serj
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Buna
de ceva vreme incoace am cateva probleme cu Vectra mea :
- mi-a crescut consumul cca 15 l/100 km in oras, iar la un drum de 120 km in afara mi-a luat 15 l (folosit metoda plin-plin). Anul trecut pe o distanta de 400 km mi-a luat un consum mediu de 7.2 l
- miroase a benzina in habitaclu, nu a benzina nearsa. Busonul la rezervor se inchide perfect, am ridicat bancheta spate gandindu-ma ca poate ar veni de la pompa de benzina, sau garnitura, insa nici vorba. Daca dau jos capacul se simte dar foarte putin. Sub capota nu miroase deloc, iar pe dedesubt m-am uitat si nu am vazut sa piarda pe undeva.
- pana in 2000 rotatii nu poate urca incet. Daca incerc sa o tin in 1500-1800 rotatii, sau sa o turez mai lent, se ineaca si face urat de tot.
- ultima ar fi : in momentul in care franez si calc ambreiajul se subtureaza motorul, si de 2 ori mi-a murit.
Nu i-am facut nimic pentru ca nici nu stiu de ce sa ma apuc. I-am schimbat doar sonda lambda, bujiile NGK sunt de 6 luni (aproximativ 8.000 km) si am curatat motorasul de relanti, dar nici o imbunatatire.
O seara placuta
de ceva vreme incoace am cateva probleme cu Vectra mea :
- mi-a crescut consumul cca 15 l/100 km in oras, iar la un drum de 120 km in afara mi-a luat 15 l (folosit metoda plin-plin). Anul trecut pe o distanta de 400 km mi-a luat un consum mediu de 7.2 l
- miroase a benzina in habitaclu, nu a benzina nearsa. Busonul la rezervor se inchide perfect, am ridicat bancheta spate gandindu-ma ca poate ar veni de la pompa de benzina, sau garnitura, insa nici vorba. Daca dau jos capacul se simte dar foarte putin. Sub capota nu miroase deloc, iar pe dedesubt m-am uitat si nu am vazut sa piarda pe undeva.
- pana in 2000 rotatii nu poate urca incet. Daca incerc sa o tin in 1500-1800 rotatii, sau sa o turez mai lent, se ineaca si face urat de tot.
- ultima ar fi : in momentul in care franez si calc ambreiajul se subtureaza motorul, si de 2 ori mi-a murit.
Nu i-am facut nimic pentru ca nici nu stiu de ce sa ma apuc. I-am schimbat doar sonda lambda, bujiile NGK sunt de 6 luni (aproximativ 8.000 km) si am curatat motorasul de relanti, dar nici o imbunatatire.
O seara placuta
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
serj
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
1- inceraca un test agrafa
2-se ineaca si face urat de tot. verifica furtunele de vacum si furtunele de la tur retur benzina si mie la turati mici imi da in nas si consumul este mai mare ,am eroare 34 = senzor MAP ,
3-miros de benzina ,daca ai zis ca ai verificat pompa de benzina ,incearca sa continui cu verificarea pe furtun de tur retur de la pompa pana la motor,poate ai vreo fisura ,
bafta
2-se ineaca si face urat de tot. verifica furtunele de vacum si furtunele de la tur retur benzina si mie la turati mici imi da in nas si consumul este mai mare ,am eroare 34 = senzor MAP ,
3-miros de benzina ,daca ai zis ca ai verificat pompa de benzina ,incearca sa continui cu verificarea pe furtun de tur retur de la pompa pana la motor,poate ai vreo fisura ,
bafta
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Robby_sec
- **
- 135 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Mehedinti
Robby_sec
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
mirosul de benzina poate fi ca in cazul meu de la furtunasul de retur, la prima vedere pare OK, dar daca il strangi putin vei vedea o grama de pori pe el, pe acolo iti poate scapa benzina,iar daca ai zis ca ti se inneaca nu sunt sigu, dar poate fi ca in cazul meu catalizatorul.eu am avut vreo 8 luni in care nu mai stiam ce sa ma fac. nu imi pornea, imi dadea in nas, se subtura, se supratura, se inneca, toate astea pana am spart sitele din catalizator. acum am rezolvat problema asta, a mai ramas una, de la un consum de 8,5% mers normal intr-un oras nu foarte aglomerat cum este severinul, acum imi consuma 14% si in exterior imi consuma cam 6,5 , acum nu imi scade in exterior sub 11, poate imi dati si mie un sfat ceva ca acum chiar nu stiu ce sa ii fac...
- cristian leo
- *
- 1 mesaje
- din 16 Jan 2011
- Vectra 1992
- Neamt
cristian leo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2011
- Mesaj Privat
salut...si eu am aceeasi problema cu mirosul..doar ca la mn se simte un miros de benzina nearsa,consumul a crescut semnificatic,in jur de 15 la suta in oras.plus ca nu mai am demaraj.dk apas pedala mai brusc,parca se ineaca,parca merge in 3 pistoane...si asta numai cand motorul este cald...am facut testul agrafasi cumea...nici o eroare...mentionez ca asta se intampla dk masina nu e pornita cateva zile...va sa ma ajutati ...ca nu ma dau nici banii afara din casa...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
1234
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1993 1.6 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2010
- Mesaj Privat
Robby_sec a scris:mirosul de benzina poate fi ca in cazul meu de la furtunasul de retur, la prima vedere pare OK, dar daca il strangi putin vei vedea o grama de pori pe el, pe acolo iti poate scapa benzina,iar daca ai zis ca ti se inneaca nu sunt sigu, dar poate fi ca in cazul meu catalizatorul.eu am avut vreo 8 luni in care nu mai stiam ce sa ma fac. nu imi pornea, imi dadea in nas, se subtura, se supratura, se inneca, toate astea pana am spart sitele din catalizator. acum am rezolvat problema asta, a mai ramas una, de la un consum de 8,5% mers normal intr-un oras nu foarte aglomerat cum este severinul, acum imi consuma 14% si in exterior imi consuma cam 6,5 , acum nu imi scade in exterior sub 11, poate imi dati si mie un sfat ceva ca acum chiar nu stiu ce sa ii fac...
consumul in oras ii de la debidmetru de aer sau de la furtunu de vacum care merge la el daca sonda landa ii neagra ii clar ii de la debitmetru de aier sau sonda landa