-a potolit.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@jE & @pirvu_daniel
lasati omul sa viseze ca poate intr-o zi o sa reuseasca sa foloseasca instalatia aia Wink
daca cauta putin pe google
În mod ironic petrolul conþine cea mai concentratã formã de hidrogen disponibilã pentru consum, conþine mai mult hidrogen în acelaºi volum decât hidrogenul în stare purã, deoarece structura atomilor la hidrocarburi foloseºte mai puþin spaþiu. Hidrogenul de asemenea are un coeficient caloric mai mic (un galon de petrol: 3,78 litri - are 115.000 de btu, un galon de hidrogen lichid are doar 30.000 btu ) aºa cã ai nevoie de o cantitate de hidrogen lichid de 4 ori mai mare (comparat cu petrolul) pentru a parcurge aceiaºi distanþã cu acelaºi tip de motor (ipotetic). Aceastã valoare micã a coeficientului caloric dicteazã de asemenea o creºtere în volum sau în presiune a întregului sistem: producere, distribuþie, transport, depozitare.
Sistemul actual de þevi pentru transportul gazului natural este gândit pentru o densitate de 10 ori mai mare ca a hidrogenului. Gazul natural se bucurã de asemenea de o valoare mai mare a energiei conþinute în acelaºi volum.



Hidrogen
Metan

Densitate
kg/m3
0.0887
0.707

Gravimetric
MJ/kg
142
55.6

Volumetric
MJ/m3
12.7
40


Sã o punem altfel:

Hidrogenul H2 = 11.11 m3/kg
Metanul CH4 = 1.39 m3/kg
Ca sã transporþi hidrogenul pe cãi obiºnuite e aproape imposibil. Infrastructura actualã de þevi de gaz natural nu a fost conceputã pentru un gaz de 10 ori mai uºor. De fapt vorbim de cea mai micã moleculã. Din ce material sã construieºti o þeavã sau un recipient care sã reziste?

Transportul pe ºosea e chiar mai problematic.

Ca sã transporþi aceiaºi cantitate de energie pe care o transportã actualmente o autocisternã obiºnuitã cu hidrocarburi, ai nevoie de minim 15 autovehicule identice dacã e vorba de hidrogen lichid. ªi 22 dacã e vorba de hidrogen compresat. Mai rãu, autocisterna va consuma 34% din cantitatea transportatã la fiecare 500 Km în loc de 2 - 4% în cazul hidrocarburilor. Pe scurt hidrogenul e greu, dacã nu imposibil de transportat. Asta înseamnã cã trebuie produs chiar acolo unde va fi consumat.

Dificultatea majorã în cazul hidrogenului, chiar ºi compresat, este volumul.

Un kilogram de hidrogen conþine aproape aceiaºi cantitate de energie (142 MJ) ca 4 litri de benzinã (138MJ).

DAR

Un kilogram de hidrogen depozitat într-un cilindru sub presiune la 150 atmosfere (2.200 psi) ocupã 91 de litri (adicã 1.6 MJ/litru). Pentru comparaþie 8,2 litri de benzinã conþin aceiaºi cantitate de energie. Cilindrii sub presiune de 350 de atmosfere (5.000 psi) sau chiar de 700 de atmosfere (10.000 psi) trebuiesc dezvoltaþi (nu existã încã), dar chiar la 700 de atmosfere volumul kilogramului de hidrogen ocupã 27 litri, ajungând la 5,3 MJ / litru.

Hidrogenul lichid este ceva mai avantajos comparat cu hidrogenul compresat pentru cã se ajunge la doar 14 litri / kilogram. Adicã 10 MJ / litru. Dar hidrogenul vaporizeazã la -253 °C deci necesitã un tanc criogenic de-a dreptul exotic. Mai rãu, în laboratoare, în condiþii extreme, hidrogenul lichid nu rezistã mai mult de 2 zile indiferent de materialul din care e compus tancul. Hidrogenul lichid "fierbe" la o ratã de minim 3% pe zi. Asta exclude varianta actualã a fãcutului plinului odatã pe sãptãmânã. De fapt exclude o grãmadã de variante.

Teoretic trebuie cam 14.2 MJ/kgLH2 ca sã rãceºti hidrogenul de la 25°C la -253 °C. Practic acum s-a ajuns la o cifrã de 30.3 MJ/kgLH2. În condiþii de fabricã mare ( investiþie peste 10 milioane $ )

Dacã încã n-aþi fãcut calculul, atunci vã spun eu. Deja trebuie energie (multã) ca sã comprimi sau sã lichefiezi hidrogenul, apoi sã-l transporþi. Dar n-am uitat nimic? A, da, trebuie energie ca sã produci hidrogenul.

pt mai multe informatii
http://www.petrol.home.ro/Hidrogen.htm
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bre dar ai scris oleaca Smile).
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:bre dar ai scris oleaca Smile).

sa inteleaga omul cum sta treaba cu hidrogenul si poate asa se trezeste din visul frumos de a merge pe hidrogen Wink
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@neverback
Multumesc mult pt laudele care mi le-ai adus prin mesaj privat. Din pacate, nu acelasi lucru il pot spune despre tine.
Daca erai interesat de subiectul asta (HOH), cu o simpla cautare aici pe forum vedeai ca s-a mai discutat despre mitul HOH. Nu-ti spun ca daca dadeai un search despre acest subiect pe Google gaseai raspunsul la problema. Pe softpedia este un topic despre HOH pe zeci de pagini, sunt oameni care au testat sistemele astea si s-au dovedit a fi un mare fasss....
Oricum, ai facut un topic foarte util, ai mai facut si doua posturi, tot ai realizat ceva.
Mersi inca o data pt mesajul privat (si le astept pe urmatoarele).
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fratilor eu sunt paralel cu astea. Dar din cate am auzit si eu pe ici pe colo, este ca ar exista motorul pe apa, dar nu-l breveteaza nimeni! Asa este?
  • tbogdann

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dragi colegi detinatori de autoturisme Opel, observ ca tot discutati de hidrogen, eu ma documentez de ceva vreme despre acest subiect, dar inca nu am gasit pe cineva in Romania (nu ma intelegeti gresit, sunt multi care se lauda ca folosesc acest generator, dar nici unul nu lasa date de contact) care sa spuna ca are montat pe masina proprie un generator de hidrogen (mai bine spus gaz Brown) si sa ma lamureasca si pe mine daca merita investitia. Am luat de coarne taurul, am comandat un generator care in aceasta saptamana trebuie sa-mi fie livrat, o sa il pun in functiune si o sa va tin la curent cu rezultate si detalii. Pana atunci va urez toate cele bune!
  • tbogdann

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2008

  • Mesaj Privat
neverback a scris:,,Sistem HHO care produce hidrogen pentru reducerea consumului de benzina, motorina, gaz. Un kit complect care se monteaza pe orice fel de masina indiferent daca merge cu benzina, motorina, gpl, si contribuie la reducerea consumului intre 20-50%, eliminarea noxelor, cresterea puterii motorului,,
un subiect interesant gred eu daca are cineva informatii in legatura cu acest sistem care nu e exagerat de scump, mai sus am citat din anuntul de vanzare al acestui sistem daca si reduce consumul macar cu 20 % chiar e interesant .astept pareri


Uite eu am decis sa-mi asum riscul de a procura acest sistem despre care vorbesti si in plus voi pune la bataie si masina mea in care am investiti munca mea de 3 ani de zile, nu e ceva colosal, dar am hotarat sa fac acest lucru pentru a da si celorlati informatii reiesite din practica nu din presupuneri, pareri si alte controverse. Sper sa ne auzim cu bine! Multa sanatate!
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR