Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Dupa 230000km si aproape 19 ani de viata motorul meu sfi de pe calibra a inceput sa-mi ridice probleme. Daca pornesc motorul cand este rece, dimineata, se aude un zgomot ca de diesel( un crantanit trrr trr trrrr...), doar daca o accelerez pana in 2000-2500 rpm. daca accelerez mai tare zgomotul dispare. dupa 15 min de functionare zgomotul dispare treptat. precizez ca uleiul este 15w40 panther (cam gros pt acest motor)si cu un tub de aditiv adaugat. acum 2 luni cand am desfacut chiuloasa am observat ca pistoanele au un joc de rotatie in camasi( fata-spate) si de ceva timp a inceput sa scoata gaze pe la joja si sa imi arunce cativa stropi. in mod cert segmentii sunt pe duca. din ce cauza credeti ca se aude acest crantanit la rece? sa fie oare bataie de fusta , sau din cauza uleiului prea gros? aveti idee cum se aude o bataie de cuzineti sau de bolt?
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil sunt tachetii hidraulici, care sunt destul de uzati. Acestia se "descarca" peste noapte. Si le-ai pus "capac" cu uleiul ala gros + aditiv! Daca ai de gand sa ai faci motorul, schimba-i si pe aia, sa faci o treaba buna. Iar uleiul, ar trebui mai subtire, maxim 10W60!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR