dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
V-as ruga sa ma ajutati cu niste sfaturi din experienta voastra:
- cate oringuri sunt necesare pentru schimbarea celor vechi de la radiatorul de incalzire (calorifer)?
- cam cat costa un set original?
Anul trecut, neavând piese originale, meseriasii mi le-au pus tot pe cele vechi, plus silicon, si au tinut pana luna aceasta.
Opelul meu: ASTRA CARAVAN Y17 DTI. EDITION 2000
- cate oringuri sunt necesare pentru schimbarea celor vechi de la radiatorul de incalzire (calorifer)?
- cam cat costa un set original?
Anul trecut, neavând piese originale, meseriasii mi le-au pus tot pe cele vechi, plus silicon, si au tinut pana luna aceasta.
Opelul meu: ASTRA CARAVAN Y17 DTI. EDITION 2000
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
crev
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri ! Ce inseamna original GM ???. Am trimis o oferta de pret si la Augsburg Militari. Mi-au raspuns ca oringurile sunt functie de climatizare: DELPHI sau BERTH???, nu mai tin minte exact cum se scrie. Pretul e in jur de 30 RON, dar mi-ai spus ca sunt numai doua bucati, iar eu sunt sigur ca sunt patru, dupa cum a-ti confirmat si voi. Daca voi putea comanda undeva (sunt din Alba Iulia) o sa incerc sa le schimb singur.
alcaffera
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
tuturor celor care vor sa incerce singuri aceasta operatiune:
Se scoate apa din instalatia de racire.
Scule: surubelnita torx20 si 25
Cu T20 se desfac toate suruburile care tin "shaua" dintre scaune se apasa scrumiera si se demonteaza si suruburile acesteia + bricheta apoi prin cateva operatii intuitive incercati sa scoateti shaua tragand de ea inspre bancheta spate.
Caloriferul se afla in cutia de plastic ce se vede in aces moment sub bord fiind prins mecanic doar prin presare in interiorul acesteia.
Se desfac clemele de metal ce tin jumatatea de jos a cutiei iar in acest moment intervine operatia cea mai grea pt ca sa o demontati de tot trebuie desfacute doua holtzsuruburi torx25 din compartimentul motor deasupra si dededesubtul picuratorului de la AC. Dupa acestea tavita inferioara poate fi scoasa integral si va ramane desvelit caloriferul care va cadea usor in jos. Schimabatul oringurilor se va face foarte usor acum dupa demontarea sigurantelor de pe conductele de apa.
Apoi se aplica operatiunea inversa
Succes.
Se scoate apa din instalatia de racire.
Scule: surubelnita torx20 si 25
Cu T20 se desfac toate suruburile care tin "shaua" dintre scaune se apasa scrumiera si se demonteaza si suruburile acesteia + bricheta apoi prin cateva operatii intuitive incercati sa scoateti shaua tragand de ea inspre bancheta spate.
Caloriferul se afla in cutia de plastic ce se vede in aces moment sub bord fiind prins mecanic doar prin presare in interiorul acesteia.
Se desfac clemele de metal ce tin jumatatea de jos a cutiei iar in acest moment intervine operatia cea mai grea pt ca sa o demontati de tot trebuie desfacute doua holtzsuruburi torx25 din compartimentul motor deasupra si dededesubtul picuratorului de la AC. Dupa acestea tavita inferioara poate fi scoasa integral si va ramane desvelit caloriferul care va cadea usor in jos. Schimabatul oringurilor se va face foarte usor acum dupa demontarea sigurantelor de pe conductele de apa.
Apoi se aplica operatiunea inversa
Succes.