- newmedia_ltd
- OP
- 16 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
newmedia_ltd
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
masina
Iveco 35C13
motor de 2800 cmc
an : 2002
Motorul nu arde uleiu in schimb face presiune in baia de ulei si il arunca pe la epurator sau orificiul de alimentare
la turatii mici (pana in 2500 rpm ) fenomenul nu este foarte accentuat
cum depasesc 2500 rpm se pierde mult ulei
am reusit sa pierd 1 litru la 100 km
ornamentele laterale ale masina sunt patate de ulei la astfel de drumuri
Am primit sfaturi sa skimb set motor !
dar am si masurat compresia 29 la 3 cilindri si 27 la unul si nu e kiar asa de mica (greseala mea am a fost ca am masurat-o cu motorul rece)
Voi ce sfaturi imi dati
sa fie ceva la turbosuflanta ?
a mai patit cineva asa ceva
#suzati ca nu e vb de un opel pt ca din fericire ala e sanatos
Iveco 35C13
motor de 2800 cmc
an : 2002
Motorul nu arde uleiu in schimb face presiune in baia de ulei si il arunca pe la epurator sau orificiul de alimentare
la turatii mici (pana in 2500 rpm ) fenomenul nu este foarte accentuat
cum depasesc 2500 rpm se pierde mult ulei
am reusit sa pierd 1 litru la 100 km
ornamentele laterale ale masina sunt patate de ulei la astfel de drumuri
Am primit sfaturi sa skimb set motor !
dar am si masurat compresia 29 la 3 cilindri si 27 la unul si nu e kiar asa de mica (greseala mea am a fost ca am masurat-o cu motorul rece)
Voi ce sfaturi imi dati
sa fie ceva la turbosuflanta ?
a mai patit cineva asa ceva
#suzati ca nu e vb de un opel pt ca din fericire ala e sanatos
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu este de la turbosuflanta. Este ciupita (bine de tot) garnitura de chiulasa si motorul da compresia in baia de ulei. Daca nu ai ulei in vasul de expansiune sau spuma in baie (datorita antigelului), inseamna ca garnitura este arsa numai intre cilindru si circuitele de ungere. Demonteaza chiulasa si apoi trage concluziile. Parerea mea este ca nu trebuie set motor, cand ai chiulasa data jos se vede uzura la camasi si se poate trage concluzia daca e necesara o segmentare. Daca compresia este masurata bine s-ar putea nici segmentare sa nu trebuiasca.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat